Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2016–2017

  • 91 159
  • 448

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viime vuonna kukaan ei tähän lähtenyt, mutta nyt kun kukaan vaasalainen ei laita veikkausketjussa Pelicansia Sportin edelle, niin kokeillaan uudestaan:

Minä väitän, että Pelicans sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport. Sinä väität, että Sport on korkeammalla. Panos 20€.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Juu mikä jottei.
Eli kumpi tekee runkosarjassa enemmän maaleja. Mulle Saarela ja sulle Ojamäki. Eikä mitään pelirajoituksia tähänkään.
Näillä mennään. Muihin sun kohteisiin en löytänyt valitettavasti mitään vastinetta.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Väitän että John McFarland tekee tulevalla kaudella 33 pistettä tai enemmän. Veto raukeaa mikäli ottelumäärä jää alle 45.

Panos 20-50e.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Eli käyttäjän @Ralph kanssa toisaalla jo puitiin niin lyödään täällä lukkoon. Eli minä väitän, että KalPa on HPKn edellä runkosarjan päätyttyä kaudella 2016-2017 ja hän siis toisinpäin. Panos 20e
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä väitän : Pekka Tuokkolan torjuntaprosentti on yli 90% ensikaudella (veto raukeaa jos ei pelaa yhtään peliä eikä ole minimimäärää otteluilla)

Sinä väität: on alle 90%, veto raukeaa jos ei liigaotteluita kauden aikana tule

panos maltillinen 10 euroa tai saman hintaluokan viina ym.. pullosta jos asuu Jyväskylässä. Lisäksi muutaman viikon maksuaika tarvittaessa kauden loputtua, panos ja aika sen takia että tarvittaessa saa vielä toisen vedon ja joskus rahatilanteet vaihdellut ja pudotuspelit vie rahaa :)
 
Minä väitän, että Pelicans sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport. Sinä väität, että Sport on korkeammalla. Panos 20€.
SaiPa on runkosarjassa 8 parhaan joukossa (sinä siis väität ettei ole). Panos 20e (voi olla pienempi muttei isompi), nopein ottaa kopin.
Otan molemmat. Runkosarjassa SaiPa ei ole kahdeksan sakissa, eikä Pelicans Sportia korkeammalla. Panokset 20 & 20.

--
Tarjoan myös: KooKoolla on runkosarjan jälkeen enemmän pisteitä kuin Sportilla. Panos 20e.
 
Olisiko porukalla kiinnostusta lähteä veikkailemaan ensi kauden runkosarjasijoituksia? Buy in voisi olla esimerkiksi 15e ja homma voisi pelata vaikka siten, että oikeasta sijoituksesta saa kaksi (2) pistettä ja yhden päässä olevasta yhden (1) pisteen. Voittajalle koko potti ja tasatilanteessa enemmän kahden pisteen potteja kerännyt voittaisi.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko porukalla kiinnostusta lähteä veikkailemaan ensi kauden runkosarjasijoituksia? Buy in voisi olla esimerkiksi 15e ja homma voisi pelata vaikka siten, että oikeasta sijoituksesta saa kaksi (2) pistettä ja yhden päässä olevasta yhden (1) pisteen. Voittajalle koko potti ja tasatilanteessa enemmän kahden pisteen potteja kerännyt voittaisi.

Mikä ettei.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisiko porukalla kiinnostusta lähteä veikkailemaan ensi kauden runkosarjasijoituksia? Buy in voisi olla esimerkiksi 15e ja homma voisi pelata vaikka siten, että oikeasta sijoituksesta saa kaksi (2) pistettä ja yhden päässä olevasta yhden (1) pisteen. Voittajalle koko potti ja tasatilanteessa enemmän kahden pisteen potteja kerännyt voittaisi.
Joo. Ja veikkauksen viimeinen jättöpäivä 15.9?
 
Joo. Ja veikkauksen viimeinen jättöpäivä 15.9?
Joo siihen asti aikaa kunnes kiekko tipahtaa jäähän. Mietiskelin tuossa, että olisiko parempi postata kupongit suoraan tähän vai mulle yksityisviestinä ja julkaisen sitten kaikkien laput kun veikkausaika on päättynyt? Mitä mieltä?
 

sinikettu

Jäsen
Joo siihen asti aikaa kunnes kiekko tipahtaa jäähän. Mietiskelin tuossa, että olisiko parempi postata kupongit suoraan tähän vai mulle yksityisviestinä ja julkaisen sitten kaikkien laput kun veikkausaika on päättynyt? Mitä mieltä?
Miten käy samojen veikkausrivien kanssa? Olettaen vielä, että jotkut fiksut kopioivat listansa vedonlyöntisivustojen arvioista, niin saattaa olla useita samoja rivejä.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Olisiko porukalla kiinnostusta lähteä veikkailemaan ensi kauden runkosarjasijoituksia? Buy in voisi olla esimerkiksi 15e ja homma voisi pelata vaikka siten, että oikeasta sijoituksesta saa kaksi (2) pistettä ja yhden päässä olevasta yhden (1) pisteen. Voittajalle koko potti ja tasatilanteessa enemmän kahden pisteen potteja kerännyt voittaisi.

Myös mukana. Parempi vaihtoehto varmaa et yvllä sun suuntaan ja julkaset sit ku muutokset ei enää sallittuja.
 
Miten käy samojen veikkausrivien kanssa? Olettaen vielä, että jotkut fiksut kopioivat listansa vedonlyöntisivustojen arvioista, niin saattaa olla useita samoja rivejä.
Jos haluaa olla niin mälsä ihminen ettei löydy yhtään luovuutta rakentaa omaa riviä, niin noin siinä varmaan sitten käy. :D Itse kuitenkin luotan siihen, että suurin osa kykenee oman lappunsa rakentamaan.

Edit: Unohtui sanoa, että jos kahden pisteen kohtien jälkeenkin ollaan tasan, niin potti jakoon.
 

Ylänahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Chicago Blackhawks
Jaakko Rissanen tekee yli 35 pistettä runkosarjassa. Veto raukeaa jos pelaa alle 40 peliä runkosarjassa.

Panos 10-20€.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jooh, pitäisköhän taas keksiä joku todella hassunhauska veto.. Noh antaa mennä: Vuorossa veto nimeltä teloitusviisikko.

Idea ja säännöt lyhykäisyydessään:

- Kumpikin osallistujista (eli minä ja sinä) kokoamme viisikon eli kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa. Easy, isn't it?
- Vedon ideana on lyhykäisyydessään se, kumman viisikko kerää enemmän jäähyminuutteja kauden aikana.
- Vaikeutettaakseen vetoa, ehdotan, että mikäli minä vaikka ottaisin Julius Vähätalon Turun Palloseurasta, sinä et saa ottaa enää pelaaja tuosta seurasta. Eli samasta seurasta ei varata yhtä pelaajaa enempää.
- Tasatilanteessa arvostetaan isoja rangaistusminuutteja eli se kumman viisikko on tasatilanteessa kerännyt enemmän 5 minuuttisia, voittaa. Tämän jälkeen ratkaisevat 20 minuutin rangaistukset, sitten 10 minuuttiset ja lopulta 2 minuuttiset. Jos kaikki tasan, veto raukeaa.
- Varaukset suoritetuun yksityisviestein systeemillä 1-2-2-2-2... Eli toinen aloittaa yhdellä pelaajalla, jonka jälkeen toinen varaa kaksi jne.
- Koska kausi ei ole vielä lähelläkään alkamista, mutta kiima tähän touhuun on jo kova, ehdotan, että jätämme kummallekkin osallistujalle kaksi (2) vaihtoa käytettäväksi. Eli jos vaikka SaiPasta ei ole varattu yhtään pelaajaa ja he hankkivat juuri ennen kauden alkua Darcy Verotin eläkkeeltä riveihinsä hakkaamaan kaikki paskaksi, se kumpi ehtii ensin saa vapaasti valita hänet riveihinsä ja heivata jonkun tieltä pois.
- Yo. toimii myös turvana sille, mikäli jomman kumman viisikoista joku sattuisi telomaan itsensä harjoituskaudella. Muuten käytössä ei siis ole minkäänlaisia loukkaantumis / pelikieltopykäliä.
- Vaihto-oikeus raukeaa kun Liiga pyörähtää käyntiin eli kun ensimmäisellä paikkakunnalla kiekko on jäässä - Vaihdot eivät ole enää käytössä.
- Panosehdotukseni on 30€, mutta saat toki ehdottaa omaakin panosta.

- Oikeudet sääntömuutoksiin / lisäyksiin pidätetään minulla, sillä varauksin, että unohdin jotain. Tällöin kuitenkin säännöt tulevat voimaan ainoastaan mikäli ne sopivat molemmille osapuolille.

Siellä oli viime vuonna sen verran verenhimoisia osallistujia tuossa meikäläisen Tag team-vedossa, että on kova luotto, että joku häiskistä koppaa itsensä mukaan tähän vetoon! ;)
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Perkules, olisin mielelläni napannut kiinni tämän teloitusviisikon, mutta hidas on hidas...
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Veikkaan että oman joukkueeni eli TPS:n nuoret pelaajat ovat jälleen vuotta kokeneempia. Ehdotuksia panoksesta?

(Anteeksi turhailu)
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös