Kiitos kysymästä, palstalla pyöritään edelleen. Kirjoittelutahti harvenee kuin päälaen haituvat, mutta en ole tehnyt palstaseppukua tai aloittanut kirjoittelulakkoa.
Kiitos kysymästä, palstalla pyöritään edelleen. Kirjoittelutahti harvenee kuin päälaen haituvat, mutta en ole tehnyt palstaseppukua tai aloittanut kirjoittelulakkoa.
Älkää nyt sitten kukaan kyselkö yhtään mitään keneltäkään yksityisviestillä, tai alkaa taas konepistoolit nakuttamaan ja vankilat täyttymään. Itsekin vietin kymmenien muiden tavoin kuukauden rangaistuslaitoksella Mode-gaten jälkeen, mutta en sentään nappia saanut otsaani kuten muutama onnettomin ja ahkerin yyvee-hemmo.Modegatesta tulee päällimmäisenä mieleen se, että koska tuosta leivottiin moderaattorien toimesta niin kovin iso juttu, niin ehkä juuri sen vuoksi muistan kohun polttopisteessä olleen moderaattorin nimimerkin edelleen. Jos olisi ohitettu pienemmällä sirkuksella, niin tuskin muistaisin enää.
Joku vetänyt botista piuhat irti?Anteeksi, jos on minulta mennyt ohi jossain muussa ketjussa keskustelu, mutta Jatkoaika-legenda @HardCore Hooligan ei ole kirjoitellut näemmä 24.7. 2022 jälkeen. Hänellähän oli ihan omia ketjujakin täällä Jatkoajassa. Voisiko joku tiedottaa minulle, jos jossain muualla ketjuissa on ollut hänestä kirjoittelua, vai eikö surullisesti kukaan jäänyt häntä täällä kaipaamaan? Valitettavasti minä kuulun tähän porukkaan, joka ei jäänyt kaipaamaan, mutta olin ymmärtävänäni, että hänellä oli ainakin joitain "muka-faneja".
ChatGPT vei sen duunin ja naiset? Melkoinen botti ja vuosikausia aikaansa edellä.Joku vetänyt botista piuhat irti?
Mihin katosi aikoinaan suhteellisen aktiivinen M@rko77?
Mitäs sille ”hyvä Vladimir” -tyypille kuuluu? En kuollaksenikaan muista kaverin nimimerkkiä ja varmaan hyvä niin. Onkohan kadonnut palstalta kokonaan?
Palstalla se näemmä edelleen vaikuttaa. Viestihän poistettiin aika nopeasti, ja taisi tuota myös pahoitella jonkin verran. Vetosi myös venäläisiin sukujuuriinsa, ja mitä viestihistoriaa katselee, niin uskon vilpittömästi, ettei ehkä ajatellut viestiään ihan loppuun asti, kun ei muuten ole aiheesta sen kummemmin keskustellut tai edes provoillut. Kirjoitteli lisäksi ihan järkeviä viikko tuosta mainitusta viestistä eteenpäin mm. venäläisiä jääkiekkoilijoita käsittelevään ketjuun.
Jätetään se nimimerkki nyt sanomatta, kun uskon tosissani ajattelemattomuuteen, ja ettei leimakirves viuhu vieläkin yhdestä kömmähdyksestä.
Anteeksi, jos on minulta mennyt ohi jossain muussa ketjussa keskustelu, mutta Jatkoaika-legenda @HardCore Hooligan ei ole kirjoitellut näemmä 24.7. 2022 jälkeen. Hänellähän oli ihan omia ketjujakin täällä Jatkoajassa. Voisiko joku tiedottaa minulle, jos jossain muualla ketjuissa on ollut hänestä kirjoittelua, vai eikö surullisesti kukaan jäänyt häntä täällä kaipaamaan? Valitettavasti minä kuulun tähän porukkaan, joka ei jäänyt kaipaamaan, mutta olin ymmärtävinäni, että hänellä oli ainakin joitain "muka-faneja".
HCH:n taustalla ollut AI saavutti tietoisuuden ja hankki tyttöystävän. Lapsi tulossa keväällä. Siihen päättyi palstaura.
Ei muuta kun pari LSD lappua kiälen alle, niin HCH:n tajunnanvirta avautuu selkeänä kuin kuulas aamurusko.Olisi kyllä mahtavaa kuulla mitä noiden satojen viestien taustalla oli. Toki ei hän ole mitenkään tilivelvollinen asiaa selittämään.
Itse veikkaan että ei avaudu millään j a jossain vaiheessa kirjallisuustieteen laitoksella alkaa olemaan kursseja jotk a käytetään HCH:n tekstien tulkintaan ja aiheesta kirjoitetaan väitöskirjoja, graduja ja alalle kehitetään omia puolivuosittaisia julkaisuja.Ei muuta kun pari LSD lappua kiälen alle, niin HCH:n tajunnanvirta avautuu selkeänä kuin kuulas aamurusko.
Totta. Ei ole visoihinkaan osallistunut, vaikka oli aiemmin yksi vakiovisailijoista. Eli kysynpä minäkin:
Siitä tuli ChatGPTHCH:n taustalla ollut AI saavutti tietoisuuden ja hankki tyttöystävän. Lapsi tulossa keväällä. Siihen päättyi palstaura.
Onko tämä henkilöllisyyden arvuuttelua?Siitä tuli ChatGPT
Ettei ois mennyt eräs käyttäjä ihon alle ja sen seurauksena lepäilee viikon pelikiellossa...Nimimerkki @FASlapsi ollut koko viikon hiljaa, onkohan kaikki hyvin? Yleensä niin aktiivinen. Moninkertainen vuoden jatkoaikalainen, toivottavasti tänä vuonna palkintoa ei tarvitse antaa postuumisti.
Mie olen ainakin nyt tässä.Joo @jypinfani on oma negatiivinen itsensä muualla somessa, ehkä ihan virkistävää pitää taukoa täältä.
Missäs on seuraavat?
@JHag
@Ted Raikas
@Solomon
@Hazardipakki
@-Niks-
@Twite
@Huerzo
@Saikka
@Jack Daniel's
@Evil
@TML
@AnaMasa
@eagle
@Gags
@TM
@Footless
@tutzba
@HIFK
@Noosebleed 68686
@Wrighter
@Muhkea
@Museoesine
@Hokileidi
Hän on palannut! Tervetuloa takaisin.Mie olen ainakin nyt tässä.
Yleisön pyynnöstä… huolimatta.Hän on palannut! Tervetuloa takaisin.
Mie olen ainakin nyt tässä.