Kärppien maalivahtitilanne

  • 605 468
  • 2 002

Jupe#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllähän se on sanottava, että Rynnäs on päästänyt kevätkaudella sellaisia maaleja, joita syksyllä ei olisi mennyt. Toki tekee hienoja torjuntojakin mutta ei ole enää niin maaginen kuin syksyllä. Jos on pikkukremppaa niin toivottavasti ne saadaan kuntoon play offseihin mennessä.

Karhusen en näe olevan vastaus haettessa luotettavuutta Kärppien maalivahtipeliin mutta sekin on sanottava, että Rynnäs on päästänyt sellaisia maaleja, joista Karhunen olisi suolattu monta kertaa!
 

Jupe#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei nuo maalit nyt niin Rynnäksen piikkiin menneet.. Ensimmäinen maali nyt oli mitä oli, Maalintekijä hyvässä paikassa ei lupaa hyvää. Toinen maali Vallin-Eminger parin sekoilua, mutta Emahan tuossa enemmän mokasi. Rynnäs olisi nyt vähän voinut olla hereillä, kun nämä herrat ovat kentällä, niin ei tiedä mitä tapahtuu.

Jos Karhunen olisi päästänyt ensimmäisen maalin niin silloin olisi sanottu, että Karhunen on liian pieni maalivahti ja silloin jää yläkulmiin aina tilaa mutta Rynnäs isompana olisi hoitanut. Toisessa maalissa Rynnäs ei ollut hereillä ja oli lisäksi sijoittunut hieman väärin liikaa toisella puolelle.
 

Hyökkääjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Karhunen olisi päästänyt ensimmäisen maalin niin silloin olisi sanottu, että Karhunen on liian pieni maalivahti ja silloin jää yläkulmiin aina tilaa mutta Rynnäs isompana olisi hoitanut. Toisessa maalissa Rynnäs ei ollut hereillä ja oli lisäksi sijoittunut hieman väärin liikaa toisella puolelle.

Karhunen vaikka nyt onkin pieni maalivahti, niin kyllä kulmat peittyy. Karhunen ei vain ole osoittanut sitä itsevarmuutta, mitä aiemmin on nähty. Tulee aina vähän epävarma tunne, kun Karhunen on maalissa. Karhusen pitäisi treenata kovempaa ja hakea vauhtia uudelleen vaikka Mestiksestä. Luukkuvahtina oleminen ei oikein itsevarmuutta lisää.. Kieltämättä Rynnäksen isona maalivahtina olisi pitänyt Tukosen veto peittää, mutta Tukosen laukaus on todellakin terävä ja vaarallinen. Kärppien olisi pitänyt paikoista iskeä, niin olisi ollut mahdollisuudet voittaa!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Rynnäs pelasi huonon pelin. Ei siksi että päästi kaksi helppoa, vaan siksi kun Kärppien hyökkääjät ei tehneet kolmea maalia. Nyt ei päässyt torjumaan niitä oikeita ja ratkaisevia torjuntoja. Näin siis olen ymmärtänyt ettei haittaa jos menee helppoja, jos torjuu ne ratkaisevat paikat. Jaa niitäkö ei tulekaan silloin, jos veska imee ja oma joukkue ei saakaan maaleja. Niin että joskusko voisi voittaa pelit 1-0 tai päästä edes jatkoajalle, että saisi edes yhden pisteen. Ihan uutta tietoo sellanen, niin että joku veskako on joskus voittanut pelejäkin oikein 1-0, no oho!

No huono huumori jääköön siihen. Luotan edelleen, että Rynnäksen peli paranee viime aikojen esityksistä ja nousee ainakin lähelle syksyn tasoa. Se riittää varmasti kannaujahdissa. En tiedä onko sitä syksyn tasoa edes mahdollista pitää yllä koko kautta.

Lisättäköön vielä, että tänään Kärpät ei kuitenkaan minusta pelannut paskasti vaan yritystä kyllä oli. Pakkohan se on jossakin näkyä, kun on neljä tärkeää miestä sivussa. Tiistain pelistäkin uskallan esittää väittämän, että mikäli viimeisellä minuutilla kentällä olisi ollut eräs Joonas Kemppainen, niin se peli olisi voitettu varsinaisella peliajalla.
 

Jupe#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Karhunen vaikka nyt onkin pieni maalivahti, niin kyllä kulmat peittyy. Karhunen ei vain ole osoittanut sitä itsevarmuutta, mitä aiemmin on nähty. Tulee aina vähän epävarma tunne, kun Karhunen on maalissa. Karhusen pitäisi treenata kovempaa ja hakea vauhtia uudelleen vaikka Mestiksestä. Luukkuvahtina oleminen ei oikein itsevarmuutta lisää.. Kieltämättä Rynnäksen isona maalivahtina olisi pitänyt Tukosen veto peittää, mutta Tukosen laukaus on todellakin terävä ja vaarallinen. Kärppien olisi pitänyt paikoista iskeä, niin olisi ollut mahdollisuudet voittaa!

Ei taida Karhunenkaan luottaa siihen, että hänestä lähiaikoina kehittyisi ykkösvahti kun haluaa jumittua ikuiseksi kakkoseksi Kärppiin eikä tosiaankaan hae sitä ykkösvahdin paikkaa esim. mestiksestä. Harjoittelu kehittää niin kenttäpelaajaa kuin maalivahtiakin tiettyyn pisteeseen asti mutta sen jälkeen kehitys vaatii pelejä ja enemmän pelejä. Karhunen tuskin tulee kehittymään juurikaan enää pelkällä harjoittelulla.
 

And77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Rynnäs ei ollut tänään hyvä, mutta en sano että olisi liiemmin ollut aivan seulakaan. Ensimmäinen kuti oli nopea ja tarkka, mutta ehkä paremmalla sijoittumisella olisi torjunut tai pakottanut hyökkääjän tekemään toisenlaisen ratkaisun. Toinen maali meni puolustajien ja Rynnäksen piikkiin, maalivahdin täytyy varautua kaikkeen mahdolliseen kun kiekko on maalintekosektorilla ja varsinkin silloin, kun karvaaja tulee vauhdilla pakin päälle. Oli sijoittunut huonosti, luki tilanteen väärin, ei ollut hereillä, luotti pakkeihin liikaa jne.

Otti kuitenkin vastaavasti monta loistavaa torjuntaa lopussa, joilla saa hieman anteeksi. Karhunen olisi tässä tilanteessa suolattu pystyyn niin kuin moni jo todennut.

Miten ihmeessä käyttis malttoi odottaa 2h ennen kuin tuli kertomaan agendamiesten hiljaisuudesta?
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Kerrataas ne maalit omasta näkökulmasta:

1-0: Saku Mäenalasen junnumainen virhe hyökkäyssinisellä, tuohon ei saa IKINÄ, EI IKINÄ, menettää kiekkoa. Lukolle 3-2-ylivoimahyökkäys ja Masuhr peruuttaa kohti päätyseinää kuten teki Tappara-pelissä Erkinjuntin maalissa. Tukosen kieltämättä hyvä laukaus, joka Masuhrin toiminnan takia pääsi lähtemään läheltä. Olisi ollut molarin otettavissa parhaana päivänä.

2-0: Tästä ei saa puhtaita papereita kumpikaan. Emingeriltä tuttua emingeröintiä, arkaa ja velttoa pelaamista. Noh, neppasihan se lopulta Riska kiekon, kun poika vähän pomputteli. Rynnäs oli täydellisen kuutamolla ja teki virheen ennakoidessaan kohti Vallinin puolta. Tämä 70-30 prosentein Rynnäksen piikkiin.

Ei ollut paras peli ja voittomaaliin Rynnäs enempi syyllinen. Parannettavaa jäi, vaikka peli oli vittumainen ja Lukko ei hyökännyt n. 50 minuuttiin kuin pari kertaa. Lopun alivoimassa taas tuttua Rynnästä ja torjui kaiken.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Agendamiehet ovat hämmentävän yksimielisesti hiljaa. Eipä se yllätä.

No kyllä ainakin yksi agendamies täällä kuitenkin jaksaa :D Joku nimetön taisi viime vuonna kadota kun Backlund pelasi pitkän pätkän loistavasti... noh tikulla silmään sitä joka... ja niin edelleen.

Fakta on että Rynnäs on vaikuttanut haavoittuvaisemmalta kuin syksyllä. En sitten tiedä, jännittääkö tuleva jälkikasvun maailmaan saattaminen mielessä vai miksi tuntuu että menee myös kiinniotettavia kiekkoja viimeaikoina. Silti, jokainen peli on erilainen, ja eilinen peli kyllä hävittiin surkeaan viimeistelyyn, vaikka Rynnäs olisi toisen maalin voinutkin kopata.

