Niin varmaan se "totuus" on jossain siellä välissä, minähän tämän hirviön tässä nyt taisin luoda kun mainitsin vähän huvittuneeni siitä kun muutamalla tyypillä meni paskat housuun kun Frendit johtaa jotain nettiäänestystä :D hui kauhia.Huvittaa myös monen pakottava tarve tuoda esille Frendien hyvyyttä. Kritiikistä sarjaa kohtaan myös heti älähdetään.
Mind your own paska!!Niin varmaan se "totuus" on jossain siellä välissä, minähän tämän hirviön tässä nyt taisin luoda kun mainitsin vähän huvittuneeni siitä kun muutamalla tyypillä meni paskat housuun kun Frendit johtaa jotain nettiäänestystä :D hui kauhia.
Siis olen viihtynyt tämän ketjun viimeisillä sivuilla paremmin kuin moneen vuoteen Kärppien pelejä katselemalla.Kyllä tämän jännitysnäytelmä aina huonon Liigamatsin teksti-teeveen kautta seuraamisen voittaa.
En ole havainnut, että kenelläkään olisi pakottavaa tarvetta tuoda esille Frendien hyvyyttä. On vain todettu, että itse tykätään siitä ja miksi tykätään. Toisella puolella sitten jatkuvasti toisellaan miten paska sarja se on ja siitä tykkäävät ovat alemman luokan ihmisiä, kun noin yksinkertainen huumori uppoaa.Huvittaa myös monen pakottava tarve tuoda esille Frendien hyvyyttä. Kritiikistä sarjaa kohtaan myös heti älähdetään.
Ei ole, vaan juuri tuo M*A*S*H*in päätösjakso on katsotuin yli 100 miljoonalla. JR:n ampujan paljastumista tosiaan seurasi yli 80 miljoonaa katsojaa, ja aihehan oli Suomessakin etusivun uutinen.Apropoo, onkos USA:ssa katsotuin yksittäisen tv-sarjan jakso se Dallasin jakso missä selviää JR:n ampuja? Yli 83 miljoonaa katsojaa taisi sille tulla.
Oli pakko se Cheersin finaalikin googlata ja reilut 84miltsii silläkin.Ei ole, vaan juuri tuo M*A*S*H*in päätösjakso on katsotuin yli 100 miljoonalla. JR:n ampujan paljastumista tosiaan seurasi yli 80 miljoonaa katsojaa, ja aihehan oli Suomessakin etusivun uutinen.
En ole havainnut, että kenelläkään olisi pakottavaa tarvetta tuoda esille Frendien hyvyyttä. On vain todettu, että itse tykätään siitä ja miksi tykätään. Toisella puolella sitten jatkuvasti toisellaan miten paska sarja se on ja siitä tykkäävät ovat alemman luokan ihmisiä, kun noin yksinkertainen huumori uppoaa.
Tuntuu että kunnioitus toisten ihmisten mielipiteitä kohtaan puuttuu, kun on niin kova tarve päteä ja esittää parempaa ihmistä, jolle kelpaa vain älykäs huumori.
Samoin Briteissä tuskin mikään komediasarja tulee ylittämään tuon mainitsemani Only Fools and Horsesin alkuperäistä viimeistä jaksoa, joka tuli vuonna 1996 (tekivät siis myöhemmin vuonna 2003 vielä 3 erikoisjaksoa). 24,3 miljoona katsojaa sillä silloin, eli melkein puolet kansasta katseli Del-Boyta.Oli pakko se Cheersin finaalikin googlata ja reilut 84miltsii silläkin.
Nykyään mahdotonta saavuttaa kun ei ole vastaavia ilmiöitä vaikka miten laadukasta tai vastaavasti aivotonta rentoutumis superviihdettä ilmestyisi.
Seinfeld, helposti.
“Boy, these pretzels are making me thirsty!”
Frasierissa ei tarvitse vetää vessaa joka "vitsin" jälkeen.Olen järkyttynyt kun Pulmuset on vasta sijalla 5 tällä hetkellä. Joku helkkarin Frasier on edellä. Come on nyt tyypit.
Mitä Kummeli sanoi kun karkasi Frendeiltä äänestyksessä?Ja horisonttiin karkasi Kummeli.
Mutta ei ole edes omassa genressään ykkönen. Edelle menevät Velipuolikuu, Mutapainin ystävät ja Tabu, noin sekunnin miettimisellä. Ja jos oikeasta komediasta puhutaan, Tankki täyteen oli alusta loppuun tasaisempi. Kummeli alkoi karata käsistä kolmennella kaudella, kun ideat alkoivat loppua. Lisää vain hassua peruukkia ja tekohampaita. Tuoreimmillaan Kummeli oli kyllä hyvä. Kultakausi oli vain valitettavan lyhyt.Tämä on itse asiassa ihan hieno juttu, onhan Kummeli kuitenkin merkittävä osa suomalaista viihdetuotantoa ja etenkin 90-luvun materiaali on suorastaan legendaarista tavaraa.