Tuli jossain kohtaa potkut palstalta kun oli alkuun lätkitty niitä useiden kuukausien pelikieltoja ja jotain puolivuotisiakin.Armeijaketjun innoittama: mikä TOJ:n kohtalo lopulta olikaan?
Pitkään mietin, että mikä ihme se nimimerkki oli, joka päätyi jopa BlackWolfin allekirjoitukseen. Aiheena oli jotenkin Cody Kunyk ja EHT. Laajamittainen tutkimus osoitti, että vapaahetoisgm on viimeksi kirjoittanut vuonna 2021. Nimihaulla ei löydy koko nimimerkkiä ja tägääminen ei myöskään onnistu. Profiili silti löytyy erinäisten kikkailujen kautta. Lähtikö pihalle vai missäköhän luuraa?
Ei tartte enää... Täällähän minä.@Iisoppi a ikävöin...
Kiitos - kuin myös...Ei tartte enää... Täällähän minä.
Mukavaa lauantaita vaan...
Ei ole kauaa aikaa, kun hänet näin. Hänellä on nykyään muuta elämässä kuin jatkoaika niin ei ole täällä vieraillut.Musta Nuoli, missä menee? Toivottovasti kaikki on hyvin.
@Niilo ei tullut takaisin edes Tamin studiovierailun tai Bond-kauden alun vuoksi.
Taisi mies lähteä lopulta isoista ovista pysyvälle suihkukomennukselle. Muistikuvien mukaan jotain tekemistä oli rokotteilla ja nuhayskällä?Mitä mahtoi käydä nimimerkille @Lätkä-Bongari Iso-E ? Viimeiset viestit helmikuulta ja profiilia ei ole ilmeisesti enää edes olemassa.
Taisi olla myös jotain epäilyä tuplanickeilystä yms, mutta joka tapauksessa isoista ovista lähti.Taisi mies lähteä lopulta isoista ovista pysyvälle suihkukomennukselle. Muistikuvien mukaan jotain tekemistä oli rokotteilla ja nuhayskällä?
Mitäköhän kävi nimimerkille Uimalakki? Katosi täältä joskus huhtikuussa ja profiilia tai käyttäjän viestejä ei ole enää olemassa. Mahtoikohan itse pyytää nimimerkin poistoa?