Karhusta vastaan ei ole edelleenkään mitään. Ok 2.molari liigaan, en vain ymmärtänyt hänen jatkosopimustaan, varsinkaan jos joku kuvittelee että hänestä Kärppiin kasvaisi vielä ykköskassari, siihen en henk.koht. usko.
 

Krutov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Käyttäjänimettömän on pakko olla joku Karhusen kummisetä tai jotain, ei tuossa hommassa ole muuten mitään järkeä.

Taitaa olla äiti(?) Harvoin näkee moista omistautumista (agendaa) asialle

Mukavasti kommentoit itse asiaa. Tuo on aina se sukulaisuuskortti, joka nostetaan esille, kun argumentit loppuvat.

Ja tämä vastaus toistuu vuodesta toiseen. Eipäs juupas keskustelu jatkukoon

Asiasta sen verran että Rynnäs antoi eilen joukkueellen mahdollisuuden voittoon. Paha peli Raumalla, sarjakolmonen jo nyt. Eilen ei kaaduttu Rynnäksen esitykseen
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän se olet Käyttäjänimetön sinä itse lähes ainoa jolla tässä Kärppien maalivahtikeskustelussa tuntuu olevan joku "agenda" vaikka siitä muita syytätkin.

Ja sitten varsinaiseen asiaan.

Rynnäs hörppäsi eilen toisen maalin, sehän on ihan selvä asia. Vaikka siinä Emingerkin kämmäili niin kyllähän tuollaiset pitäisi veskarin ottaa kiinni 10/10. Sitä varten se molari siellä on että se paikkaa kenttäpelaajien virheitä.

Ensimmäinen maali taas oli vähän fifty-sixty. Laukaus oli laadukas. Joskus nuo menee, joskus veska ottaa kiinni. Ei nyt varsinaisesti Rynkyn maali mutta olisi ollut otettavissakin.

Kärpillä on aika hyvin pullat uunissa jos Rynnäs päästää huonona päivänään kaksi omiin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joku nimetön taisi viime vuonna kadota kun Backlund pelasi pitkän pätkän loistavasti...
En todellakaan kadonnut. Tuo väitteesi on täysin perätön väite eli valhe. Kävin täällä kehumassa ja sanoin, että jos pelaa noin hyvin, niin saa minun puolestani pelata 85 - 90 % peleistä. Tosin, samalla sanoin, että pää sillä ei kestä keväällä. Niin kuin ei kestänytkään. Enkä nähnyt aiheelliseksi jokaisen hyvän pelin jälkeen käydä kehumassa. Niinhän olisi pitänyt ilmeisesti joidenkin kommenttien perusteella tehdä. Enkä haukkunutkaan jokaisen pelin jälkeen, jos meni huonosti. En kehunut Karhustakaan jokaisen hänen hyvän pelinsä jälkeen. On sitä muutakin peliä kuin maalivahtipeli.
Ok 2.molari liigaan, en vain ymmärtänyt hänen jatkosopimustaan
Olen kutakuinkin samoilla linjoilla. Täsmennän: hyvä kakkosmaalivahti liigaan. Siis Kärppien kannalta ymmärsin jatkosopimuksen, en niinkään Karhusen kannalta. Toki varmaan hyvä valmennus kiinnostaa. Toisaalta, minua ei loppujen lopuksi hirveänä kiinnosta, noin ylipäänsä, että jatkaako Kärppien kakkosmaalivahti. Oli se maalivahti kuka tahansa. Sittenhän tilanne muuttuu, jos Karhusesta kaavaillaan ykkösmaalivahtia. En mitenkään erityisesti toivo hänestä ensi kauden Kärppien ykkösmaalivahtia. Agendamies varmasti pitäisi sitä ykköstoiveenaan.
Kyllähän se olet Käyttäjänimetön sinä itse lähes ainoa jolla tässä Kärppien maalivahtikeskustelussa tuntuu olevan joku "agenda"
Käsittämätöntä, ettet näe tiettyjen oukkien ja makisten puusilmäisyyttä tässä keskustelussa. Tyypithän kehuivat Backlundiakin vielä viime kauden jälkeenkin. Siis siinä mielessä, että olivat sitä mieltä, että ei se mitään sössinyt, ei mennyt Backlundin piikkiin ne maalit, ei yksikään. Minä sen sijaan annoin kehuja Backlundille kun oli sen aika, olen antanut kiistatta Rynnäkselle sen kunnian mikä hänelle kuuluu, ollut sitä mieltä, ettei ole minulle kovin olennaista, että jatkaako Karhunen Kärpissä jne. Lista olisi paljon pitempi, mutta turhaan sitä sinulle toistaa, koska jos ei jo nyt älyä, ei älyä ikinä. Olet tässä asiassa aivan pihalla.

Ainoa mikä on olennaista, miten tätä eivät jotkut vieläkään käsitä: Olisi hyvä antaa palautetta sen mukaan, miten kukin pelaa, eikä sen mukaan, että mikä siellä paidan selässä lukee. Täällä on muutama sielunveljellisesti tässä asiassa kuin itse Hannu Aravirta. Pahimmilta agendamiehiltä ei löydy yhtä ainutta viestiä, jossa Karhusta kehutaan tai Rynnäkselle annetaan noottia. Minulla se ei mene noin, että toista vain kehutaan ja toista vain haukutaan, joten en ole agendamies. Tämä on minulle koko keskustelun ainoa ydin. Hienoa, että monet sen jo käsittävätkin, päätellen esimerkiksi muutamista tämän ketjun eilisistä viesteistä. Siinä asenteessa, joka on vastakohta kaksoisstandardeille, ei ole mitään kenenkään fanittamista vaan rehellisyyttä itse pelille.

Onhan se absurdilla tavalla hauskaa, että miten täällä muutama agendamies selittelee Karhusen päästetyt maalit mahdollisimman helposti maalivahdin maaleiksi, mutta Rynnäksen (ja aikoinaan Backlundin) kohdalla prosessi on päinvastainen: ei se tuokaan oikeastaan ollut maalivahdin maali. Jos laumassa joku ei suostu olemaan vastaava, niin se muka on puolueellinen, vaikka se juuri on ollut se, joka ei sitä ole ollut, eikä ole. Onko tämä totta. Tämäkö on maailma. Tämä keskustelu on kyllä opettanut ihmisen luonteesta yllättävän paljon.

Mutta uskotteko kotona: minua väsyttää tämä maalivahtikeskustelu. Kärpillä menee ihan kivasti. Asian voi tarkistaa esimerkiksi sarjataulukosta.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Käsittämätöntä, ettet näe tiettyjen oukkien ja makisten puusilmäisyyttä tässä keskustelussa. Tyypithän kehuivat Backlundiakin vielä viime kauden jälkeenkin. Siis siinä mielessä, että olivat sitä mieltä, että ei se mitään sössinyt, ei mennyt Backlundin piikkiin ne maalit, ei yksikään.

Jumalauta jos oikein nimen kanssa aletaan täällä valehtelemaan niin silloin kyllä osallistun, vaikka ihan paskanjauhantaahan tämä koko ketju juuri sinun osaltasi on ollut jo tokosen aikaa.

Näytä mulle se viesti missä kehun Backlundia! Aivan vitun perseestä jos pitää alkaa vuoden vanhoja sanomisiaan todistelemaan, joten jatkossa kun väität minun tai jonkun muun sanoneen jotakin, niin tee se asianmukaisen lainauksen kanssa.

On vain yksi agendamies, Karhusen äiti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näytä mulle se viesti missä kehun Backlundia!
17.3.2013 sanoit, onko se nyt kehu vai kannustus, joku sellainen, kun Kärpät oli tipahtanut Lukolle ja Backlundin nähtiin taas pelanneen heikosti: "Ei ollut Backlundin vika tämä viimeinenkään tappio". Huomatkaa: Siis tämäkään. Eli kuten ei ollut se ensimmäinenkään peli Oulussa. Ja kun tappio meni kuitenkin pudotuspelivaatimukset huomioon ottaen paljon myös hänen piikkiinsä, niin onhan se silloin ollut ansiotonta kehumista. Toisessakin viestissä kerroit, samaan peliin viitaten että "ei kaaduttu maalivahtiin nyt". Toki olit sitä mieltä, että maalivahtikaksikko vaihtoon, mikä on kyllä kovin skitsofreenistä touhua ja kaksilla korteilla pelaamista. No, tuo ristiriita johtuu vain siitä, että toisaalta tiedät maalivahdin perseilleen pelit, mutta ei ole miestä sitä asiaa edes itselleen myöntää. Saati sitten muille.

Ja edelleen: ei hirveänä kiinnosta koko keskustelu, mutta melko pakkohan se on vastata, kun kysytään. Kohta varmaan kysytään lisää. Oukan ja Makiksen argumentit: ottaako nyt eteen, oletko Karhusen kummisetä/äiti/isä, ovat kyllä muutenkin niin täyttä paskaa enkä halua moiseen paskanheittoon enää sekaantua millään tavalla. Ignore on ystäväni.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
17.3.2013 sanoit, onko se nyt kehu vai kannustus, joku sellainen, kun Kärpät oli tipahtanut Lukolle ja Backlundin nähtiin taas pelanneen heikosti: "Ei ollut Backlundin vika tämä viimeinenkään tappio". Huomatkaa: Siis tämäkään. Eli kuten ei ollut se ensimmäinenkään peli Oulussa.

Niin, jos nyt lopettaisit edes pyydettäessä sen vääristelemisen ja jättäisit sen sivulauseenkin siihen lainaukseen, kas näin:

Ei ollut Backlundin vika tämä viimeinenkään tappio, ihan joukkueena hävisivät tänäänkin.

Ei sillä, minusta molemmat maalivahdit pitäisi ensi kaudeksi uusia ja mikään vitun Mika Järvinen ei todellakaan riitä. Ja kakkosmaalivahdiksi joku jolla on rahkeita joskus olla liigatasolla ykkönen.

Ja mitä tulee spekulaatioosi siitä mitä mieltä olen ollut Backlundin otteista ensimmäisessä Oulun pelissä:

oukka kirjoitti:
Backlundin piikkiin se toinen maali, mutta muuten on kyllä ihan koko joukkueen sulaminen tämä.

Linkki edelliseen viestiin

Jos noista onnistut löytämään jotakin Backlundin kehumista, niin olet kyllä uniikki tapaus.

Älä enää mainitse minua paskanjauhannassasi ilman rehellisiä lainauksia, tuliko saatana selväksi?
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän eilen Rynnäs pelin kusi ihan itse ja voipi olla, että Karhusella oltais voitettu. Tai ainakin Karhunen olis voinu ottaa ne maalit kiinni, niin perus tilanteita ne oli, että ei missään nimessä sais mennä. Kolmannen erän Rynnäs pelasi hyvin, tosin sillä ei sitten loppujen lopuksi ollut mitään väliä, eikä sitä kukaan enää kauden jälkeen muista. Voitot menee tilastoon, ei se millä tavalla ne tulee. Tälleen yleisellä ns. "päävalmentajatasolla" asia on näin ja ei muuksi muutu. Siis maalivahtien osalta.

Edelleen olen sitä mieltä, että loput pelit tasan molemmille veskareille ja sitten Rynnäs voittaa meille playoffit. Ehtisi Rynnäskin viettää vähän sitä pappaleediä. Toivottavasti on helppo lapsi.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Kyllähän eilen Rynnäs pelin kusi ihan itse ja voipi olla, että Karhusella oltais voitettu. Tai ainakin Karhunen olis voinu ottaa ne maalit kiinni, niin perus tilanteita ne oli, että ei missään nimessä sais mennä.

Ihan samanlainen, kuvaamasi perustilanne, oli Tapparan ensimmäinen maali tiistaina. Eipä saanut Karhunenkaan kiinni Erkinjuntin laukausta. Eilinen Tukosen maali oli vielä parempi laukaus kuin tiistaina uponnut.

Molemmissa yhdistävä tekijä Adam Masuhr, joka antoi liikaa tilaa laukojalle. Masuhrin tehotilasto on muuten Kärppien kolmen pelin osalta -3, eli nyt kokonaisuudessaan -22.

Jatkakaa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kyllähän eilen Rynnäs pelin kusi ihan itse ja voipi olla, että Karhusella oltais voitettu. Tai ainakin Karhunen olis voinu ottaa ne maalit kiinni, niin perus tilanteita ne oli, että ei missään nimessä sais mennä.

