Joku nimetön taisi viime vuonna kadota kun Backlund pelasi pitkän pätkän loistavasti...
En todellakaan kadonnut. Tuo väitteesi on täysin perätön väite eli valhe. Kävin täällä kehumassa ja sanoin, että jos pelaa noin hyvin, niin saa minun puolestani pelata 85 - 90 % peleistä. Tosin, samalla sanoin, että pää sillä ei kestä keväällä. Niin kuin ei kestänytkään. Enkä nähnyt aiheelliseksi jokaisen hyvän pelin jälkeen käydä kehumassa. Niinhän olisi pitänyt ilmeisesti joidenkin kommenttien perusteella tehdä. Enkä haukkunutkaan jokaisen pelin jälkeen, jos meni huonosti. En kehunut Karhustakaan jokaisen hänen hyvän pelinsä jälkeen. On sitä muutakin peliä kuin maalivahtipeli.
Ok 2.molari liigaan, en vain ymmärtänyt hänen jatkosopimustaan
Olen kutakuinkin samoilla linjoilla. Täsmennän: hyvä kakkosmaalivahti liigaan. Siis Kärppien kannalta ymmärsin jatkosopimuksen, en niinkään Karhusen kannalta. Toki varmaan hyvä valmennus kiinnostaa. Toisaalta, minua ei loppujen lopuksi hirveänä kiinnosta, noin ylipäänsä, että jatkaako Kärppien kakkosmaalivahti. Oli se maalivahti kuka tahansa. Sittenhän tilanne muuttuu, jos Karhusesta kaavaillaan ykkösmaalivahtia. En mitenkään erityisesti toivo hänestä ensi kauden Kärppien ykkösmaalivahtia. Agendamies varmasti pitäisi sitä ykköstoiveenaan.
Kyllähän se olet Käyttäjänimetön sinä itse lähes ainoa jolla tässä Kärppien maalivahtikeskustelussa tuntuu olevan joku "agenda"
Käsittämätöntä, ettet näe tiettyjen oukkien ja makisten puusilmäisyyttä tässä keskustelussa. Tyypithän kehuivat Backlundiakin vielä viime kauden
jälkeenkin. Siis siinä mielessä, että olivat sitä mieltä, että ei se mitään sössinyt, ei mennyt Backlundin piikkiin ne maalit, ei yksikään. Minä sen sijaan annoin kehuja Backlundille kun oli sen aika, olen antanut kiistatta Rynnäkselle sen kunnian mikä hänelle kuuluu, ollut sitä mieltä, ettei ole minulle kovin olennaista, että jatkaako Karhunen Kärpissä jne. Lista olisi paljon pitempi, mutta turhaan sitä sinulle toistaa, koska jos ei jo nyt älyä, ei älyä ikinä. Olet tässä asiassa aivan pihalla.
Ainoa mikä on olennaista, miten tätä eivät jotkut vieläkään käsitä: Olisi hyvä antaa palautetta sen mukaan, miten kukin pelaa, eikä sen mukaan, että mikä siellä paidan selässä lukee. Täällä on muutama sielunveljellisesti tässä asiassa kuin itse Hannu Aravirta. Pahimmilta agendamiehiltä ei löydy yhtä ainutta viestiä, jossa Karhusta kehutaan tai Rynnäkselle annetaan noottia. Minulla se ei mene noin, että toista vain kehutaan ja toista vain haukutaan, joten en ole agendamies.
Tämä on minulle koko keskustelun ainoa ydin. Hienoa, että monet sen jo käsittävätkin, päätellen esimerkiksi muutamista tämän ketjun eilisistä viesteistä. Siinä asenteessa, joka on vastakohta kaksoisstandardeille, ei ole mitään kenenkään fanittamista vaan rehellisyyttä itse pelille.
Onhan se absurdilla tavalla hauskaa, että miten täällä muutama agendamies selittelee Karhusen päästetyt maalit mahdollisimman helposti maalivahdin maaleiksi, mutta Rynnäksen (ja aikoinaan Backlundin) kohdalla prosessi on päinvastainen: ei se tuokaan oikeastaan ollut maalivahdin maali. Jos laumassa joku ei suostu olemaan vastaava, niin se muka on puolueellinen, vaikka se juuri on ollut se, joka ei sitä ole ollut, eikä ole. Onko tämä totta. Tämäkö on maailma. Tämä keskustelu on kyllä opettanut ihmisen luonteesta yllättävän paljon.
Mutta uskotteko kotona: minua väsyttää tämä maalivahtikeskustelu. Kärpillä menee ihan kivasti. Asian voi tarkistaa esimerkiksi sarjataulukosta.