On se somessa. Nou hätä.Missä on @Ted Raikas, ettei vaan olisi sattunut jotakin, kun ei ole kuulunut eikä näkynyt. Olen todella huolissani ja kaipaan kovasti. Tuu nyt tänne!
On se somessa. Nou hätä.Missä on @Ted Raikas, ettei vaan olisi sattunut jotakin, kun ei ole kuulunut eikä näkynyt. Olen todella huolissani ja kaipaan kovasti. Tuu nyt tänne!
No onhan se. Oli murheen murtamana, kun kukaan ei kaipaa sitä täällä, niin me FASin kanssa luvattiin käydä kaipaamassa.On se somessa. Nou hätä.
No onhan se. Oli murheen murtamana, kun kukaan ei kaipaa sitä täällä, niin me FASin kanssa luvattiin käydä kaipaamassa.
Meninkö mä nyt tunnustamaan tämän. Fake news!
Tästä voi muuten laskea aika nopeastikin yhteen ja tehdä vaikka minkälaisia likaisia päätelmiä, kun molemmat käyttäjät olivat karvatoosan pioneereja täällä Jatkoajassa. Legendaarisessa pillukarvaketjussa voi käydä virkistämässä muistia. Toki @Musta Nuoli taisi olla tuon trion kolmas jäsen, ja onkin siis nyt ainoa heistä, joka ei ole mystisesti kadonnut palstalta. Epäilyttävää.
Minä en ainakaan tunnusta mitään, en tunne sua tai Ted Raikasta enkä ketään muutakaan!!! Valetta ja olkiukkoja kaikki!!
P.S. Käykää äänestää mua! Oon Mensa-kerhossa.
Ole huoleti. Lupaan olla myös etulinjassa heti kun tuherogate jossain ketjussa nostaa päätään. *pthui* (sylkäisee pimpinkarvan suustaan) ja *slurps* (kielaisee takaisin ja maiskuttaa)Saisivat nämä herrat tulla takaisin palstalle hetimiten, jotta pillukarvoituksen puolustajat olisivat taas täydellä miehityksellä puolustamassa karvoituskysymyksen lopullista ratkaisua. Posliinipimpathan kiinnostavat vain pedofiilejä.
@alwahla ja @Ted Raikas : tulkaa takaisin, pillukarvaketju kaipaa teitä!
Missäköhän on nimimerkki @Lunatico ?
Nähty viimeksi 8.5.2017
Taisi tosiaan lätkiä foorumilta, kun kukaan palstalta ei enää mennyt kusetukseen piraattipaitojen myynnistä eikä kenenkään rahoja enää ollut Liigapörssikimpoistakaan vietäväksi.Missäköhän on nimimerkki @Lunatico ?
Nähty viimeksi 8.5.2017
Se on juurikin näin. Ja tosiaan pari vuotta tuota piraattipaitagatea aikaisemmin perusti näitä panoksellisia kimppoja Liigapörssiin keräten osallistumismaksut etukäteen, maksoi parin jakson voitot hirveällä viiveellä ja lopulta jätti ainakin parin jakson voitot käsittääkseni kokonaan maksamatta. En tuohon kimppaan osallistunut, mutta jäi siitä kyseinen nimimerkki mieleen, kun pokkana jatkoi palstalle kirjoittelemista, ja alkoi vetämään tätä piraattihommaa pari vuotta myöhemmin.@Kari Runk Ei saatana. Niin tyypillinen esimerkki silmään pissaavasta kauppiaasta/ihmisestä, kuin olla vaan ja voi. Ensin myydään hyvällä tahdolla ja aivan liiallisilla saatesanoilla, sitten uhriudutaan ja kun tulee vielä lisää faktaa pöytään jota vaikea inttää vääräksi mitenkään, niin vedetään itkupotkut.
Huh hei.
Tuo piraattipaitacase oli kyllä yksi hulvattomimpia tältä palstalta, valitettavasti taisi poistaa viestinsä aiheeseen liittyen. Ei ole kyllä yhtään ikävä.
E: Ai saatana, löytyihän se. Tästä linkkiä alkuun. Osa viesteistä on poistettu, mutta lainauksien kautta pääsee aika hyvin keskustelun jäljille. Varsinkin tuo "Made in Kanada" oli kyllä aika ronski.
Jospa on siirtynyt preveli kauppa pisnekseen.E: Ai saatana, löytyihän se. Tästä linkkiä alkuun. Osa viesteistä on poistettu, mutta lainauksien kautta pääsee aika hyvin keskustelun jäljille. Varsinkin tuo "Made in Kanada" oli kyllä aika ronski.
No siis mä en halunnut mainita asiaa, että tuossa kyllä haisee niin elämämkoulu ettei mitään rajaa, mutta tulipahan tämäkin oletettuna sitten selväksi. Toivottavasti Lunaticolla menee nyt paremmin jo elämässään.Lunaticohan oli muistaakseni joku ex-narkkari, tuliko jollekkin yllätyksenä että kyseinen jamppa kusettaa mahdollisuuden tullen? Toivottavasti meni huijatut rahat edes ruokaan eikä piikintäytteisiin.
Ei ole D.Santon tuon jälkeen kirjoitellut neljään kuukauteen. Toivottavasti ei ole päätynyt siihen pahimpaan ratkaisuun.Goodbye elämänjano. Olisko se tässä sitten.
Mikäs Siniketun tarina oli? Muistan hyvänä ja asiallisena kirjoittajana, mutta eipä näköjään nimimerkkiä ole enää koko palstalla.
Kyllä se vielä on.Mikäs Siniketun tarina oli? Muistan hyvänä ja asiallisena kirjoittajana, mutta eipä näköjään nimimerkkiä ole enää koko palstalla.
4800 viestiä. Samalla viimeinen viestini tänne palstalle. Ihan mukava on ollut kirjoitella, mutta onhan tämä turhan aikaavievää hommaa. Elämä vaan pukkaaa liian intensiivisesti eteen, että viitsisi käyttää aikaa enää tänne kirjoitteluun.
Adios.