Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 727
  • 1 934

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä tapahtui nimimerkille Kai Nu Lai Ne? Vuosia sitten hän oli aktiivinen palstalainen, mutta kun yritin etsiä häntä palstalta, ei hänestä löydy merkkiäkään.
Vaihtoi nimimerkkiään jossain kohtaa, mutta en kyllä kuollaksenikaan muista mihin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eikö hän saanut kuukauden kakun?

Jos ei ole huomannut, että kakku on jo ohi.
Ei, kyllä se oli ainoastaan viikon pelikielto vaikka itsekin luulin sen aluksi olleen kuukauden kakku. Taas Team Moderators savusti siis ulos laatukirjoittajan. Perkeleen huuomorintajuttomat viherpiipertäjät!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei, kyllä se oli ainoastaan viikon pelikielto vaikka itsekin luulin sen aluksi olleen kuukauden kakku. Taas Team Moderators savusti siis ulos laatukirjoittajan. Perkeleen huuomorintajuttomat viherpiipertäjät!

Oon tässä vain lueskellut palstaa. (Kakkendaali oli kieltämättä ansaittu.)
Mistä sitä saa rivispoilerin? En enää osaa. Kyllä on kamalaa. Syytän kaikkia paitsi Tami Tammista kaikesta.
 
K

Kiekkokatsoja

Oon tässä vain lueskellut palstaa. (Kakkendaali oli kieltämättä ansaittu.)
Mistä sitä saa rivispoilerin? En enää osaa. Kyllä on kamalaa. Syytän kaikkia paitsi Tami Tammista kaikesta.
Joskus onkin parempi olla hiljaa. Katsella ja kuulostella vain.
Itsekin varmaan katoan täältä joskus. Tuskin mua jää kukaan kyseleen, joten oot tavallaan onnekas, kun joku kyseli. Oot joillekin jäänyt mieleen, etkä siis mikään turha.
 

Glove

Jäsen
Joskus onkin parempi olla hiljaa. Katsella ja kuulostella vain.
Itsekin varmaan katoan täältä joskus. Tuskin mua jää kukaan kyseleen, joten oot tavallaan onnekas, kun joku kyseli. Oot joillekin jäänyt mieleen, etkä siis mikään turha.
Äläpä nyt lähde mihinkään. Olet tärkeä osa palstaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olet tärkeä osa palstaa.
Mulle tuli just Elisalta meili. Olen kuulemma tärkeä asiakas. Sitä ennen olin tärkeä asiakas S-ryhmälle pari päivää sitten. Ja viime viikolla Discovery+ surkutteli, etten jatkanut tilausta. Olin heille vissiin sekä tärkeä että rakas.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulle tuli just Elisalta meili. Olen kuulemma tärkeä asiakas. Sitä ennen olin tärkeä asiakas S-ryhmälle pari päivää sitten. Ja viime viikolla Discovery+ surkutteli, etten jatkanut tilausta. Olin heille vissiin sekä tärkeä että rakas.
Kuinkas sattuikaan...
Samat kaksi ensimmäistä tahoa pitävät myös minua tärkeänä ja Elisa jopa lahjoitti viisi ilmaista leffaa, kun olen niiiin tärkeä ja rakas heille - öhöm!

Mutta joo - asiaan eli @Noitarumpu on kadonnut ainakin minun tutkastani jo aika päiviä. Liekö lopettanut vai vain pidemmällä tauolla?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Laitan viimeisen viestini tähän positiivisessa hengessä. Olen edelleen kova Kärppäfani ja toivon Kärpille ja sen kannattajille kaikkea hyvää. En löytänyt kohtaa, jossa ilmoittaa ylläpitoon, että lopetan kokonaan Jatkoajassa. En vaan jaksa noita asiattomia viestejä lukea koko ajan. Tai jaksan, mutta ei ole mitään mieltä.

Pitäkää lippu korkealla. Ennemmin tai myöhemmin aurinko nousee. Heipat kaikille!

lisäys Löytyihän se, mistä laitetaan privaatti modeille. Olisihan se pitänyt heti kässätä, että toimii niin kuin muillekin. Toive muonavahvuudesta poistamisesta laitettu:)
@Surukuku Noitarumpu ilmeisesti toivoi tässä viimeisessä viestissään tunnustensa poistoa ja toive toteutettiin.
 
K

Kiekkokatsoja

No kukapa jaksaisi aina asiattomia viestejä lukeakkaan, kuten noitarumpu kirjoitti. Toisaalta helppo keino on laittaa turhat jatkuvasti suutaan soittajat ruksilla piiloon, niin niitä ei nää. Tai sitten jättää lukemmatta, taikka reagoimmatta.
Muutoinkin on varmaan hyväksi, että pitelee toisinaan taukoa täältä. Elämässä on paljon mukavaa tekemistä, ja sitten kun on tylsää tai joutoaikaa, niin höpisee nettiin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pikkuisen jo ihmettelen, missä meidän oma kukkaisladymme @Iisoppi luuraa, kun ei ole postaillut mitään kohta pariin viikkoon. Toki, eihän tuo pitkä ajanjakso ole ja on varmasti hyväkin pitää taukoa tämmöisestä aktiviteetista, jos se alkaa tuntua velvollisuudelta tai muuten kuormittaa.
En utele, eiväthän tämmöiset(-kään) asiat muille kuulu, rauha hänen yksityisyydellensä, mutta on vain tullut moinen noteerattua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pikkuisen jo ihmettelen, missä meidän oma kukkaisladymme @Iisoppi luuraa, kun ei ole postaillut mitään kohta pariin viikkoon. Toki, eihän tuo pitkä ajanjakso ole ja on varmasti hyväkin pitää taukoa tämmöisestä aktiviteetista, jos se alkaa tuntua velvollisuudelta tai muuten kuormittaa.
En utele, eiväthän tämmöiset(-kään) asiat muille kuulu, rauha hänen yksityisyydellensä, mutta on vain tullut moinen noteerattua.
Profiilin perusteella nähty palstalla viimeksi torstaina, joten tuskin on mitään ihmeempää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Profiilin perusteella nähty palstalla viimeksi torstaina, joten tuskin on mitään ihmeempää.
Jaaha... onkohan mulla sitten ignoressa joitakin ketjuja, kun minä löysin hänet paljon kauempaa...
Mutta - kaikki hyvin, jatkakaamme...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jaaha... onkohan mulla sitten ignoressa joitakin ketjuja, kun minä löysin hänet paljon kauempaa...
Mutta - kaikki hyvin, jatkakaamme...
Niin siis viimeisen viestin on lähettänyt 18.9.2022 mutta profiilista näkyy että milloin on viimeksi ollut palstalla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pikkuisen jo ihmettelen, missä meidän oma kukkaisladymme @Iisoppi luuraa,
Iisoppi on nyt lepäämässä. Asiat meni ylitse ja juuri nyt haluan vain nukkua... Onneksi lähelläni oli ihminen joka välitti ja auttoi. Lepään nyt hetken ja katsotaan sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Edit. Kiitos @Surukuku välittämisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös