Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2016–2017

  • 91 166
  • 448

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Moip!

Laitetaan yksi väittämä:
Minä Väitän, että Kalle Maalahti tekee vähintään 20 pistettä runkosarjassa, mikäli pelaa vähintään 50 ottelua.
Sinä pelaat sen puolesta, että Kalle Maalahti tekee 19 pistettä, ta vähemmän pelatessaan, tai ollessaan kirjattuna kokoonpanoon minimissään 50 ottelussa.
Lähden amerikkaan ensi iltana, joten ihan heti en välttämättä kuittaa vetoa, mutta ennen runkosarjan alkua kuitenkin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Abdel :n viisikko:

Charles Bertrand - Jaakko Rissanen - Juhamatti Aaltonen
Otso Rantakari - Juha Leimu

Licon viisikko:

Juha-Pekka Hytönen - Niko Kapanen - Tomi Kallio
Shaun Heshka - Janne Niskala

70 euroa, emme toivo loukkaantumisia!

EDIT: Abdelille Rissanen Malisen tilalle, kun Malinen ei ilmeisesti pelaa ensimmäisessä ottelussa.
 
Viimeksi muokattu:

Pederheier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Moip!

Laitetaan yksi väittämä:
Minä Väitän, että Kalle Maalahti tekee vähintään 20 pistettä runkosarjassa, mikäli pelaa vähintään 50 ottelua.
Sinä pelaat sen puolesta, että Kalle Maalahti tekee 19 pistettä, ta vähemmän pelatessaan, tai ollessaan kirjattuna kokoonpanoon minimissään 50 ottelussa.
Lähden amerikkaan ensi iltana, joten ihan heti en välttämättä kuittaa vetoa, mutta ennen runkosarjan alkua kuitenkin.
Tartun tähän! panos? Lisäksi voisin lyödä vedon että Taneli Ronkainen tekee enemmän pisteitä kuin Maalahti. Panos siihen olisi 100€
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Tartun tähän! panos? Lisäksi voisin lyödä vedon että Taneli Ronkainen tekee enemmän pisteitä kuin Maalahti. Panos siihen olisi 100€
Maalahden pisteisiin vedon panos voisi olla 20e. Ronkaista vastaan en lähde mukaan.

Melko luottavainen olen Kallen pisteistä, mutta pidetään panos sen mukaan, jonka voi maksaa sen suurempia irvistelemättä.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No kun nyt kännissä ja läpällä niin lähtiskö kukaan 20e vetoon että KooKoo päästää vähemmin maaleja kuin HPK? Paraspelaaja Mikkelistä nyt ainakin tähän voisi tarttua. Yksi veto otetaan vastaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Teloitusviisikon ensimmäiset viisikot saatu rakennettua yhdessä @Linjatuomari kanssa:

FutureHockeyn teloitusviisikko:

Mitch Wahl, Ilves - Ilmari Pitkänen, Lukko - Juha Kiilholma, Ässät
Ben Blood, Pelicans - Joe Finley, HIFK

@Linjatuomari teloitusviisikko:

Otto Karvinen, Sport - Ilkka Pikkarainen, TPS - Kai Kantola, KooKoo
Nolan Yonkman, JYP - Kirill Tulupov, HPK

Linjuri kuitannee.

Ja @Śmierć jos edelleen kiinnostaa niin pistä vaan viestiä kun huomaat ;)
 
Minä väitän, että Tappara ei ole finaaleissa kaudella 2016-2017. Jos olet eriävää mieltä, niin olen valmis ottamaan kanssasi vedon asiasta panoksella kaksikymmentäeuroa (20e).
 
Heh, tässä vedossa ei olisi mitään järkeä, paitsi sinun kannaltasi.
No laittaisin aika samat oddsit kuin vastaavalle vedolle HPK:n osalta viime kaudella, jonka voitin. Ehkä tälläkin kertaa joku vahvoin värilasein kiekkomaailmaa tarkasteleva tarttuu pyydykseen (No, tuskin todennäköisesti kuitenkaan). Niitähän rakkaassa mikkelissä tunnetusti riittää.

Monet liigan seuraajat aliarvioivat mestistä "näkemättä paskaa"-mentaliteetilla, KooKoonkin piti olla viime kaudella selkeä heittopussi.

Jukureilla on paska rosteri, mutta hyvä valmennus.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Minä väitän, että Tappara ei ole finaaleissa kaudella 2016-2017. Jos olet eriävää mieltä, niin olen valmis ottamaan kanssasi vedon asiasta panoksella kaksikymmentäeuroa (20e).

En ota tätä vetoa, mutta jos saa lainata ideaa, niin väitän samaa Kärpistä. Panosta 20-50€. Ja saa siis ottaa vastaan muutkin kuin @sinnepäinsä.

Itse asiassa väitän samaa kaikista muistakin joukkueista - jos joku haluaa sellaisen vedon ottaa - paitsi HIFK:sta, Tapparasta, Jypistä ja Lukosta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sellaista vetoa täältä ehdotan, että mikäli Pelicans ei pääse puolivälieriin, maksan vedon vastaanottajalle sovitun summan. Mikäli Pelicans sinne pääsee eikä mene jatkoon, kukaan ei maksa mitään. Mikäli Pelicans menee välieriin, vedon vastaanottaja maksaa minulle sovitun summan.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Sellaista vetoa täältä ehdotan, että mikäli Pelicans ei pääse puolivälieriin, maksan vedon vastaanottajalle sovitun summan. Mikäli Pelicans sinne pääsee eikä mene jatkoon, kukaan ei maksa mitään. Mikäli Pelicans menee välieriin, vedon vastaanottaja maksaa minulle sovitun summan.

Otetaas kiinni ennen kuin joku muu ehtii, kun mun ehdottamiin vetoihin kukaan ei tunnu reagoivan. Valitse itse väliltä 20-100 euroa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Otetaas kiinni ennen kuin joku muu ehtii, kun mun ehdottamiin vetoihin kukaan ei tunnu reagoivan. Valitse itse väliltä 20-100 euroa.

Pannaan 50e panosta tähän. Aika hyvä veto teikäläiselle, välieräpaikka kun ei helppoa ole saavuttaa mutta olen melko varma että vähintään 8 parhaan joukkoon mennään taas. :)
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olisiko porukalla kiinnostusta lähteä veikkailemaan ensi kauden runkosarjasijoituksia? Buy in voisi olla esimerkiksi 15e ja homma voisi pelata vaikka siten, että oikeasta sijoituksesta saa kaksi (2) pistettä ja yhden päässä olevasta yhden (1) pisteen. Voittajalle koko potti ja tasatilanteessa enemmän kahden pisteen potteja kerännyt voittaisi.

Oliko tähän tarkoitus ottaa vielä jengiä mukaan?? kiinnostusta olisi liittyä joukkoon tummaan!
 

Ralph

Jäsen
Pari vetoehdotusta HPK:hon liittyen. Joku Petteri Nikkilä -veto pitäisi vielä keksiä, mutta en vielä mitään keksinyt. Mutta pari muuta.

- Sakari Manninen sijoittuu runkosarjan pistepörssissä paremmin kuin valitsemasi Ilveksen, Jukureiden tai KalPan pelaaja. Panos 20 euroa.

- Niko Kapanen tekee vähintään 30 tehopistettä. Panos 20 euroa.

- HPK sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin vähintään kaksi nelikosta Ilves, Pelicans, SaiPa ja Ässät. Panos 20 euroa.

- HPK pelaa pudotuspeleissä. Panos 50 euroa.

- HPK sijoittuu paremmin kuin Jukurit. Panos 200 euroa.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Pannaan 50e panosta tähän. Aika hyvä veto teikäläiselle, välieräpaikka kun ei helppoa ole saavuttaa mutta olen melko varma että vähintään 8 parhaan joukkoon mennään taas. :)

Jep, kuitti. Itse taas epäilen, että jo sääliplayoffeihin yltäminenkin tekee Pelicansille tänä vuonna tiukkaa. Mutta ei jatketa tätä keskustelua sen enempää ainakaan tässä ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös