Kaikkien aikojen pelaaja-draft

• 19 895
  • 379

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Re: Re: Nyt ei homma oikein toimi

Viestin lähetti vlad
Mitä mieltä muut ovat draftivuoron tiivistämisestä kuudesta neljään tuntiin, onko liian raju muutos kesken draftin?

vlad.
Sopii ainakin mulle! Tosiaan jos tietää olevansa poissa esim. vaikka 2 tuntia niin silti vois laittaa viestiä jollekin muulle ja kysästä josko hän olisi paikalla sen aikaa ja tekisi varauksen...
Yöajat on sitten ihan erikseen, kun sillon ei täällä oo ketään(ainakaan montaa) muutakaan!

edit: juu, samaa mieltä HN:n kanssa: tunti tai kaks sopis myös mulle!

krobbe

Jäsen
Ei kuudessa tunnissa mitään vikaa ole, kunhan vähän panostetaan enemmän tähän touhuun niin eiköhän se 6 h putoo automaattisesti 3-4 h:iin.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Otetaan parhaillaan lähes 150 pistettä kaudessa nakutellut Pat LaFontaine.

Minulle sopii vallan mainiosti sellaiset 3-4 tunnin vuorot. 2 olisi jo ehkä liian vähän...

Seuraavaksi vuorossa Köntsä.

pp33

Jäsen
Sellainen 4 tuntia on varmaan ihan hyvä. Pelaajamäärä, josta valinnat tehdään on kuitenkin melkomoinen, eikä nyt kun terävin kärki on valittu, vuoron missaaminen ole kovinkaan vakavaa.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ääni neljälle tunnille.
Kyllä ehdin koneelle tiheämminkin, mutta ymmärrän jos kaikki eivät pääse. Pikkasen vaan ennakointia niin homma toimii. Ja YV:t tosiaan kehiin, ja jos sähköposti on aina auki niin asetuksia muuttamaan niin että myös sinne tulee ilmoitus. Tässä meidän paikkeilla ainakin tuntuu YV:t pelaavan hyvin, ei valittamista niiden puolesta.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Neljä tuntia käy aivan mainiosti. Nyt tässä näköjään pääsee varaamaan joka toinen päivä

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Neljä tuntia sopii minullekin varsin hyvin. Olen toistaiseksi pystynyt varaamaan saman tien kun oma vuoro on tullut kohdalleni ja näin varmastikin tapahtuu myös jatkossa vaikka drafti etenisi tiheämpäänkin tahtiin kuin tähän mennessä on tapahtunut.

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Köntsä kun kävi hyväksymässä uuden aikarajan niin olisi toki voinut varailla samalla...

Mutta ihan miten vaan.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taisi mennä Köntsältä aika umpeen. Eli Vilpertti on hyvä ja varailee vaan.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Lähden tänään Turkuun kello 13.00 ja palaan joskus illalla, siispä jos joku viittis tehdä ton mun yhden varauksen! Jos tiedät että oot paikalla tänään täällä niin laita yv ja saat listan ketä varailet...

EDIT: Sain jo varaajan, ei tarvitse enään ilmoittautua:-)
Haoki tekee mun varauksen tänään...

Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Särkiin Doug Wilson sekä Cam Neely.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti vilpertti
Särkiin Doug Wilson sekä Cam Neely.
Tein äsken Haokille listan mistä valita mulle se pelaaja, herrat Wilson ja Neely jätin tahaltaan pois, koska olin ihan varma että vilpertti ottaa juuri noi kaks! Tässä taas tälläinen tieto jota ilman emme voisi elää...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Heh... En voi olla niin läpinäkyvä! =D

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jokos me mennään sillä neljällä tunnilla?
Jos näin niin Köntsällä viime hetket menossa, Infamous voi jo valmistautua.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
French Connectionin varaus rästissä. Voisitteko muuten vastedes kertoa valitsemanne pelaajan pelipaikan koska minulla on muutaman pelaajan ollut miettimistä heidän pelipaikkonjen suhteen. Lähden parin tunnin päästä ryyppyjuhliin joten tuskin ennen huomista palaan.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Jo anteeks että kestää. Tällä säällä olen mielummin golf kentällä kuin jatkoajassa.
Eli kaksi varausta pitää tehdä. Otetaan nyt ensin maaliin Martin Brodeur. Hän on kuitenkin erittäin hyvä, vaikkei vielä ehkä ihan legenda.
Toiseksi otetaan Brian Leetch joka on henkilökohtainen suosikki , eikä joukkueeni olisi mitään ilman häntä.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti Derby
Voisitteko muuten vastedes kertoa valitsemanne pelaajan pelipaikan koska minulla on muutaman pelaajan ollut miettimistä heidän pelipaikkonjen suhteen.
Tästedes ainakin minä voin laittaa, jos tiedän aina itsekään, tuli sama juttu mieleen kun näin Bobby Clarken olevan pakkien listalla tuolla avausviestissä!

Ei tunnu kyllä etenevän tää draft, ei sitten yhtään. Tottahan toi silti on mitä Köntsä sano että mielummin sitä on golf-kentällä auringon paistaessa kun sisällä tietokoneella (vai onko:-))!

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Hordi24

Ei tunnu kyllä etenevän tää draft, ei sitten yhtään. Tottahan toi silti on mitä Köntsä sano että mielummin sitä on golf-kentällä auringon paistaessa kun sisällä tietokoneella (vai onko:-))!

No ei kai tää etene kun on sun vuoro etkä varaa!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti krobbe

Eikös tuossa ole Infamous ennen Hordi24:sta? vai harittavatko silmäni nyt oikein perusteellisesti?

Kieltämättä, hitaasti on tänään drafti edennyt..

vlad.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti krobbe
Jumalauta mää hetken jo meinasin painua maan alle häpeen, mutta onneksi vlad vahvisti mun luulon, että Infamous on vielä varaamatta ennen mua! Vai onko näin? Eikö olekin?!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy