Vaikka urheilullista menestystä ei pidä tavoitella keinolla millä hyvänsä niin olen Condan kanssa samaa mieltä siitä, että se on tärkeätä. IFK:n pitää pelata mitaleista joka kevät ja lätkän seuraaminen loppuu aina, kun IFK putoaa eli viime aikoina ihan liian aikaisin. Älytöntä, että usein finaalissa on paripikkuseuraa tyyliin spede a ja spede b IFK:n joutuessa tyytymään jäännössijoihin.
PJ kirjoitti:
Tärkeintä on liike ei päämäärä?
Ei vaan päämäärän saavuttamiseksi tarvitaan liikettä.
PJ kirjoitti:
Organisaatiossa ei mun mielestä ole erityisesti vikaa, jos se saa tuotteen kaupaksi. Käsitin että kausarit on myyneet hyvin.
No taloudellinen tulos on huono. Eikä kausarijonokaan ole samaa luokkaa kuin Talissa golfin suhteen, joten eiköhän potentiaalia ole aika huonosti hyödynnetty. IFK:n toimistollahan voisi olla vaikkapa parinkymmenen tuhannen ihmisen nimilista niistä, jotka haluaisivat kausarin, mutta joille jouduttaisiin myymään ei-oota.
Olen samaa mieltä siitä, että brändäys on tehty ihan hyvin, mutta se ei riitä, jos sitä ei pystytä hyödyntämään. Ei me voida olla jengi, jonka kannattajat ovat tyytyväisiä, jos Blues kaatuu kotona. Meidän pitää pystyä olemaan 4 joukossa joka vuosi ja saavuttaa mestaruus vähintään kerran kolmessa vuodessa ja tehdä positiivinen taloudellinen tulos, jotta seuraa voidaan kehittää jatkossakin.
Mobergin ja Heinon aika on ohi. Vaikka ovat tehneet hyvän päivätyön seuran eteen niin aika on ajanut ohi. Sama juttu Penan kanssa. Meni miten meni tämä kausi niin tarvitsisimme kaudelle 06/07 uuden tj:n. Olisin valmis samanlaiseen suursiivoukseen kuin mikä tehtiin Bluesissa (pl. valmennusjohto saa jatkaa, jos osoittavat kykynsä). Ei se perinteitä vie, vaikka toimintatavat vähän muuttuisivat (/modernisoituisivat)