Viestin lähetti Padis
...
Ethän sä saatana autoa/muijaa ota ennen koeajoa.
Levyjä voi aika usein kuunnella netissä tai liikkeessä ennen ostopäätöstä _laillisesti_. Lähes jokaisestsa softasta on tarjolla kokeiluversio _kokeilukäyttöön.
Viestin lähetti Padis
...
Viestin lähetti Axel K.
Levyjä voi aika usein kuunnella netissä tai liikkeessä ennen ostopäätöstä _laillisesti_. Lähes jokaisestsa softasta on tarjolla kokeiluversio _kokeilukäyttöön.
Päätätkö ravintolassa vasta syötyäsi, aiotko maksaa ruoasta yhtään mitään? Ethän toki voi tietää etukäteen tuntemattomassa ravintolassa, maistuuko ruoka loppuun asti hyvältä, tuleeko vatsa varmasti täyteen, ja miten kanssaihmiset käyttäytyvät. Hintaakin on helposti enemmän kuin CD-levyssä.Viestin lähetti Padis
Usein nämä ovat 30 sekunnin pätkiä kappaleista. Levykaupassa en kehtaa kuunnella koko levyä saatika eläytyä musiikkiin(yleensä sisältää jotain toimintaa, mitä joku voisi pitää nolostuttavana) Levyä pitää usein kuunnella pidempään päästäkseen sisälle itse asiaan. Vielä en ole mielestäni törmännyt tälläiseen vaihtoehtoon. Pistä ihmeessä mulle linkki jos tälläinen paikka virtuaalimailmassa löytyy.
No mitä se suomen poliisi nyt maailmanbisnestä alkaa selvittää, hoitakoon näitä kotimaan ongelmia kun näyttää löytyvän.Viestin lähetti Padis
Heh. Katoppas tuo Tinke-80 linkki tuosta itse scenestä. FR:n ratsia on aika mitätön juttu verrattuna tuohon bisnekseen mitä maailmalla tehdään. Ja sillä tehdään oikeasti rahaa.
Onneksi musiikin hankinnassa ei olekaan kyse loppuelämän kestävästä valinnasta, tai kymmenientuhansien eurojen investoinnista.Viestin lähetti Padis
Varmaan jo lyhyelläkin kuuntelulla osaa kertoa jos ei pidä levystä. Ehta rasvatukka erottaa jo sekunneissa, että kuultavan orkesterin tuotanto on hip-hoppia ja ymmärtää siirtyä demoamaan jonkin toisen orkesterin tuotantoa. Cd-levyn hinta nykyiselläänkään ei ihan niin paljoa päätä huimaa että ihan tarvitsisi köyttä alkaa rasvailla vaikka joku hieman huonompikin hankinta hyllyyn eksyy.Viestin lähetti Padis
Levykaupassa en kehtaa kuunnella koko levyä saatika eläytyä musiikkiin(yleensä sisältää jotain toimintaa, mitä joku voisi pitää nolostuttavana) Levyä pitää usein kuunnella pidempään päästäkseen sisälle itse asiaan.
Viestin lähetti Padis
Usein nämä ovat 30 sekunnin pätkiä kappaleista. Levykaupassa en kehtaa kuunnella koko levyä saatika eläytyä musiikkiin(yleensä sisältää jotain toimintaa, mitä joku voisi pitää nolostuttavana) Levyä pitää usein kuunnella pidempään päästäkseen sisälle itse asiaan. Vielä en ole mielestäni törmännyt tälläiseen vaihtoehtoon. Pistä ihmeessä mulle linkki jos tälläinen paikka virtuaalimailmassa löytyy.
Viestin lähetti Hielo
Päätätkö ravintolassa vasta syötyäsi, aiotko maksaa ruoasta yhtään mitään? Ethän toki voi tietää etukäteen tuntemattomassa ravintolassa, maistuuko ruoka loppuun asti hyvältä, tuleeko vatsa varmasti täyteen, ja miten kanssaihmiset käyttäytyvät. Hintaakin on helposti enemmän kuin CD-levyssä.
Viestin lähetti Jussi77
Varmaan jo lyhyelläkin kuuntelulla osaa kertoa jos ei pidä levystä.
Off topic: Ajat loppuikäsi samalla autolla kun muijan ylläpito maksaa kymmeniä tuhansia? :)Viestin lähetti Jussi77
Onneksi musiikin hankinnassa ei olekaan kyse loppuelämän kestävästä valinnasta, tai kymmenientuhansien eurojen investoinnista.
