Kakkosjoukkueesi?

• 4 732
  • 102

Kakkosjoukkueesi?

• HIFK

Ääniä: 26 14,3%
  • Jokerit

Ääniä: 9 4,9%
  • Blues

Ääniä: 10 5,5%
  • TPS

Ääniä: 13 7,1%
  • Ilves

Ääniä: 13 7,1%
  • Tappara

Ääniä: 23 12,6%
  • HPK

Ääniä: 24 13,2%
  • Pelicans

Ääniä: 12 6,6%
  • Lukko

Ääniä: 9 4,9%
  • Ässät

Ääniä: 12 6,6%
  • Saipa

Ääniä: 16 8,8%
  • Jyp

Ääniä: 8 4,4%
  • Kärpät

Ääniä: 7 3,8%

• Äänestäjiä
    182
  • Poll closed .

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Seilaan massan mukana ja annan sympatiapisteet Kerholle. Syytkin on jo sanottu: ns. "pieni" joukkue, joka silti pärjää vuodesta toiseen, pelaa viihdyttävää kiekkoa, muualla epäonnistuneiden ikuinen ponnistuslauta huipulle jne. Kerho on kiva.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Ässät, on kerännyt niin paljon säälipisteitä huonolla pelillä ja talousvaikeuksilla, että todella toivon parempaa huomista Porin suuntaan.

Ferris

Jäsen
Saipa

Suurimpana syynä läheinen sijaintinsa ja sitä kautta helpon seurattavuutensa takia. Ja ehkä siihen vaikuttaa hieman myös paremman puoliskoni Saipa-fanius, joka "pakottaa" silloin tällöin Kisapuistovierailuihin. :)

Ferris

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
KooVeen Suomi-sarjapelien katsomoon tulee pari kertaa kaudessa eksyttyä ja tulokset sekä sarjatilannekin silloin tällöin tarkistettua.

Eli KooVee

turre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara

Tapparan ja IFK:n väliset pelit on aina mielenkiintoisia ja molemmat perinteikkäitä jengejä.
Pienenä seurasin kun tuttuni pelaili junnusarjaa Ojasten ja kumppaneiden kanssa samassa jengissä,. ehkä sieltä se on jäänyt.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mikä se semmonen kakkosjoukkue on? Ei ole. IFK, muita ei oo.;)

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kakkosjoukkuetta ei ole yhdessäkään sarjassa missä Jokerit pelaa.

Jos Jokerit ei voita, niin toivottavasti HIFK ei ole se joka voittaa. Muuten ei voisi vähempää kiinnostaa.

Fudiksessa kakkosjoukkuuet ovat olemassa. Suomessa KontU ja Englannissa Liverpool.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Mike

Jos Jokerit ei voita, niin toivottavasti HIFK ei ole se joka voittaa. Muuten ei voisi vähempää kiinnostaa.

Mulla täysin samat aatokset, paitsi jengit toki päinvastaiset. Toissa keväänä tuli kyselyitä, että miten voit toivoa tPS:n voittoa, eikös kuitenkin olisi parempi, että helsinkiläinen jengi voittaisi. Ei, niin kauan kuin se on Jokerit.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Seti

Ja pysyy? Vaihtoehdoista puuttu EI kakkosjoukkuetta joten en äänestä.

-Näin valitettavasti on, niinkuin moni muukin on huomannut, mutta kun siihen äänestyslomakkeeseen ei mahdu kuin 13 vaihtoehtoa. Siksi alkuperäinen idea piti kutistaa SM-liigan sisäiseksi.
Jotta äänestys olisi täydellinen, pitäisi olla vaihtoehto 14: minulla ei ole kakkosjoukkuetta ja 15: joku muu kuin SM-liigan joukkue, mikä....

Mutta täydellinenhän ei voi olla kukaan, paitsi Hannu Karpo. Yhtiömme pahoittelee ja jatkaa valitsemallaan tiellä.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Ifk on minun toinen suosikkini.Kovaa peliä sen olla pitää..

Tosin olen huomannut monessa Sm-liiga fiinalissa olevani Tepsin puolella...:confused:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa... sanotaan vaikkapa, että Tappara. Sitä kannatin pikkupoikana, ennen kun HPK nousi liigaan... ja nyttemmin tamperelaisena on kai pakko sitten kannattaa jotain tamperelaisseuraa, jos HPK ei pelaa. Ainakin viime keväänä olin finaaleissa niin selkeästi Tapparan puolella.

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos veitsi kurkulla ja ase ohimolla pakotettaisiin nimeämään jokin "kakkosjoukkueeksi", niin SaiPa olisi valintani. Sympaattinen pikkuseura, jolla on myös loistavat fanit. Kisapuistosta ei kovin helposti pisteitä viedä, kysykää vaikka Jokereilta..

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti JanJ
ykkönen on Ässät.
Kakkosena HIFK.
Vanhimman lapsen suosikki on Jokerit!
Armoa!!

Mutta joo.
Ässät, Hifk ja muilla ei sitten mitään väliä.

-JanJ, mä arvasin ton;) Pori ja Ässät tuntuu jotenkin niin kaukaiselta jutulta meikäläisen näkövinkkelistä - ja nyt en puhu fyysisestä etäisyydestä- että Ässät ei vain ole noussut kakkoseksi. Minulla ei vain ole ollut mitään ihmeempää asiaa sinnepäin.
Ja espoolaisuuskin on eräänlainen tauti...ja itse olen kiekkoillut eniten Espoon jengeissä, joten se on ikäänkuin luonnollista sympata kotipaikkaansa. Kuinkakohan monella muulla kuin minulla muuten on kotikaupunkinsa jengi kakkosena?
Mutta Ässissä ja HIFKissä on jotain samaa kyllä, en käy kieltämään, eikä mikään ihme, että näitä Ässät-HIFK pareja on ollut täällä aika paljon. Punaiset paidat, annos hulluutta, ripaus tarkkailuluokkalaista ylivilkkautta on molemmissa...

Maestro

Jäsen
Muut hämäläisseurat lukuunottamatta Tampereen Ilvestä saavat minulta kannatusta. Tapparaa ja Pelicansia on jokseenkin vaikea järjestää sijoille kahdesta kolmeen. Tappara on perinteisesti ollut kakkossuosikkini, mutta Pelicans on hilautunut viime aikoina varsin lähelle hopeista sijaa. Vastaan kuitenkin Tappara.

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä ihmeen kakkosjoukkue?
Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan.

Tampere Unitedille kuulan puolella sympatiat.

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HIFK. Useimpien Ilves-fanien kakkossuosikki. Huikeat keskinäiset pelit muutama vuosi takaperin tekivät vaikutuksen. Mestari-HIFK 98 meikäläisen mielestä edelleen kaikkien aikojen liigajoukkue. ei ehkä taitavin, mutta joukkueena aivan unelma.

Pelipaita uskomattoman hieno, fanit samoin. Mälkiän Hessusta lisäpisteitä, ei käy miestä kateeksi.

Rike

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
On Ässät ja sitten on Ässhät. Toinen on suosikkini kun olen selvä, ja toinen silloin kun olen ottanut "hieman" enemmän alkoholia...

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ihmettelen...

...että JHag ihmettelee kun Jokerit ei saa ääniä!?! Hey come'n! Suomen vihatuin jengi Hjalleineen ja halleineen. Eihän tuon nyt pitäis niin yllättävää olla...

No mun ääneni menee selkeästi SaiPalle, niin paljon kun se on meitä kiusannutkin. Täytyy muistuttaa, että aloin kannattaa Jokereita jo kevättalvella -72 ja kannatin ja katsoin kaikki divari vuodetkin.

Niin mun mielestä on hatun noston arvoista se mitä Lappeenrannan suunnalla tehtiin tuossa 90-luvun alussa kun samaan aikaan Lahdesta ilmestyin joka vuosi kummasti itseään muistuttava porukka pelaamaan lätkää, nimi milloin mitenkin päin väännettynä ja käännettynä!

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Tunkki
Kakkosjoukkue vaihtelee. Se on käytännössä se, joka kulloinkin pelaa Bluesia vastaan.
Hei Tunkki, saankos kysyä, että mikä on se ykkösjoukkueesi, mitä kannatat?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy