Jake74 kirjoitti:Uskon, että aika parantaa haavat, mikä nähtiin myös T. Ruudun ja Peltosenkin kohdalla. Tuomo on taas brändin mies ja kyllähän Villekin olisi otettu avosylin vastaan, jos hän olisi IFK:hon tullut täksi kaudeksi, niin kuin huhut kertovat. Jopa nimim. Isaksson on myöntänyt Peltosen kämmäämisen narreihin olleen seurajohdon moka. Hirschovits, samoin kuin Häppöläkin luistelee vielä joskus Nordiksella punainen paita päällä IFK-fanien antaessa raikuvat aploodit, se on ihan varma.
Ruudulle en koskaan suuttunutkaan. Pojalle ei luvattu peliaikaa täältä kun taas naapurista luvattiin. EVU:n junnu alunperin joka oli meillä vasta muutaman kauden junnuissa skulannut. Toki siirto sattui kovastikin, mutta kyse ei kuitenkaan ollut samanlaisesta petturuudesta kuin näiden muiden kohdalla. Minua nakertaa vieläkin Peltosen siirto narreihin. Tiedän, että seurajohto muni tässä huonolla tarjouksellaan mutta siltikään en pysty anteeksi antamaan. Ei ole minun IFK:honi enää koskaan tervetullut. Samoin minua söi julmetun lailla Pasi Iskariotin siirto naapurileiriin enkä millään pysty ymmärtämään kuinka mies voi Kollien valmentajana tällä hetkellä toimia. Ok, olihan Hakkikin narreissa koutsina eikä valmentaminen ole samalla tavalla rinnastettavissa pelaamiseen mutta Pasi Iskariotin organisaatioon mukaan ottaminen on meidän puolelta osoitus anteeksiannosta.
Ruutu saa tulla takaisin milloin vaan, Peltonen tai Hirschovits ei milloinkaan ja Pasi Iskariotin voisi heittää hiuksista vittuun.