Otatko @Lico mua vastaan ton viisikkovedon 70 eurolla?
Tuttu äijä, otetaan vaan!
Avaa sä yksityisviestiketju!
Otatko @Lico mua vastaan ton viisikkovedon 70 eurolla?
Ja kuitataan täältä!@Abdel :n viisikko:
Charles Bertrand - Jarkko Malinen - Juhamatti Aaltonen
Otso Rantakari - Juha Leimu
Licon viisikko:
Juha-Pekka Hytönen - Niko Kapanen - Tomi Kallio
Shaun Heshka - Janne Niskala
70 euroa, emme toivo loukkaantumisia!
Tartun tähän! panos? Lisäksi voisin lyödä vedon että Taneli Ronkainen tekee enemmän pisteitä kuin Maalahti. Panos siihen olisi 100€Moip!
Laitetaan yksi väittämä:
Minä Väitän, että Kalle Maalahti tekee vähintään 20 pistettä runkosarjassa, mikäli pelaa vähintään 50 ottelua.
Sinä pelaat sen puolesta, että Kalle Maalahti tekee 19 pistettä, ta vähemmän pelatessaan, tai ollessaan kirjattuna kokoonpanoon minimissään 50 ottelussa.
Lähden amerikkaan ensi iltana, joten ihan heti en välttämättä kuittaa vetoa, mutta ennen runkosarjan alkua kuitenkin.
Maalahden pisteisiin vedon panos voisi olla 20e. Ronkaista vastaan en lähde mukaan.Tartun tähän! panos? Lisäksi voisin lyödä vedon että Taneli Ronkainen tekee enemmän pisteitä kuin Maalahti. Panos siihen olisi 100€
Tämä Ok!Maalahden pisteisiin vedon panos voisi olla 20e. Ronkaista vastaan en lähde mukaan.
Melko luottavainen olen Kallen pisteistä, mutta pidetään panos sen mukaan, jonka voi maksaa sen suurempia irvistelemättä.
Linjuri kuitannee.
No laittaisin aika samat oddsit kuin vastaavalle vedolle HPK:n osalta viime kaudella, jonka voitin. Ehkä tälläkin kertaa joku vahvoin värilasein kiekkomaailmaa tarkasteleva tarttuu pyydykseen (No, tuskin todennäköisesti kuitenkaan). Niitähän rakkaassa mikkelissä tunnetusti riittää.Heh, tässä vedossa ei olisi mitään järkeä, paitsi sinun kannaltasi.
Minä väitän, että Tappara ei ole finaaleissa kaudella 2016-2017. Jos olet eriävää mieltä, niin olen valmis ottamaan kanssasi vedon asiasta panoksella kaksikymmentäeuroa (20e).
Sellaista vetoa täältä ehdotan, että mikäli Pelicans ei pääse puolivälieriin, maksan vedon vastaanottajalle sovitun summan. Mikäli Pelicans sinne pääsee eikä mene jatkoon, kukaan ei maksa mitään. Mikäli Pelicans menee välieriin, vedon vastaanottaja maksaa minulle sovitun summan.
Otetaas kiinni ennen kuin joku muu ehtii, kun mun ehdottamiin vetoihin kukaan ei tunnu reagoivan. Valitse itse väliltä 20-100 euroa.
Olisiko porukalla kiinnostusta lähteä veikkailemaan ensi kauden runkosarjasijoituksia? Buy in voisi olla esimerkiksi 15e ja homma voisi pelata vaikka siten, että oikeasta sijoituksesta saa kaksi (2) pistettä ja yhden päässä olevasta yhden (1) pisteen. Voittajalle koko potti ja tasatilanteessa enemmän kahden pisteen potteja kerännyt voittaisi.
Onneksi olkoon ilmaisesta rahasta.Otetaas kiinni ennen kuin joku muu ehtii, kun mun ehdottamiin vetoihin kukaan ei tunnu reagoivan. Valitse itse väliltä 20-100 euroa.
Onneksi olkoon ilmaisesta rahasta.
Tottakai mahtuu mukaan, laita viestiä @sinnepäinsä ? Onhan tossa varmaan 7 osallistujaa tjsp tällä hetkellä?Oliko tähän tarkoitus ottaa vielä jengiä mukaan?? kiinnostusta olisi liittyä joukkoon tummaan!
- HPK sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin vähintään kaksi nelikosta Ilves, Pelicans, SaiPa ja Ässät. Panos 20 euroa.
Pannaan 50e panosta tähän. Aika hyvä veto teikäläiselle, välieräpaikka kun ei helppoa ole saavuttaa mutta olen melko varma että vähintään 8 parhaan joukkoon mennään taas. :)