Minä voin lyödä vetoa, että Niko Kapanen tekee ensi kaudella vähintään 40 pistettä. Veto mitätöityy, jos tekee alle 40 pistettä.Veikkaan että oman joukkueeni eli TPS:n nuoret pelaajat ovat jälleen vuotta kokeneempia.
Minä voin lyödä vetoa, että Niko Kapanen tekee ensi kaudella vähintään 40 pistettä. Veto mitätöityy, jos tekee alle 40 pistettä.Veikkaan että oman joukkueeni eli TPS:n nuoret pelaajat ovat jälleen vuotta kokeneempia.
Tommi Jokinen tekee 12, tai alle 12 maalia runkosarjassa 16-17. Voitat siis jos Tommi tekee 13 tai enemmän. Otteluminimi 35, muuten veto raukeaa.
Panos 15e
Kuitti.Otan tän kiinni.
Asia kunnossa. Pistellään yv:tä niin koitetaan sopia joku ajankohta varauksille. Meikäläisellä iltaviikkoa töissä niin vähän meinaa päivät olla kiireisiä.Voisin ottaa tämän kiinni!
Teikäläisenkin kanssa ihan mielelläni ottaisin, mutta kävisikö parinkympin panostus? Ei kehtaa ennakolta koko omaisuuttaan näihin peleihin tuhlailla.. :) Ja samat sanat teikäläiselle eli pistellään yv:tä puolin ja toisin jos saataisiin joku sopiva aika varailtua.Perkules, olisin mielelläni napannut kiinni tämän teloitusviisikon, mutta hidas on hidas...
Mua kiinnostaisi tuo viisikkoveto @Lico . Mutta hieman maltillisemmalla panoksella, lähdetkö 20 tai 30 €urolla vetoon?
@Lico n kanssa päädyttiin kisailemaan seuraavanlaisilla viisikoilla:
Licon viisikko:
Niko Kapanen (HPK) - Juha-Pekka Hytönen (JYP) - Juhamatti Aaltonen (HIFK)
Ryan O'Connor (KooKoo) - Shaun Heshka (Kärpät)
Gemondon viisikko:
Charles Bertrand (Ässät) - Aaron Gagnon (Lukko) - Dave Spina (TPS)
Otso Rantakari (Tappara) - Juha Leimu (Pelicans)
Lähteekö kukaan 20 euron vetoon että KooKoo on HPK:ta ylempänä runkosarjan jälkeen? Yksi veto otetaan vastaan
Otan Ässillä kiinni.Nyt olisi tarjolla helppoa rahaa..
Väitän, että HPK on runkosarjassa korkeammalla kuin KalPa, Jukurit, Pelicans tai Ässät. Otan yhden vedon jokaista joukkuetta vastaan. Panos 20 euroa.
Valitse siis joku noista neljästä joukkueesta ja ota veto vastaan.
Jukurit on runkosarjan viimeinen tulevalla kaudella, panos 20€. Kuka lähtee mukaan?
Näin tehdään.Voisin ottaa tämän kiinni. Sinä siis väität Jukureiden olevan viimeinen runkosarjassa ja minä saan kaikki muut sijat, panos 20€?
Nyt olisi tarjolla helppoa rahaa..
Väitän, että HPK on runkosarjassa korkeammalla kuin KalPa, Jukurit, Pelicans tai Ässät. Otan yhden vedon jokaista joukkuetta vastaan. Panos 20 euroa.
Valitse siis joku noista neljästä joukkueesta ja ota veto vastaan.
Tämä kiinni Pelicansilla.
Kuittaatko @Aamuetana täällä muidenkin nähden vielä?Otan Ässillä kiinni.
Kuitataan HPK vs Ässät runkosarjan osalta. Panos 20 euroa.Kuittaatko @Aamuetana täällä muidenkin nähden vielä?
Kuitataan HPK vs Pelicans runkosarjan osalta. Panos 20 euroa.Tämä kiinni Pelicansilla.