vapaamatkustaja
Jäsen
Ps. Näyttää siltä, että Palosen Niko etsii uutta seuraa, siitä Hokille tuttu voimahyökkääjä kakkoskenttään rouhimaan. Voi kyllä olla tässä vaiheessa kevättä turhan kallis tuleviin tehoihin näihin, mutta pidän Palosen pelailusta ja pelityylistä ja lisäpisteet kypärän pitämisestä takaraivolla.
Itsekin kyllä pidän Palosen pelityylistä, mutta ongelmana alkaa olla se, että Hokilla on jo puolen tusinaa kolmosketjun pelimiehiä. Alanne, Fomin, Humaloja, Koivisto, Manninen ja jos tähän vielä lisättäisiin Palonen sekä mahdolliset Kärppä-avut, niin turhaan siellä istutettaisiin taitavia kavereita katsomossa. Toki Palonen voisi olla ihan ok kakkosketjussakin, mutta parhaimmat avut löytyvät juuri kolmos-nelosketjun rikkovasta roolista.
Tuossa Mannisen pojassa saattaisi olla aineksia jopa ykkös-kakkosketjuun. Ainakin A-junnuissa iskenyt vakuuttavasti pisteitä, ja sama tahti voisi jatkua jos annettaisiin vain rohkeasti vastuuta. Kolmoketjussa menisi ehkä hiukan hukkaan, kuten Komu Ville tällä kaudella. Manninen on melko pienikokoinen pelaaja, joten oletettavasti hän voi olla vaikeuksissa omassa päässä. Eli ainakin itse haluaisin kokeilla häntä laiturina ja se saattaisi ainakin tuntua luonnolliselta pelipaikalta.
Eli itse listaisin hyökkääjät koreihin seuraavasti:
Ykköskori: Virtala, Toivo
Kakkoskori: Karppinen, Manninen, Alanne
Kolmoskori: Humaloja, Fomin, Koivisto
Neloskori: Sillanpää, Häkkinen, Fofanov
Sillin ketjua en lähtisi rikkomaan. Nelosketju on vain nimellisesti nelonen, todennäköisesti pelaavat Virtalan, Karppisen ja muiden kärkihyökkääjien ohella eniten.
Huhuista vielä sen verran, että tuo Komu Villen siirto Joensuuhun näytti jäävän uutisankaksi. Itse toivoisin Komu Villen lähtevän ulkomaille esim. Ruotsiin, sillä jossain toisessa Mestisjoukkueessa saattaisi tehdä tuhoisaa jälkeä. Lisäksi Hokki forumilla tiedettiin Fofanovin sopimuksen ohella Toni Kirenin neuvottelevan Hokin kanssa. Siinä olisi kieltämättä mielenkiintoinen nimi. Todettakoon vielä sen verran, että Heikkisen Eetu ei ole ainakaan vielä tehnyt sopimusta Sportin kanssa ja tietojeni mukaan Hokki ainakin on kysellyt kaveria Kajaaniin.