Jos sen verran saan kommentoida epävirallisena Lukkoleirin edustajana, niin älkää nyt liikaa Rynnästä ruoskiko. Ei kukaan mokke pelaa huippupelejä syksystä kevääseen. Lukolla oli joskus takavuosina maalilla Tsekin maajoukkueen veskari P. Brisa, loistava runkkareissa, mutta hermoili pudotuksissa. Tämä on hyvin inhimillistä ja se valmennuksen tulee ottaa huomioon.

Mitä eiliseen peliin tulee, niin sellaista laukausta, jonka Lauri Tukonen veti, ei ota kiinni kukaan liigaveskari muuta kun tuurilla. Tilanne ei tullut Rynnäkselle puskista eikä yllättäen, mutta Tukosen veto oli kova ja ennen kaikkea pirun tarkka. Rynnäksen virhe 0 %.

Rynnäksen toinen maali oli ihan toinen juttu. Luulen, että hän luotti siihen, ettei F. Riska saa edes kutia aikaiseksi, vaan puolustus hoitaa. Sen tähden ei osannut edes varoa. Hyvin paljon identtinen maali, jonka Blues teki jokin aika sitten Zapolskille. Vastustaja ryntää irtokiekkoon, Lukon pakki puolustaa heikosti ja sitten vaan kevyt ruiskaisu maalille ja sinne liruu. Joka tapuksessa toinen maali Rynnäksen piikkiin 100%.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Tämä ketjun sisältö on kyllä täysin käsittämätöntä. Haukutaanko molemmat vahdit tasapuolisesti alimpaan helvetiin, niin jokainen on tyytyväinen? Ollaan nyt perhana tyytyväisiä, että meillä on liigan parhaimmistoon kuuluvat ykkös- ja kakkosvahti, jotka kykenenevät auttamaan Kärpät mestaruuteen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä ketjun sisältö on kyllä täysin käsittämätöntä. Haukutaanko molemmat vahdit tasapuolisesti alimpaan helvetiin, niin jokainen on tyytyväinen?
En minä ainakaan olisi tyytyväinen, koska minähän olen moneen kertaan sanonut, että Kärppien maalivahtitilanne on oikein hyvä. Siispä tuo tiivistelmäsi meni kyllä ainakin minun osaltani niin pieleen kuin voi vaan mennä.
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
En minä ainakaan olisi tyytyväinen, koska minähän olen moneen kertaan sanonut, että Kärppien maalivahtitilanne on oikein hyvä. Siispä tuo tiivistelmäsi meni kyllä ainakin minun osaltani niin pieleen kuin voi vaan mennä.

Kyllä. Kärpillä on oikein hyvä tilanne kevättä ajateltuna. Hienoa kerrassaan, että tällä kertaa voi ajatella niin, että maalivahtipelin pitäisi olla kyllä hyvässä kuosissa tiukkoja kevään matseja ajatellen. Pleijarit toki näyttää sitten todellisen luonteensa ja kertoo miten maalivahtimme pärjää. Luotto on kyllä kova.

Se on toki sitten toinen juttu jos joku haluaa päteä ja todistella olevansa "enemmän oikeassa, kuin joku toinen". Mutta toisaalta sellainen toki keskustelun ja keskustelupalstan luonteen pitääkin olla. Mielipiteitä on monia ja niistä on hyvä keskustella!
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Kärpät nollasi Saipan Karhusen johdolla. Karhunen pelasi upean pelin ja mieleen jäi etenkin 1-0 tilanteessa torjuttu rankkari. Jos se olisi mennyt sisään, niin tiedä, miten pelissä olisi käynyt. Hienoa Karhunen!
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kävipä tuuri että Rynnäksen piti lähteä synnytykseen mukaan ja Karhunen sai nyt hyvää itseluottamusta kun pelasi hyvin. Helvetin hyvä juttu!
 

And77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Ei ole Lappeenranta helpoin paikka pelata nollapeliä. Hieno peli Karhuselta ja toivottavasti sai laatikollisen itseluottamusta!

Onnea Jussille esikoisesta !
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Tänään nähdään kykeneekö karhu pelaamaan kaksi peliä erinomaisella tasolla,mikä hänen ongelmansa on ollut. Toivon parasta. Eilinen oli hyvä peli,varsinkin se rankkarin ottaminen,kuten täällä muutkin ovat toitottaneet. Vastaan varmasti nälkäiset koffpojat,heillä kun panosta riittää kuuden sakkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös