Liehuviitta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Muistutan että Karhunen on nyt ensimmäistä kertaa ollut pidemmän yhtäjaksoisen ajan Kärppien ykkösmaalivahtina ja taso on tiedossa. Nuo, pelaa silloin ja sitten taas tällöin -tilastot voit arkistoida. Luulenpa että sinä et ole ollut tosissasi, kun olet hieman yli vuoden esitellyt nuita tilastojasi ja nyt kun kortti alkaa ollut katsottu vetoat edelleen niihin (absurdia?) Kysyin siis muutama päivä sitten ihan asiallisesti ja huolissani Kärppien nykytilasta että:
Olisko syytä huoleen kun ykkösmaalivahti loukkaantui?
Onko Karhunen riittävän hyvä Kärppien ykkösmaalivahdiksi?
Mennäänpä nyt sitten oikein kovasti tilastojen taakse, kun niitä välillä saa ja välillä ei saa käyttää hyväkseen. Kuinka monta maalia olisit nähnyt Karhusen päästäneen huonoudestaan johtuen viimeisessä 6 pelissä= Ilmeisesti monta, koska taso selkeästi on tiedossa. Yhteensä hän päästi 18, Backlundin lukema 6 viimeksi pelaamastaan ottelusta on 16.
Itse en ole nähnyt juurikaan imurointeja kummaltakaan. Vai vetoatko siihen salaperäiseen jokaisen pelaajan selkäytimessä sykkivään "Karhussoluun"?
Täytyy kyllä nyt alleviivata, että olen viimeistään tässä vaiheessa kadottanut kaiken tolkun siitä, mistä tässä väitellään. Ovatko maalivahdit perseestä? Onko Karhunen perseestä? Onko joukkueen puolustuspeli perseestä? Pitäisikö toimistolla tehdä paniikkiliikkuja ja hankkia joku pienen kaukalon ekspertti jäähdyttelemään? Yleensä jos maalivahdeissa on ollut ongelmia (imurointia, suurta epävarmuutta, ja varsinkin Karhusen tapauksessa yleensä jokainen ylipelausaspekti on tuotu esille) on se kai nähty tulostaululta ja myös foorumeilta jo pelipäivinä. Tämä valitus on vähän jälkeenpäin alkanut, kun pelit eivät varmasti kenelläkään ole kovin tuoreina mielessä. (7.11 tuli ensimmäinen viesti, eli Jokeripelin jälkimainingeissa. Siinä selitettiin tilastoja, ja niihin vastattiin toisilla tilastoilla, joihin vastasit, että tilastoja voi käännellä miten haluaa...)
Vaikka kysymyksesi ovatkin näennäisen asiallisia, et ainakaan suhtaudu vastauksiin kovinkaan vilpittömästi, sillä kovasti tuntuu tulevan aina vastaväitettä, jos joku sanoo, että syytä hätään ei ole...
Vastaan silti.
1. Riippuu loukkaantumisen laadusta ja pituudesta. Kun pituus selvisi, toimistolla tai aitiossa toimittiin heti ja saatiin Wiikman tueksi.
2. Se jää nähtäväksi pitkässä juoksussa, mutta tähän menessä on täyttänyt saappaita ihan kohtuudella. Tämä oikeastaan voidaan sanoa tuossa reilun viikon päästä, kun toivottavasti joukkue on taas virtaa täynnä ja antaa maalivahdeille mahdollisuuden antaa mahdollisuuden voittaa joka ilta.
Mutta vähän ymmälläni edelleen olen. Ilmeisesti sinulla on vahva näkemys siitä, että kortti on näin puolessa välin jo kokonaan katsottu. Minä haluan sen kääntää loppuun asti. Siihen asti kunnes toisin todistetaan, on Karhunen riittävä. Tämä keskustelu jää tältä erää osaltani tähän, koska se on ollut tässä jo monta päivää, eikä tule liikkumaan ennen seuraavia pelejä yhtään mihinkään kenenkään toimesta.
Viimeksi muokattu: