Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Kaikkien aikojen pelaaja-draft

• 20 162
  • 379

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Hordi laittoi mulle listantynkää, ja valitsee John "Beezer" Vanbiesbrouckin...

Niin, se on sit maalivahti niille kaikille joille on tuntematon nimi...

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Hmm.. otetaanpa sittenkin Rod Langaway.
Anteeksi sähläys.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Särkiin Keith Tkachuk tuomaan voittamisen kulttuuria ja Peter Bondra, voimahyökkääjä...

Kii Tasak LW, Bondra W...

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Niin siis tuo Langaway oli puolustaja. Ja seuraava pelaaja FC:hen on Rod Gilbert (RW). Jokainen itseään kunnioittava rangersfani ei jätä Gilbertiä joukkueestaan.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ja minä varaan keskushyökkääjä Vjatseslav Starsinovin.

Vuoro Hordi24:lle.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varataan hyökkäykseen John LeClair.

Ja vuoroon Vaahteran Lehti.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Helsinki St. Pats haluaa joukkueeseen hyökkääjä Ilja Kovalchukin.

Pateran Anttola ottaa Ville Peltosen.

Vuoroon Tribalin All Time Legends.

EDIT: kirjainten c ja l paikanvaihto kohdalleen muutenkin niin hankalasti kirjoitettavassa ulkomaan nimessä. Miksei se voi olla vaikkapa Neiminen... siis Vitranen... siis Jävrinen... no...

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Kakkossentterin paikalle on vapaana monia loistavia vaihtoehtoja, mutta All Time Legends varaa riveihinsä Minnesota North Starsin ja Dallas Starsin johtohahmon 15 vuoden ajalta eli Mike Modanon. 1101 ottelua ja 1106 pistettä NHL:n runkosarjassa ja pudotuspelipisteitäkin on kertynyt mukavasti 127 pisteen verran 144 ottelussa.

Vuoroon HN.

krobbe

Jäsen
HN on vetelys!

On se kumma kuinka iso mies ei hoida velvollisuuksiaan. 13.57 postailee tuonne kiekkopersoonaosioon ja ei käy täällä hoitamassa velvollisuuksiaan!

Tässä saa sitten koko armaan päivän kytätä, olisi mulla muutakin tekemistä, sttna!

Ja sama ketju 14.12 ja 14.36. On se vaan v-tun vaikeeta näköjään ajatella muitakin, pe-iltapäivä ja olisi tässä muutakin tekemistä kuin odotella, että pääsisi käyttämään vuoronsa ja antamaan sen v-tun vuoron eteenpäin.

edit: Toivottavasti Tribal on muistanut laittaa yksityisviestin Näkkijälle tämän vuorosta ja vaikkei olisikaan pitäisi vuoroistaan pitää siltiu huolta,

Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti krobbe

Ja vuoroon pp33.

pp33 tässä vielä jokunen hetki sitten linjoilla oli mutta eipä vaan näytä olevan enää, ei tässä muuta mutta kun minulla olisi oman varausvuoroni oheen hoidettavana Derbyn vuoro myös ja siinä kahdeksan jälkeen katoan maisemista kaupungille, niin olisi mukava päästä nämä vuorot hoitamaan ennen lähtöä, tai muussa tapauksessa ne jäävät sitten huomiselle.

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Derbyn valtuuttamana varaan Tre Kronorille hyökkäykseen Jarome Iginlan.

Red Armylle varaan hyökkäykseen lisää fyysisyyttä ja kovuutta nappaamalla Rick Tocchetin.

Vuoro siirtyy Ulvilan Punasiiville!

vlad.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos ei mun searchi ihan väärin toimi niin otan Jere Lehtisen. Ja sitten toisena otan Detroitin legendoista Sid Abelin, jos nyt jompikumpi sattuukin olemaan jo varattu eli search -toiminto toimi väärin niin otan uutta tilalle kun palaan uimasta...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Army vahvistaa hyökkäystään Aleksander Almetovilla.

Samaan syssyyn Tre Kronorin varaus, kohdistuu hyökkääjään (?) nimeltä Vaclav Nedomansky.

Vuoro siirtyy pp33:lle.

vlad.

krobbe

Jäsen
sori pieni viivästys, kävin olusella

CCCP varaa seuraavaksi Sven Tumballe vasempaan laitaan pörriäisen joka oli todella loistava pelaaja. Nuoremmat tuskin edes muistavat, mutta googlettakaa mikä oli miehiään Mats Näslund.

Ja vuoroon HN, eli huomenna kai jatketaan.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti HN
Onko mulla kaksi varausta?

Jep.

Seuraavaa varaustani väitän kaappaukseksi tässä vaiheessa draftia. Tosin vielähän on mielin määrin vapaita pelaajia, joista valita legendoja joukkueeseen siinä missä seuraava varauksenikin on.

All Time Legends varaa nyt kuitenkin Gilbert Perreaultin. Itse en ollut vielä syntynytkään tai sitten hyvin nuori kun tämä pelaaja teki ihmetekojaan NHL:ssä. Olen kuitenkin jälkeenpäin tutustunut suurella mielenkiinnolla Perreaultin edesottamuksiin.

Hänhän oli 70-ja 80-luvun ajan Buffalo Sabresin pelin sielu johtaessaan kuuluisaa French Connectionia laidoillaan Rene Robert ja Richard Martin. Erityisesti Perreault muistetaan päästä-päähän tapahtuneista sooloistaan, jotka usein päättyivät myös vastustajan verkon heilumiseen. 1326 pistettä 1191 ottelussa on myös kova luku sinänsä.

Vuoro Anttolalle.

Edit. typo

Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pateran Anttola ottaa Ville Peltosen.

Helsinki St. Pats poimii sentteri Jeremy Roenickin.

Vuoroon Pleksi(t).

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ehkä ihan vielä ihan muiden varattujen veroinen, mutta tämän kaverin todella haluan joukkueeseeni. Hyökkäykseen Tuomo Ruutu.

Ja qaz, ole hyvä.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Pleksi(t)
Ei ehkä ihan vielä ihan muiden varattujen veroinen, mutta tämän kaverin todella haluan joukkueeseeni. Hyökkäykseen Tuomo Ruutu.

Ja minä kun Tuomon draftaamista panttasin ja panttasin luottaen siihen, että vieläpä ennätän. Prrkle. Toisaalta - mitä tästä ruikuttamaan, olisinhan tuon aiemmin saanut.

Kirvelee silti, kuten kirvelee myös Nedomanskyn, Salmingin ja Balderisin menettäminen... mutta Pleksi(t) perkele, et sitten tee ns. Suttereita, vaan annat Tuomon pelata omaa peliään!

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Maple Leaf
Ja minä kun Tuomon draftaamista panttasin ja panttasin luottaen siihen, että vieläpä ennätän. Prrkle. Toisaalta - mitä tästä ruikuttamaan, olisinhan tuon aiemmin saanut.

Kirvelee silti, kuten kirvelee myös Nedomanskyn, Salmingin ja Balderisin menettäminen... mutta Pleksi(t) perkele, et sitten tee ns. Suttereita, vaan annat Tuomon pelata omaa peliään!

Heh, koko ajan oli pelko perseessä että ehtiikö joku Tuomon viedä, sinua nyt lähinnä jännitin. Tätä pitemmälle ei uskaltanut odottaa,vaikka tarkoitus oli vielä vähän pantata. Ja Tuomo saa minulta vapaat kädet, minä olen kuin Alpo, pojat saa tehdä ihan mitä ne haluaa..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy