Köntsä varas 19.07, eli vielä olis hetki aikaa varata!Viestin lähetti krobbe
Kyllä, mutta vuoro alkoi reilusti yli 4 h sitten ja nyt on hordin vuoro:
EDIT: Tunnustan olin väärässä, voi vittu kun hävettää, ei toimi pää, ei sitten yhtään...
Köntsä varas 19.07, eli vielä olis hetki aikaa varata!Viestin lähetti krobbe
Kyllä, mutta vuoro alkoi reilusti yli 4 h sitten ja nyt on hordin vuoro:
Viestin lähetti Hordi24
Köntsä varas 19.07, eli vielä olis hetki aikaa varata!
EDIT: Tunnustan olin väärässä, voi vittu kun hävettää, ei toimi pää, ei sitten yhtään...
Asiaa puhut! Oon ihan ulkona ollu kun olin koko päivän pois koneelta ja luulin että (seli seli)...Viestin lähetti krobbe
Hieman täsmennystä:
Vilpertti varasi 12.08 ja siitä alkoi Köntsän 4h, jona aikana Köntsä ei varannut, ja Köntsän aika päättyi 16.08. ja alkoi Infamouksen 4 h, joka päättyi 20.08. Infamous ei varannut ja sinun Hordi aika alkoi 20.08. ja sillä sipuli.
Sillä ei ole mitään merkitystä vuoroihin vaikka Köntsä käy jälkijunassa tekemässä varauksensa joka oli mennyt ohi, vai?
Viestin lähetti Hordi24
Asiaa puhut! Oon ihan ulkona ollu kun olin koko päivän pois koneelta ja luulin että (seli seli)...
ps. onko varamanagerini Haoki nukkunut vai mitä?
Lähetin kyllä! Muuten ei mitään peruuttamatonta olisikaan tapahtunut, mutta kun menin ITSE kirjoittaan "Ei tunnu kyllä tää draft etenevän, ei sitten yhtään" -tässäkään ei vielä olisi muuten mitään kamalaa, mutta kun satuin OLEMAAN ITSE VUOROSSA kirjoitushetkellä...Viestin lähetti krobbe
Eihän tässä mitään peruuttamatonta ole tapahtunut, mutta olis kiva kun homma etenisi. Lähetitkö muuten gaz:lle yksityisviestin, nyt on hänen vuoronsa.