Kaikkien aikojen pelaaja-draft

• 19 894
  • 379

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti krobbe
Kyllä, mutta vuoro alkoi reilusti yli 4 h sitten ja nyt on hordin vuoro:
Köntsä varas 19.07, eli vielä olis hetki aikaa varata!

EDIT: Tunnustan olin väärässä, voi vittu kun hävettää, ei toimi pää, ei sitten yhtään...

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Hordi24
Köntsä varas 19.07, eli vielä olis hetki aikaa varata!

EDIT: Tunnustan olin väärässä, voi vittu kun hävettää, ei toimi pää, ei sitten yhtään...

Hieman täsmennystä:

Vilpertti varasi 12.08 ja siitä alkoi Köntsän 4h, jona aikana Köntsä ei varannut, ja Köntsän aika päättyi 16.08. ja alkoi Infamouksen 4 h, joka päättyi 20.08. Infamous ei varannut ja sinun Hordi aika alkoi 20.08. ja sillä sipuli.

Sillä ei ole mitään merkitystä vuoroihin vaikka Köntsä käy jälkijunassa tekemässä varauksensa joka oli mennyt ohi, vai?

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti krobbe
Hieman täsmennystä:

Vilpertti varasi 12.08 ja siitä alkoi Köntsän 4h, jona aikana Köntsä ei varannut, ja Köntsän aika päättyi 16.08. ja alkoi Infamouksen 4 h, joka päättyi 20.08. Infamous ei varannut ja sinun Hordi aika alkoi 20.08. ja sillä sipuli.

Sillä ei ole mitään merkitystä vuoroihin vaikka Köntsä käy jälkijunassa tekemässä varauksensa joka oli mennyt ohi, vai?
Asiaa puhut! Oon ihan ulkona ollu kun olin koko päivän pois koneelta ja luulin että (seli seli)...
ps. onko varamanagerini Haoki nukkunut vai mitä?

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Hordi24
Asiaa puhut! Oon ihan ulkona ollu kun olin koko päivän pois koneelta ja luulin että (seli seli)...
ps. onko varamanagerini Haoki nukkunut vai mitä?

Eihän tässä mitään peruuttamatonta ole tapahtunut, mutta olis kiva kun homma etenisi. Lähetitkö muuten gaz:lle yksityisviestin, nyt on hänen vuoronsa.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti krobbe
Eihän tässä mitään peruuttamatonta ole tapahtunut, mutta olis kiva kun homma etenisi. Lähetitkö muuten gaz:lle yksityisviestin, nyt on hänen vuoronsa.
Lähetin kyllä! Muuten ei mitään peruuttamatonta olisikaan tapahtunut, mutta kun menin ITSE kirjoittaan "Ei tunnu kyllä tää draft etenevän, ei sitten yhtään" -tässäkään ei vielä olisi muuten mitään kamalaa, mutta kun satuin OLEMAAN ITSE VUOROSSA kirjoitushetkellä...

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
qaz valtuutti minut varaamaan puolestaan, ja Rainbowsin hyökkäykseen liittyy täten Michel Goulet.

Vastustajien varaus taas on puolustaja Pierre Pilote. NHL:ssä n. 500 pistettä, ja 1251 jäähyminuuttia. 3 kertaa paras puolustaja.

Ja vuoroon Maple Leaf.

Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Helsinki St. Pats ottaa Curtis Josephin.

Anttolan valinta on Sami Kapanen.

All Time Legends, olkaa hyvä.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Jatketaan valittua NHL-legenda linjaa. Vasempia laitureita ei All Time Legendsin riveissä vielä ole, mutta tämän varauksen jälkeen on.

Varataan huikean uran pelannut Dave Andreychuk. Hänen uransa osoittaa erinomaisesti Stanley Cupin voittamisen vaikeuden. Yli 20 vuoden raataminen palkittiin lopulta parhaalla mahdollisella tavalla. Andreychuk kuuluu myös yli 600 maalin kovaan kerhoon. Pisteitäkin on kertynyt 1320.

HN:n vuoro.

Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Minua odotettu, merkillistä;)

No minä nukuin yöni ja aamupirteänä aivotoiminta peräti seestyneenä nappaan Ruotsin kaikkien aikojen sentterin, miehen jonka ei juuri kiekkoa tarvinnut lainata, hän teki jäällä ihan mitä tahtoi; Sven Tumba.

Vuoroon pp33.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Anteeksipyynnöt eilisestä viivästyksestä. Jostain kumman syystä en päässyt eilen kotikoneelta ollenkaan nettiin, toivottavasti asia korjaantuu mahdollisimman pian.

Ja näemmä kaavailemani Goulet ehdittiin varaamaan, niin otetaan hänen sijaan Jon Bucyk.

EDIT: mies on hyökkääjä

Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hyökkäystä vahvistamaan Venjamin Aleksandrov.

Vuoro siirtyy Ulvilan Punasiiville, ja sen gm:lle nimim. korkille.

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Laitoin nimim. korkille viestiä ohjeineen, olen tavoittamattomissa seuraavien tuntien ajan, joten hän varannee puolestani seuraavalla kierroksella.

vlad.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Huomenta.

Ulvilan punasiivet varaavat ensin puolustukseen Pekka "Rocky" Rautakallion ja toisella vuorollaan hyökkäykseen Alex Delvecchion

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja sitten Vladin valinta vielä, se on Aleksander Ragulin.

Derby jatkanee...

pp33

Jäsen
Vasemmalle laidalle nopea, joskin kömpelöltä vaikuttava, loistava kiekonkäsittelijä ja huippuluokan maalintekijä Frank Mahovlich.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Jos HN ei varaa vähän yli neljään mennessä niin voisiko joku ottaa yv:nä vastaan muutaman draftivaihtoehdon minulta, jotta saataisiin drafti kulkemaan liukkaammin? Koneelle nimittäin palailen vasta jossain vaiheessa iltaa.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Pateran Anttola valitsee Raimo Summasen.

Helsinki St. Pats haluaa Bob Probertin.

Pleksi(t) jatka(v)a(t).

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja jatketaan: varaus Eric Lindros.(Hyök.)

Muistakaahan muuten laittaa niitä pelipaikkoja, niin helpottuu varattujen listojen teko.
qaz on hyvä vaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy