Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Mikäs sarja tämä Frendi oikein on? En ole koskaan kuullutkaan. HAHAAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!Lattea juovat Frendi-fanit
Mikäs sarja tämä Frendi oikein on? En ole koskaan kuullutkaan. HAHAAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!Lattea juovat Frendi-fanit
Lainasitko naurun Frendi-sarjan taustoista kun tuli noinkin "sydämestä ja "aidosti"?Mikäs sarja tämä Frendi oikein on? En ole koskaan kuullutkaan. HAHAAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!
Se oli aitoa koska minusta pidetään hahahahahahaha!!!!!!!Lainasitko naurun Frendi-sarjan taustoista kun tuli noinkin "sydämestä ja "aidosti"?
P.S: Mind your own Frendi!!
En mene asiattomuuksiin!!Se oli aitoa koska minusta pidetään hahahahahahaha!!!!!!!
P.S mainitsit ekassa viestissäsi "lattea", mutsis oli lattea kun sua teki!!!!!!!
Tein tyhjistä tölkeistä itselleni komean festivus tolpan, ihan sen kunniaksi, että tyhjää nauravat ystävät ei voittanut. Usko ihmisiin palautetta ja rauha kaikilla maan päällä. It's a festivus miracle.
Mulla on Mikko sulle palautetta. Oot menny hukkamaan yhden nollan. Nollatason suoritus.Sit painimaan!
Mulla on Mikko sulle palautetta. Oot menny hukkamaan yhden nollan. Nollatason suoritus.
Sä et pystyis kiillottamaan edes silkkilakanaa vaikka sulla olis kuumat treffit typykän... unohdin mitä olin sanomassa... olkoon.Sit painimaan!