Nuorempi Nelson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Analyytikko_ kirjoitti:Ja nyt voisit varmasti myös listata sentterinelikon, joka kelpaa sinulle? Tätähän Clocks sinulta jo kysyi, mutta et saanut vastattua. Jos Guolla ja Murray eivät kelpaa, niin voinet siis listata paremmin kelpaavat?
Mikä teitä vaivaa? Miten olla niin vaikea ymmärtää? Minä en ole ammattilainen. En minä voi tietää mitään mistään AHL-pelaajasta. Kritiikkihän perustuu juuri sille että minäkin osaisin ostaa Murrayn. Tarjous faksilla ja kappas pelannut SC-finaaleissa, se on varmaan hyvä. Eniten Matikaista on kritisoitu siitä että hän ostaa huonoja ulkomaalaisia. Pro-pena leirin mielestä kritiikki on väärin, koska se on jälkiviisastelua. Kritiikki on esitettävä heti. Nyt olen kritisoinut IFK:n tapaa rakentaa joukkue ja perustellut asian. IFK:n sentterit ovat vanhoja ja heillä on ollut paljon loukkaantumisia. En ole koskaan nähnyt kummankaan pelaavan joten vaikea on heitä kovinkaan paljoa muuten arvostella. IFK on hankkinut huolestuttavan paljon pelaajia joista on heti nähnyt että esim vauhti tai taidot eivät ritä sm-liigaan. Tuskinpa näitäkään on niin hirveän montaa kertaa käyty katsomassa.
Eli viimeisen kerran. Minusta IFK ottaa tosi kovan riskin palkkaamalla 2 yli 30-vuotiasta loukkaantumishistorian omaavaa pelaaja. Jos he ovat loukkaantuneina on IFK:n ainoa sentteri Porthen, joka ainakin minun silmissäni on raakile. Kritisoin siis sitä että senttereitä on liian vähän (miksei ketään hankittu jo viime keväänä kun alkoi olla ilmeistä että 4 ja 13 voidaan menettää?) ja he omaavat loukkaantumishistorian.
Ja minusta on riski että koko kausi on kiinni siitä kestääkö Guollan selkä ja/tai Murray. Ja jos jompikumpi osoittautuu ei scoutatuksi eläkeläiseksi niin aivan varmasti kyseinalaistan hankinnan.
Ja mitään leikkiketjuja en ala väsämään, se on niin käsittämättömän typerää touhua. Jos ette ymmärrä mitä kritisoin en voi sille mitään. Minun kanssa saa ola eri mieltä, mutta mihinkään
lemiux-häppölä-rucchin
leikkiin en rupea.