Kaikkien aikojen pelaaja-draft

• 19 897
  • 379
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
All Time Legends luottaa edelleen NHL legendoihin ja varaa 3. kierroksella Montreal Canadiensin dynastia-vuosien maalivahdin Ken Drydenin. Drydenin saavutusluettelossa komeilevat esimerkiksi 6 Stanley Cupin voittoa ja valinta 5 kertaa NHL:n kauden parhaaksi maalivahdiksi.

pp33

Jäsen
Viestin lähetti HN
Jaahas... Olisko se sitten puolustajan vuoro.

Kolmannen kierroksen varaukseni on 6 Stanley Cupia pelaajana voittanut, kolme kertaa NHL:n ykkös-All Starsiin valittu, kahdesti NHL:n parhaana puolustajana palkittu, kymmenen All Stars -pelin mies, legendaarinen Larry Robinson.

Niinhän siinä sitten kävi. Itse toivoin viimeiseen asti, että joku ottaisi Krutovin ennen minua. Olin vakaasti päättänyt ottaa Robinsonin seuraavaksi, mutta eihän yhtä kaikkien aikojen parhaista vasemmista laidoista voinut jättää valitsematta.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ja mun valinta: Colorado Avalanchen ja sen edeltäneen Quebec Nordiquesin monivuotinen kapteeni ja isähahmo: Joe Sakic

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Helsinki St. Pats haluaa - ja ottaa - Doug Gilmourin.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perskeles kun tuli yllättäviä menoja ja jouduitte odottamaan, pahoitelut siitä. Mutta varaan tällä kierroksella Mike Bossyn, maalintekijöitä tarvitaan aina.

mm. neljä Stanley Cupia, Paras tulokas 1978.
Pelasi 10 kautta, viidellä kaudella yli 60 maalia, ja yhdeksällä yli 50. Sanottu yhdeksi NHL:n historian vaarallisimmista Snipereistä. Eli vähän kuin meidän Kuhta:)

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Särkiin Igor Larionov ja Aleksei Kasatonov.

Viimeksi muokattu:

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Ja FC:n puolustuspään liideri on teräspappa Phil Housley

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Laitetaanpa vähän kilpailua senttereiden paikoille, varaus on Marcel Dionne.

Kahminut palkintoja ja tehnyt 1771 pistettä NHL:ssä, mutta ei koskaan voittanut Stanley Cupia. Sanottu että paras NHL-pelaaja kuka ei Cupia koskaan voittanut. Jospa ei kuitenkaan omaisi huonoa karmaa ja saataisiin hänelle voitto tätä kautta.

EDIT: Siis varaus on Luc Robitaille

Viimeksi muokattu:

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti Pleksi(t)
Laitetaanpa vähän kilpailua senttereiden paikoille, varaus on Marcel Dionne.

Kahminut palkintoja ja tehnyt 1771 pistettä NHL:ssä, mutta ei koskaan voittanut Stanley Cupia. Sanottu että paras NHL-pelaaja kuka ei Cupia koskaan voittanut. Jospa ei kuitenkaan omaisi huonoa karmaa ja saataisiin hänelle voitto tätä kautta.

Harmi vaan että Marcel on jo otettu!

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Odotanko, että pleksi(t) tekee uuden valinnan, vai ilmoitanko sekä Helsingin että Anttolan tämän kierroksen varaukset?

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Viestin lähetti Maple Leaf
Odotanko, että pleksi(t) tekee uuden valinnan, vai ilmoitanko sekä Helsingin että Anttolan tämän kierroksen varaukset?

Näitä tilanteita varten pitää kehittää joku sääntö. Itse olen sitä mieltä että on varaajan vastuu tarkastaa haluamansa pelaajan "varaustilanne", ja vuoro siirtyy varauksen jälkeen eteenpäin sen oikeellisuudesta riippumatta. Korjatkoon virheensä sitten kun joutaa.

Mitäs mieltä muut?

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koska tähän tilanteeseen ei ole ennalta laadittua sääntöä, muuttuu säännöksi se, mihin käytäntöön luontevasti päädymme. Päädymme nyt luontevasti siihen, että ilmoitan varauksia.

Helsinki St. Pats varaa Carl Brewerin.

Anttola varaa Saku Koivun.

Vuoro Tribalin All Time Legendsille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy