Kärpät mediassa

Jotenkin vaikuttaisi siltä, että kaksinkamppailuhalukkuus ei ole nyt ollut samaa tasoa kuin aiempina vuosina. Tilanteisiin mennään rauhallisesti ja haluttoman oloisesti. Kun yksittäisessä pelissä aletaan häviämään kaksinkamppailuja, niin sitä ei pystytä kääntämään ja sellainen luonnollinen pelin virtaus sekä pelaajien tilanne nopeus alkaa hiipumaan. Sen jälkeen alkaakin näyttämään, että jalka ei enää liiku ja pelaajat pelaavat yksilöinä joukkueen sijasta. Tämä ei suinkaan ole jokaisen pelin ongelma, mutta monessa pelissä nähdään Kärppien vievän ensimmäisessä erässä kuin litran mittaa, vaan vastustajan alkaessa perusasioista parantamaan, ei itsellä enää olekaan halukkuutta vastata. Sitten onkin vaikea nousta kolmannessa erässä intensiteettiin takaisin.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Samaa ennustan itsekin, että runkosarjassa mennään aika "vauhtiluomulla" ja playoffeihin muutetaan jälleen passiivisemmaksi viivelähtöpeliksi.

Kärppien joukkue on hidastunut nyt vuosi vuodelta esim. siitä, kun meillä oli vielä Julle, Ruohomaa, Lasu, Leskinen, Mäenalanen ja patonki viilettämässä kärkiketjuissa. Tällä kaudella ei päästä millään siihen parin vuoden takaiseen dynaamiseen vauhtilätkään jo pelkästään pelaajamateriaalin takia. Ainoa vaihtoehto lienee se, että "papat" ei pelaa samassa ketjussa tasaviisikoin. Esim. Jokisen jalkanopeus ei näytä riittävän sentteripeliin enää vuonna 2019.
On sinänsä harmi, että Mannerin nopean kiekkopelin filosofia sattui samaan aikaan kuin Kärppien luokkakokous. Veteraanit on otettava sisään (monista syistä) eikä pelitapaa toteuttamaan olekaan enää niitä nopeita kavereita mitä ykköskaudella vielä oli. Tässä on Mannerille haastetta tulevalle kaudelle miten pelitapaa pitää muokata rosterin mukaan. Jos vielä pidemmälle katselee niin Kärpät on menestynyt sen verran kauan nyt 2000-luvulla, että jäähdyttelijöitä varmastikin tullaan näkemään tulevaisuudessakin.
 
Hyvä että mainostavat, hyvä että mainostavat niin että eivät asialle voi mitään muita kuin itkeä. Hyvä Kärpät! Tällaista arvostan. Suomessa yrittäminen vain on tällaista.. kissa ja hiirileikkiä.
Hyvä, että urheiluseura mainostaa lakia kiertämällä tupakkatuotteita urheilutapahtumassa, jossa iso osa katsojista on lapsia? Vedän kukkahatun ihan kernaasti päähäni tässä(kin) asiassa ja heiluttelen "Ajatelkaa lapsia" -korttia. Alkoholi- ja tupakkatuotteiden mainostamisen rajoittamista ja sen yhteyttä lasten ja nuorten päihteidenkäyttöön on tutkittu varsin kattavasti tultaen siihen tulokseen, että mainostamisen rajoittaminen = kokeilujen/käytön väheneminen. Melkoisen kaksinaismoralistista on markkinoida itseään jonain puolen Suomen hyväntekijänä ja junnuportaaseen panostajana, jos vuodesta toiseen noita Nuuskakairan "vitamiinimainoksia" pyöritellään jäällä ja mediakuutiolla. Selvästikään tässä ei tupakkatuotteiden mainostamiseen liittyvää tiukkaa lainsäädäntöä rikota, mutta onhan tuo nyt älyllisesti epärehellistä Virkkuselta tai keneltä tahansa jatkoaikalaiselta väittää, etteivätkö jokainen Raksilan navetan asiakkaista tiedä, mitä tuossa kaupataan.

Veikkaan, että Virkkusen ylimieliset kommentit Hesarissa (”Mainos on ollut meillä silloin ja se on nyt. Se on Kärppien asia ja eiköhän me osata täällä itse päättää”, sanoo Virkkunen) purevat vielä jossain määrin Kärppiä takalistoon. Valvira on asian edessä voimaton, mutta samaisessa Helsingin Sanomien jutussa Oulun kaupungin liikuntatoimen edustaja sanoi, että asiasta on käyty ja käydään keskusteluja, eikä hän rivien välistä tulkittuna vaikuttanut erityisen myötämieliseltä tätä @Wakawakabum'n mielestä ah-niin-nokkelaa mainostamista kohtaan.
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On sinänsä harmi, että Mannerin nopean kiekkopelin filosofia sattui samaan aikaan kuin Kärppien luokkakokous. Veteraanit on otettava sisään (monista syistä) eikä pelitapaa toteuttamaan olekaan enää niitä nopeita kavereita mitä ykköskaudella vielä oli. Tässä on Mannerille haastetta tulevalle kaudelle miten pelitapaa pitää muokata rosterin mukaan. Jos vielä pidemmälle katselee niin Kärpät on menestynyt sen verran kauan nyt 2000-luvulla, että jäähdyttelijöitä varmastikin tullaan näkemään tulevaisuudessakin.
Aikaisempiin vuosiin verrattuna näiden kokeeneempien pelaajien takaisintulo liigaan on ollut helpompi, koska peli ei ole pitkään aikaan muuttunut. Nyt jokisilla ja muilla on suuria ongelmia pysyä pelissä mukana, koska vauhtia on tullut lisää. Vauhtia ei ainakaan Kärpissä lasketa, sillä nuoret junnut ovat sillä sapluunalla tottuneet pelaamaan jo muutamia vuosia. Valmentajalle kyllä luo uuden suuren haasteen tämä tilanne.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä, että urheiluseura mainostaa lakia kiertämällä tupakkatuotteita urheilutapahtumassa, jossa iso osa katsojista on lapsia? Vedän kukkahatun ihan kernaasti päähäni tässä(kin) asiassa ja heiluttelen "Ajatelkaa lapsia" -korttia. Alkoholi- ja tupakkatuotteiden mainostamisen rajoittamista ja sen yhteyttä lasten ja nuorten päihteidenkäyttöön on tutkittu varsin kattavasti tultaen siihen tulokseen, että mainostamisen rajoittaminen = kokeilujen/käytön väheneminen. Melkoisen kaksinaismoralistista on markkinoida itseään jonain puolen Suomen hyväntekijänä ja junnuportaaseen panostajana, jos vuodesta toiseen noita Nuuskakairan "vitamiinimainoksia" pyöritellään jäällä ja mediakuutiolla. Selvästikään tässä ei tupakkatuotteiden mainostamiseen liittyvää tiukkaa lainsäädäntöä rikota, mutta onhan tuo nyt älyllisesti epärehellistä Virkkuselta tai keneltä tahansa jatkoaikalaiselta väittää, etteivätkö jokainen Raksilan navetan asiakkaista tiedä, mitä tuossa kaupataan.

Veikkaan, että Virkkusen ylimieliset kommentit Hesarissa (”Mainos on ollut meillä silloin ja se on nyt. Se on Kärppien asia ja eiköhän me osata täällä itse päättää”, sanoo Virkkunen) purevat vielä jossain määrin Kärppiä takalistoon. Valvira on asian edessä voimaton, mutta samaisessa Helsingin Sanomien jutussa Oulun kaupungin liikuntatoimen edustaja sanoi, että asiasta on käyty ja käydään keskusteluja, eikä hän rivien välistä tulkittuna vaikuttanut erityisen myötämieliseltä tätä @Wakawakabum'n mielestä ah-niin-nokkelaa mainostamista kohtaan.
Minä olen tästä samaa mieltä eli moraalin pitää mennä rahan edelle. Olen itse ulkona nuuskakuvioista, mutta jos tilanne on oikeasti se, että nuoret (ja muutkin) näkevät tuon nuuskan mainostamisena niin sitten sitä ei yksinkertaisesti pidä tehdä. Mitään porsaanreikäkikkailua en kaipaa enkä todellakaan tahdo oman rakkaan seurani näyttävän tuollaisessa mallia.
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä olen tästä samaa mieltä eli moraalin pitää mennä rahan edelle. Olen itse ulkona nuuskakuvioista, mutta jos tilanne on oikeasti se, että nuoret (ja muutkin) näkevät tuon nuuskan mainostamisena niin sitten sitä ei yksinkertaisesti pidä tehdä. Mitään porsaanreikäkikkailua en kaipaa enkä todellakaan tahdo oman rakkaan seurani näyttävän tuollaisessa mallia.
Siis miten tämä eroaa alkoholin mainonnasta ottelutapahtumissa? Tai uhkapelien? Tai energiajuomien mainostamisen nimenomaan nuorien pelaajien avulla?

Valvira on todennut, että tuo Kärppien toteuttama mainonta on laillista. Jäljelle jää siis vain se "eettinen" näkökulma ja minä en ainakaan näe, että miten alkoholin tai uhkapelien mainostaminen olisi urheilutapahtumissa eettisesti hyväksytympi asia kuin nuuskaa myyvän yrityksen mainostaminen.
 

Wakawakabum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,SJS
Hyvä, että urheiluseura mainostaa lakia kiertämällä tupakkatuotteita urheilutapahtumassa, jossa iso osa katsojista on lapsia? Vedän kukkahatun ihan kernaasti päähäni tässä(kin) asiassa ja heiluttelen "Ajatelkaa lapsia" -korttia. Alkoholi- ja tupakkatuotteiden mainostamisen rajoittamista ja sen yhteyttä lasten ja nuorten päihteidenkäyttöön on tutkittu varsin kattavasti tultaen siihen tulokseen, että mainostamisen rajoittaminen = kokeilujen/käytön väheneminen. Melkoisen kaksinaismoralistista on markkinoida itseään jonain puolen Suomen hyväntekijänä ja junnuportaaseen panostajana, jos vuodesta toiseen noita Nuuskakairan "vitamiinimainoksia" pyöritellään jäällä ja mediakuutiolla. Selvästikään tässä ei tupakkatuotteiden mainostamiseen liittyvää tiukkaa lainsäädäntöä rikota, mutta onhan tuo nyt älyllisesti epärehellistä Virkkuselta tai keneltä tahansa jatkoaikalaiselta väittää, etteivätkö jokainen Raksilan navetan asiakkaista tiedä, mitä tuossa kaupataan.

Veikkaan, että Virkkusen ylimieliset kommentit Hesarissa (”Mainos on ollut meillä silloin ja se on nyt. Se on Kärppien asia ja eiköhän me osata täällä itse päättää”, sanoo Virkkunen) purevat vielä jossain määrin Kärppiä takalistoon. Valvira on asian edessä voimaton, mutta samaisessa Helsingin Sanomien jutussa Oulun kaupungin liikuntatoimen edustaja sanoi, että asiasta on käyty ja käydään keskusteluja, eikä hän rivien välistä tulkittuna vaikuttanut erityisen myötämieliseltä tätä @Wakawakabum'n mielestä ah-niin-nokkelaa mainostamista kohtaan.
Miten Prisman ja vaikka K-ryhmän mainokset? Myyvät alkoholia ja tupakkaa..
 

Wakawakabum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,SJS
Hyvä, että urheiluseura mainostaa lakia kiertämällä tupakkatuotteita urheilutapahtumassa, jossa iso osa katsojista on lapsia? Vedän kukkahatun ihan kernaasti päähäni tässä(kin) asiassa ja heiluttelen "Ajatelkaa lapsia" -korttia. Alkoholi- ja tupakkatuotteiden mainostamisen rajoittamista ja sen yhteyttä lasten ja nuorten päihteidenkäyttöön on tutkittu varsin kattavasti tultaen siihen tulokseen, että mainostamisen rajoittaminen = kokeilujen/käytön väheneminen. Melkoisen kaksinaismoralistista on markkinoida itseään jonain puolen Suomen hyväntekijänä ja junnuportaaseen panostajana, jos vuodesta toiseen noita Nuuskakairan "vitamiinimainoksia" pyöritellään jäällä ja mediakuutiolla. Selvästikään tässä ei tupakkatuotteiden mainostamiseen liittyvää tiukkaa lainsäädäntöä rikota, mutta onhan tuo nyt älyllisesti epärehellistä Virkkuselta tai keneltä tahansa jatkoaikalaiselta väittää, etteivätkö jokainen Raksilan navetan asiakkaista tiedä, mitä tuossa kaupataan.

Veikkaan, että Virkkusen ylimieliset kommentit Hesarissa (”Mainos on ollut meillä silloin ja se on nyt. Se on Kärppien asia ja eiköhän me osata täällä itse päättää”, sanoo Virkkunen) purevat vielä jossain määrin Kärppiä takalistoon. Valvira on asian edessä voimaton, mutta samaisessa Helsingin Sanomien jutussa Oulun kaupungin liikuntatoimen edustaja sanoi, että asiasta on käyty ja käydään keskusteluja, eikä hän rivien välistä tulkittuna vaikuttanut erityisen myötämieliseltä tätä @Wakawakabum'n mielestä ah-niin-nokkelaa mainostamista kohtaan.
Pitäisikö sinun kohdistaa itkuvirtesi esimerkiksi vaikka Helsingin IFK:n suuntaan? niillä lukee hallissa ja paidoissa ISOLLA että Koff, Kärppien mainoksessa xxxkairantukku. En edes viitsi enempää tähän kommentoida, on niin lapsellista touhua
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis miten tämä eroaa alkoholin mainonnasta ottelutapahtumissa? Tai uhkapelien? Tai energiajuomien mainostamisen nimenomaan nuorien pelaajien avulla?

Valvira on todennut, että tuo Kärppien toteuttama mainonta on laillista. Jäljelle jää siis vain se "eettinen" näkökulma ja minä en ainakaan näe, että miten alkoholin tai uhkapelien mainostaminen olisi urheilutapahtumissa eettisesti hyväksytympi asia kuin nuuskaa myyvän yrityksen mainostaminen.
Omasta puolestani en tahtoisi tilannetta, jossa jokainen liigaseura mainostaisi surutta nuuskaa vaikka tuo olisi kuinka laillista tahansa. Esimerkiksi nuorista urheilijoista moni on jo koukussa siihen. Vaan jokainen tehköön ja nähköön kuten haluaa. Ja onhan tämä nuuskamyynnin nykytilanne kummallinen, eli tupakkaa ja alkoholia saa ostaa, mutta nuuskaa halutessaan pitää joko tehdä Ruotsin reissu tai turvautua pimeisiin markkinoihin.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jokaisen, joka vetää palkokasveja nenään tästä Nuuskakairantukusta, kannattaisi tehdä visiitti ko. liikkeeseen. Joo, kyllä myydään nuuskaa, mutta liikkeen pinta-alasta suurin osa on kaikkea muuta, kuten erilaisia virvoitusjuomia (limsat, vissyvedet, energiajuomat, Noccot, jne yms tms) sekä karkkeja, joita myydään nykyään ihan tukkupakkauksissa. Eivät nämäkään toki mitään terveysnameja ole, mutta voi Jeesuksen ikenet nyt sentään.

Miksi Muumeissa saa olla piippua polttava Nuuskamuikkunen? Muumien kohderyhmä sentään on oikeasti ihan pikkulapset. Markkinoidaanko Muumeissa nuuskan käyttöä luomalla lapsille positiivinen mielikuva Nuuskamuikkusen avulla? Meillä on tässä käsillä suuri yhteiskunnallinen ongelma, johon Valviran olisi hyvä tehdä välitön kannanotto, ennen kuin yhteiskuntamme tuhoutuu ja kaikki pikku räkänokat kulkevat jo päiväkodissa Nuuskakairantukusta hankitut nuuskat huulessaan.

Olen huolestunut kansalainen.
 

Wakawakabum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,SJS
Siis miten tämä eroaa alkoholin mainonnasta ottelutapahtumissa? Tai uhkapelien? Tai energiajuomien mainostamisen nimenomaan nuorien pelaajien avulla?

Valvira on todennut, että tuo Kärppien toteuttama mainonta on laillista. Jäljelle jää siis vain se "eettinen" näkökulma ja minä en ainakaan näe, että miten alkoholin tai uhkapelien mainostaminen olisi urheilutapahtumissa eettisesti hyväksytympi asia kuin nuuskaa myyvän yrityksen mainostaminen.
Ilmeisesti niin että nuuskapallo huulessa on jotenkin paljon huonompi asia kuin röökaava, känninen ja uhkapeleihin rahansa törsäävä pikavippi velkaantuneinen nuori ihminen.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Enemmän mua isänä ärsyttää istua aamuruuhkassa lapsen kanssa ja kuulla jellyjortikasta ku nähdä taululla yrityksen nimi osittain sensuroituna. Nuuskakaira nimityksellä on vielä pitkät perinteet torniojokilaaksossa. Onpa yleisesti käytetty nimitystä nuuskakairan nhl iha mediassakin
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jokaisen, joka vetää palkokasveja nenään tästä Nuuskakairantukusta, kannattaisi tehdä visiitti ko. liikkeeseen. Joo, kyllä myydään nuuskaa, mutta liikkeen pinta-alasta suurin osa on kaikkea muuta, kuten erilaisia virvoitusjuomia (limsat, vissyvedet, energiajuomat, Noccot, jne yms tms) sekä karkkeja, joita myydään nykyään ihan tukkupakkauksissa. Eivät nämäkään toki mitään terveysnameja ole, mutta voi Jeesuksen ikenet nyt sentään.
Ei nyt sentään höpötetä ihan satuja. Totta on tuo mitä sanot, että liikkeessä myydään muutakin ja pinta-alasta isompi osa on muuta. Kyllä se silti on nuuskaan keskittynyt liike, jossa valtaosa liikevaihdosta tulee nuuskasta. Liike vain myy oheistuotteina muutakin. Tavallinen asiakas ostaa 100-500 eurolla nuuskaa ja kaupan päälle kympillä limsalavan. Siinä on suurin piirtein se suhde.

Olen silti myös sitä mieltä, että tässä on kärpäsestä tehty härkänen. Nuuska on pahe siinä missä tupakka, alkoholi ja uhkapelitkin, mutta lievimmästä päästä. Nuoriso kokeilee kyllä erilaisia juttuja mainostettiin niitä tai ei. Jos nuoriso käyttää nuuskaa tupakanpolton sijaan niin sekin on jo puoli voittoa. Kärpäthän tekee perkele kansanterveystyötä jos oikein tosissaan tuota mainosta alkaa ajattelemaan.

Se on selvää, että viranomaisia vituttaa kaikki mikä liittyy nuuskaan. Meneehän siinä veroeuroja hukkaan kun kansa kantaa ne Ruotsiin Suomen sijaan. Mitäs tekivät aikanaan niin pöhköjä päätöksiä, että nuuskan myynti Suomessa kiellettiin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Etta, ACO
Vastahan tässä on tullut nuuskaa käytettyä 40 vuotta. Opiskeluaikana tuli käytyä lahden takana kesätöissä, jossa kummastutti paikallinen tapa. Pääsinpäs samalla eroon savukkeiden polttamisesta. Ruotsista nyt on kannattavaa hankkia viinit, oluet, autot, vanteet, renkaat, huollot … Lämpimät kiitokset vielä kerran Suomen veropolitiikalle. In ohjaava verotus, we trust.

En ole mainokset uhri, kun hankin tuotteet toisesta liikkeestä. On niin tupaten täynnä tuo [sensuroitu]kairantuku.

Varsinaista kaksinaismoralismia olen haistavinani syytöksen (epäeettisyys) tulessa kannattajan taholta, jonka seuran pääsponsori on Koff. Päätuote on sopivasti punaisessa tölkissä. Sanottakoon vielä tuotteen olevan pahainen bulkkituote, jota ilman brändäystä ei joisi erkkikään.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Alkoholi on kohtuukäytössäkin nuuskaan verrattuna niin moninkertaisesti vaarallisempi myrkky yhteiskunnalle yleisesti ja nuorisolle erityisesti, että niin kauan kuin jokaisella seuralla on alkoholia myyvien toimijoiden mainoksia esillä, ja vieläpä myyvät itse sitä samaa tuotetta peleissään, niin nuuskamainoksesta valittaminen on ihan kikkeliskokkelistason jeesustelua.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pari Kärppäaiheista videota pisti silmään YouTubesta tästä syyskuun alkupuolelta.

Ensimmäisessä videossa Kari Jalonen on haastattelussa bartavegen kanavalla Kärppien ja SC Bernin ensimmäisen alkulohkokohtaamisen jälkeen. Videolla Kojo mm. vähän muistelee menneitä Kärpissä ja TPS:ssä sekä vertailee valmentamista Sveitsissä ja Suomessa. Erityisesti pisti naurattamaan miehen vaatimattomuus luetellessaan syitä sille miksi Kärpät menestyi niin hyvin hänen valmennusvuosinaan. Sen verran hanakasti on menestys ja mestaruudet seuranneet Karia niin kotimaassa kuin ulkomaillakin, että kiistatta miehen valmennustaidoilla on asiaan vaikutusta. Ja onhan tuo Kärpissäkin huomattu vuosien saatossa miten menestys ja kunnossa oleva valmennus ovat tavanneet kulkea käsi kädessä.



Ja tässä toisessa videossa SC Bernin kanavalla Kojo esittelee hänelle merkityksellisiä ja muistorikkaita paikkoja ympäri Oulua. Video taisikin olla aiemmin linkattuna jo tuolla Kärppien otteluseurantaketjun puolella hieman ennen joukkueiden kohtaamista Sveitsissä, vaan jos joku ei sitä sieltä huomannut niin laitan sen tähän. Ihan vilkaisun arvoinen pätkä tämäkin.



Molemmista videoista huokuu mukavasti se, miten tärkeä asia synnyinkaupunki Oulu ja Kärpät Kojolle edelleen ovat. Mies voi lähteä Oulusta vaan Oulu ei lähde miehestä. Omissa toiveissa edelleen on, että Jalosen ja Kärppien tiet kohtaisivat vielä valmennuspestin muodossa ennen ansaittuja eläkepäiviä.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, SKA Pietari, OPS
Pari Kärppäaiheista videota pisti silmään YouTubesta tästä syyskuun alkupuolelta.

Ensimmäisessä videossa Kari Jalonen on haastattelussa bartavegen kanavalla Kärppien ja SC Bernin ensimmäisen alkulohkokohtaamisen jälkeen. Videolla Kojo mm. vähän muistelee menneitä Kärpissä ja TPS:ssä sekä vertailee valmentamista Sveitsissä ja Suomessa. Erityisesti pisti naurattamaan miehen vaatimattomuus luetellessaan syitä sille miksi Kärpät menestyi niin hyvin hänen valmennusvuosinaan. Sen verran hanakasti on menestys ja mestaruudet seuranneet Karia niin kotimaassa kuin ulkomaillakin, että kiistatta miehen valmennustaidoilla on asiaan vaikutusta. Ja onhan tuo Kärpissäkin huomattu vuosien saatossa miten menestys ja kunnossa oleva valmennus ovat tavanneet kulkea käsi kädessä.



Ja tässä toisessa videossa SC Bernin kanavalla Kojo esittelee hänelle merkityksellisiä ja muistorikkaita paikkoja ympäri Oulua. Video taisikin olla aiemmin linkattuna jo tuolla Kärppien otteluseurantaketjun puolella hieman ennen joukkueiden kohtaamista Sveitsissä, vaan jos joku ei sitä sieltä huomannut niin laitan sen tähän. Ihan vilkaisun arvoinen pätkä tämäkin.



Molemmista videoista huokuu mukavasti se, miten tärkeä asia synnyinkaupunki Oulu ja Kärpät Kojolle edelleen ovat. Mies voi lähteä Oulusta vaan Oulu ei lähde miehestä. Omissa toiveissa edelleen on, että Jalosen ja Kärppien tiet kohtaisivat vielä valmennuspestin muodossa ennen ansaittuja eläkepäiviä.
Heinäpään oluttupa puuttui jälkimmäisestä videosta.
 

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämän päivän Seppäsen Urheilucastissa Kärppien organisaatio kehuttiin maasta taivaisiin ja linjattiin ylivoimaiseksi mestaruus-suosikiksi.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#98, MG#64, Real Madrid
Tämän päivän Seppäsen Urheilucastissa Kärppien organisaatio kehuttiin maasta taivaisiin ja linjattiin ylivoimaiseksi mestaruus-suosikiksi.
Ja eilen jopa Petteri Sihvonen kehui kärppiä (mitä täällä tapahtuu)!
 
Suosikkijoukkue
Kungen Nicklas
Se kehui uutisissa, ei netissä (mikä osaltaan selittää syyn tällw)
Ja jos juuri nyt et sattunut ko. uutisia näkemään? Mistähän ne uutiset näkisi uusiksi?

Noh, se kiusoittelusta. Kaikki tietää miten netissä rahaa tehdään. Olipahan vain hauskaa taas muiden kustannuksella.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#98, MG#64, Real Madrid
Ja jos juuri nyt et sattunut ko. uutisia näkemään? Mistähän ne uutiset näkisi uusiksi?

Noh, se kiusoittelusta. Kaikki tietää miten netissä rahaa tehdään. Olipahan vain hauskaa taas muiden kustannuksella.
Mutta eihän kukaan avaa uutista missä Petteri kehuu kärppiä? Nojoo se siitä. Mutta klikeillähän ne tulee ne rahat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös Pohja