Randy Marsh
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokipojat
Mikäs toi logo Virtalan ja Seppäsen kauluspaidoissa on? Liekö seuran tunnus vaihtumassa?
Samaa ihmettelin? Toivottavasti tällaista ei olle suunnittelemassa :(Mikäs toi logo Virtalan ja Seppäsen kauluspaidoissa on? Liekö seuran tunnus vaihtumassa?
Eikös Kuusivuori hoida mv-valmennusta enemmän tai vähemmän "etätyönä" nykyään?
Toivottavasti pudotuspelien kolme kotipeliä tuottivat sen verran rahaa että kauden tulos on myös kunnossa. Sehän se on aika iso juttu ensi kautta rakentaessa.
Mikäs toi logo Virtalan ja Seppäsen kauluspaidoissa on? Liekö seuran tunnus vaihtumassa?
Tuomaritkin maksettiin näissä peleissä itse ja matkustelut + majoitukset niin tappion puolelle kääntyy.
Tästä kaipaisin lisätietoa. Kuulostaa nimittäin niin uskomattomalta. Kyllä n. tuhannen katsojan yleisöllä (vaikka varsinaisesti maksavia katsojia olisikin esim. 700), pitäisi kaikkien kulujen jälkeen (hallivuokra, ruokailut, toimitsijapalkkiot vai onko niitä edes) jäädä plussalle.Niin, valitettavasti Hokin ottelutapahtumat eivät ole koskaan tuottaneet voittoa
Muutama huhu:
- VA Leinonen jatkaa
- Niskakangas palaamassa Turkuun
- Savolainen vaihtaa maisemaa, osoitteesta ei vielä tietoa
- Ylönen lähtökuopissa ulkomaille
Lähteen luotettavuudesta paha sanoa, mutta saadanpa edes vähän keskustelua aikaan.
Niin, ja Riku Toivo tokaisi kauden loputtua, että ensi kauden sarjataso on todennäköisesti Mestis. Toivottavasti ensi kauden osoite on Hokki.
Mutta Kärppä apuihin ei liikaa kannata tukeutua, jos vaikka kentällinen tulisi niin tammikuulla jäädään miinuksella lähtijöiden suhteen. Potentiaalisia mestispelaajia voisi Kärpistä olla Korkiakoski, Körkkö, Suoranta ja pakeista Lehto ja Niemelä, veikkaan edellisistä vähintään kolmen aloittavan Hokissa. Jotenkin ei hyvä tunne lainoja ja heidän motivaatiota kohtaan, mutta jospa ne jotka tulee syttyy pelaamaan. Olisi mielekästä yllättyä positiivisesti, lainojen pisteiden ja laina-ajan pituuden suhteen. Sitten voisin itse pitää hyvänä asiana.
sentterit mielestäni kaudelle 2012-2013:
Virtala
Karppinen
Sillanpää
Humaloja
Ja Virtalan laidoille mestiksessä +30 pisteen ukkoja.
Karppisen laidoilla voisi peluuttaa taitavaa Alannetta ja Kärppäapua.
Sillanpää antoi näyttöjä Häkkisen kanssa ja siihen Nuorten SM-pistepörssin top mies Manninen pörräämään
Humalojan laidoille Koivosto/Fomin/Alanne jos peli ei kulje/kärppäapu
Itse näkisin ykköskentän syömähampaana, jota ei lainoilla sekoiteta, jos ei apu ole luokkaa Roope Ranta tai Joonas Komulainen.
Pisti silmään, että mihin nakkaisit Toivon? Itse voisin tarjota jopa ykkösen roolia, tai sitten kakkosessa. Itse jaksan toivoa edelleenkin Fofanovin jatkoa. Jos sitä ei tule, veikkaisin vähän Koiviston rymistelevän Sillin ja Häkkisen ketjussa. Käsittääkseni on nimittäin vähän tuon tyyppinen pelaaja.