Eikös olekin harmittavaa, kun vaatekaupassa kehtaa sovittaa vaatteita vain muutaman minuutin per vaatekappale. Eihän siinä voi millään tietää, miltä sama vaatekappale näyttää päällä kuluneena. Kyllä nekin pitää saada kolmen kuukauden testiin, että ne kerkiää edes pestä muutamaan kertaan.Viestin lähetti Padis
Usein nämä ovat 30 sekunnin pätkiä kappaleista. Levykaupassa en kehtaa kuunnella koko levyä saatika eläytyä musiikkiin(yleensä sisältää jotain toimintaa, mitä joku voisi pitää nolostuttavana) Levyä pitää usein kuunnella pidempään päästäkseen sisälle itse asiaan.
Viestin lähetti Ossi
Eikös olekin harmittavaa, kun vaatekaupassa kehtaa sovittaa vaatteita vain muutaman minuutin per vaatekappale. Eihän siinä voi millään tietää, miltä sama vaatekappale näyttää päällä kuluneena. Kyllä nekin pitää saada kolmen kuukauden testiin, että ne kerkiää edes pestä muutamaan kertaan.
Viestin lähetti Jermu
Siis muuten täydellinen anarkia, ainoastaan raiskaajat, pedofiilit ja murhaajat tuomitaan? Mihinköhän se johtaa?
Viestin lähetti pernaveikko
...
Samaan aikaan monet ihmiset, joilla olisi ollut huikea tulevaisuus työelämässä
...
EDIT:viilaus
Viestin lähetti Jussi77
Varmaan jo lyhyelläkin kuuntelulla osaa kertoa jos ei pidä levystä.
Viestin lähetti Axel K.
Siitähän nykyään monet ongelmat johtuvat, kun vanhemmat eivät pysty pitämään lapsiaan kurissa ja vastineeksi sysäävät syyn yhteiskunnan niskoille. Meikäläisen poika ei wareta ikänsä puolesta, eikä wareta myöhemminkään.
Viestin lähetti Axel K.
Kyse on vaan kurista tai sen puutteesta ja vanhempien tietoisuudesta tai tietämättömyydestä.
Viestin lähetti Dougie KillMore
...
Tähän voisi pistää paskaisen naurun. "Ei wareta myöhemminkään"? Sinähän se Axeli varmaan sen päätät! Harmi, että jossain vaiheessa pikkuaxelilla tulee olemaan omakin elämä ja voi tehdä omat päätöksensä.
Joo, ihan selvä homma. Vanhempien piikkiin menee ja 2000-luvun-X-pullamössö-mokkalattesukupolven selkärangattomuuden. Herätyyyys, Axel. Fasismijuna meni jooooo.
Viestin lähetti Bon
Ottamatta kantaa linkin todenperäisyyteen tämä lasku löytyi netistä. Jos tuo on aito, niin voi poika miettiä kannattiko se waretus loppujen lopuksi.
Viestin lähetti Bon
Ottamatta kantaa linkin todenperäisyyteen tämä lasku löytyi netistä. Jos tuo on aito, niin voi poika miettiä kannattiko se waretus loppujen lopuksi.
Ping !!!Viestin lähetti Axel K.
Siitähän nykyään monet ongelmat johtuvat, kun vanhemmat eivät pysty pitämään lapsiaan kurissa ja vastineeksi sysäävät syyn yhteiskunnan niskoille. Meikäläisen poika ei wareta ikänsä puolesta, eikä wareta myöhemminkään. Kyse on vaan kurista tai sen puutteesta ja vanhempien tietoisuudesta tai tietämättömyydestä.
Viestin lähetti Roman
Ping !!!
Sitten mä heräsin. Tervettuloa aikuisten maailmaan. Meidän poika ei ikinä wareta eikä notku kioskin kulmilla kaljoissa. Hei oikeasti herää nyt saatana tähän maailmaan. Missä sä elät? Onko sun mutsis päästänyt sua ulos ollenkaan?
Mulla on muuten paljon hyviä lastenleffoja(kiitos FR). Pannaanko tuleen?
Viestin lähetti Kaivanto
Kuvittelisin, että musiikissa megasuurten esiintyjien myyntiä imutus jonkin verran laskee. Tosin ilmaisten 'näytteiden' merkitystä on vaikea erottaa jo pelkästään levymyynnistä, saati sitten niiden kerrannaisvaikutuksia koko brändin arvoon. Pienille tekijöille taas ilmaiseksi netissä kiertävät ämppärit ovat merkittävin markkinointikanava ja koko ilmiö näin ollen positiivinen.