Kakkosjoukkueesi?

• 4 733
  • 102

Kakkosjoukkueesi?

• HIFK

Ääniä: 26 14,3%
  • Jokerit

Ääniä: 9 4,9%
  • Blues

Ääniä: 10 5,5%
  • TPS

Ääniä: 13 7,1%
  • Ilves

Ääniä: 13 7,1%
  • Tappara

Ääniä: 23 12,6%
  • HPK

Ääniä: 24 13,2%
  • Pelicans

Ääniä: 12 6,6%
  • Lukko

Ääniä: 9 4,9%
  • Ässät

Ääniä: 12 6,6%
  • Saipa

Ääniä: 16 8,8%
  • Jyp

Ääniä: 8 4,4%
  • Kärpät

Ääniä: 7 3,8%

• Äänestäjiä
    182
  • Poll closed .

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mielenkiintoista nähdä, että monen Ässä-fanin kakkossuosikki on HIFK. Ja yllätys yllätys, niin myös minunkin. HIFK:n pelityyli ja paidan väri on niin samanlainen kuin Ässien ja sitä paitsi HIFK:ssa pelaa ja on pelannut aikoinaan loistavia pelimanneja. HIFK:n naapuria taas inhoan yli kaiken...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Arnold
Mielenkiintoista nähdä, että monen Ässä-fanin kakkossuosikki on HIFK. Ja yllätys yllätys, niin myös minunkin. HIFK:n pelityyli ja paidan väri on niin samanlainen kuin Ässien ja sitä paitsi HIFK:ssa pelaa ja on pelannut aikoinaan loistavia pelimanneja. HIFK:n naapuria taas inhoan yli kaiken...

>>> Tämä Pori-Helsinki "ystävyysakseli" alkaa mennä jo todella huolestuttaviin mittasuhteisiin. Pystyykö tässä ollenkaan enää riemastumaan jos joulun jälkeen la 29.12. HIFK-Ässät pelissä HIFK sattuu voittamaan? Noh, ei kai siitä ole pelkoa... siis siitä kotivoitosta. ;)

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
SaiPa

Lappeenrannan lähistöllä kasvaneena ja siellä asuneena kakkonen on luonnollisesti SaiPa. Paras tunnelma mitä olen koskaan kokenut, oli huutomyrsky SaiPan seisomakatsomossa sinä legendaarisena Jokereidenpudotuskeväänä.

Ykkönen on aina ollut Tappara.

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kakkosjoukkueesi???

Jos nyt kävisi jostain syystä niin, että oma suosikkijoukkueesi häviäisi liigakartalta niin minkä joukkueen toivoisit menestyvän? Itse käännyn HPK:n kannalle.

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Tohon on aika paha vastata mitään, kun ajattelee tarkemmin. Kuitenkin jos yrittää ajatella tilanteen, niin HPK ja JYP saattas olla sellasia seuroja. JYP on jotenkin sympaattinen porukka, eikä siellä paljon ole harrastettu mitään koiruuksia viime aikoina. HPK taas pelaa sen verran ilosta kiekkoa, että sitä seuraa varmasti mielellään.

F

Flonaldo

Tämä meni nyt säppiin, kun Vapaan keskustelun puolella aihetta on käsitelty ainakin kertaalleen. Ketju löytyy siis sieltä. Linkki tulee kohta.

edit: Piru vie minä mitään sellasta ketjua löytänyt vaikka kuinka etsin. Yhä olen vakuuttunut, että täältä sellainen löytyy. No siirsin nyt kuitenkin tänne vapaan puolelle tämän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ykkönen on aina ollut Tappara,nääs.
Ja vaikka tekee kipeää(äänestys suljettu)niin ei haittaa sillä kakkosjoukkuettani ei listoilla ole.

Jaa mikäkö se on, no Koo-Vee tiätysti!

Ihmetyttää suuresti ihmiset jotka kannattavat jotakin muuta kuin oman kaupungin joukkuetta,mikä ajaa ihmisen tuohon tilaan?
Tiedän että Tapparallakin on kannattajia ympäri Suomenniemeä mutta silti....

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Olen myöskin siirtynyt Kerhon kannattajaksi.Täytyyhän kiekossa sentään jotain jännitystä olla.

Nämä saatanan tunarit ovat jo omat pelinsä pelanneet.

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hahahaa! Helppo homma! Jos HIFK ei selviä jatkoon, niin sitten seuraan kakkossuosikkiani Ässiä!:D
....ttu mitä amatööreja! ...ttu mä lähen himaan!. ...ttu, Kekäläinen olis jo ampunu koko porukan!

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Sympatiat Ässien jälkeen kerää ilman muuta Hifk... Tosin ei taida mennä oikein putkeen kummallakaan...

boretus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hoki Klupi, Saipalle sympatiaa
Syntymäpaikka ratkaisee

Hyvinkään raatelevat JääAhmat syntymäkaupungin kunniaksi...tuskin musta kuitenkaan mikään fanaattinen rumpali fanikatsomoon tulisi jos Hjallis jostain syystä ajais Narrit karille...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli sympatiat ja kannustukset Hifkin jälkeen Ässille, eli eipä pleijareihin taida jäädä seurattavaa, ellei ihmeitä tapahdu.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kysymys moderaattoreille

Tervehdys moderaattorit ja muutkin. Tämä on minun avaamani ketju joskus männävuoden puolelta ja en osannut silloin aavistaa, että tämä kiinnostaa näin paljon. Niinpä laitoin äänestykseen jonkun helvetin määräajan. Mutta koska keskusteltavaa riittää, niin onko teillä hallussanne tekniikkaa, jolla saisitte äänestysmahdollisuuden taas auki? Ilman mitään takarajaa.

edit: Näin tehty. t: Flo

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: SaiPa

Viestin lähetti Henkka
Paras tunnelma mitä olen koskaan kokenut, oli huutomyrsky SaiPan seisomakatsomossa sinä legendaarisena Jokereidenpudotuskeväänä.

Tunnelma kaudella 1998-1999 oli yleensäkin aivan mahtava Kisapuiston seisomakatsomossa,sellaista tunnelmaa saa hakea, kaikki puhaltivat yhteen hiileen sekä katsomo että joukkue, kaikilla suuri voitontahto.
Mutta kakkosjoukkueeni on joko Tappara tai HIFK, ehkä Tappara enemmän, koska Hifk:n sikailu menee välillä liian pitkälle.Mutta molemmat joukkueet pelaavat täysillä, tarjoavat aina hyvän suorituksen katsojalle,eivät luovuta,pelaavat viimeiseen minuuttiin asti.

Viimeksi muokattu:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
harkinta

tälle osastolle kuuluvat Jokerit ja Ässät

jos HIFK ei taistele mestaruudesta, suon sen mielelläni
toiselle helsinkiläisjoukkueelle

Oman joukkueen ryminäkiekkolinjan takana taas vankimmin
koen roikkuvan Ässä-joukkueen ja heilläkin taitaa joukkueen
omistavien tahojen sekoilu olevan päällimmäisenä huolena
eli sikälikin Sielun veljiä

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Kakkossuosikki on tietenkin Jokereiden vastustaja:D

Kotikaupungin joukkueista Tappara, silloin harvoin kun se ei kykene voittamaan IdänIhmettä!

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Kuka, mitä, häh ?

"Mutta kakkosjoukkueeni on joko Tappara tai HIFK, ehkä Tappara enemmän, koska Jokereiden sikailu menee välillä liian pitkälle."

???

Nyt kyllä kaveri oikoo mutkat vähän turhan suoriksi. Niin ajatuksellisesti kuin tilastollisestikin...

Jep. Pitäähän sitä tietenkin aina mielipide olla.
Hyvä niin, mutta kuitenkin.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
JYP on ollut suosikki siitä lähtien kun SM-liigaan nousivat ja meikäläinen pääs kuuden vanhan nassikkana katsomaan isukin kanssa peliä..

Kakkosjoukkue..Kun suonissa virtaa tamperelaista verta, niin annoin ääneni Tapparalle. Toinen syy on tietysti runsas JYP-edustus. Myös HPK on erittäin hyvä joukkue, jolle toivoo menestystä.

Ässät ja TPS on siellä alhaalla..

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ässät on kautta aikojen ollut se toinen suosikkijengini

Punapaita ja rymisevä pelityyli ovat aina olleet niitä asioita
joista Ässiä olen arvostanut. Olen näin IFK-silmin katsoen kokenut
Ässät ns sukulaisjengiksemme

Tampereen jengit on molemmat mielestäni ihan jees
Perinteikkäitä ja hienoja jengeja kummatkin, kuten
IFK

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Silloin jos Blues ei ole päässyt PlayOffseihin niin on tullut toivottua TPS:ää ja Tapparaa joten eiköhän siitä sitten löydy se kakkosjengi.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Vain ja ainoastaan Tepsillä on merkitystä allekirjoittaneen yöunen rauhallisuuteen.

Sympatiat menevät kuitenkin Saipalle, kun koettavat taistella siellä rajan pinnassa isompiaan vastaan. Ei ole helppoa sen paremmin kaukalossa kuin pelaajamarkkinoillakaan.

Kerholle tämän kauden tyylipisteet hienosta pelistä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy