Tottakai, koska HIFK. Eihän siellä olisikaan ollut tarjolla kuin esim. Kärpät-JYP, joka oli se oikea kierroksen "pääottelu".Nelosen viikkomakasiinissa tänään kierroksen pääotteluksi nostettiin HIFK-Lukko??? Myös Lukon otteita kehuttiin, jotka toki on olleet hyviä. Mainittiin sentään lopuksi Lassen 500 liigapelin täyttymisestä- lyhyesti.
Tämän päivän Hesarissa urheilusivulla kirjoitus Mambasta. Yllättävää, että Hesari tekee ison jutun Oulun Kärppien päävalmentajasta.
Mannerin valmennus alkaa kiinnostaa jopa täällä "etelässä".
Kärpät tanssii jäällä Mamban tahdissa – joukkueen päävalmentaja laulaa poikabändissä, jonka esikuva on Backstreet Boys - Urheilu - Helsingin Sanomat
Siinäpä vielä linkki itse juttuun. Eihän siinä nyt mitään isoja pelifilosofisia linjoja avattu mutta ihan mielenkiintoinen henkilökuva. Mukavan oloinen tyyppi kaikinpuolin ja voisin kuvitella, että pelaajia ei tarvitse erikseen motivoida "pelaamaan valmentajalle".
Tuskin on Kärppien itsensä laatima kysely, linkkihän vie johonkun .eu -päätteiselle sivustolle, ja lisäksi tuossa on monen ulkomaalaisen joukkueen logoja mukana.Kärppien sivuilla oli jääkiekon ystäville kysely, jonka kyllä täytin, mutta olipa siellä kysymykset kökköistä suomea. Vaikutti, ettei ollut suomalaisen tahon laatima ja vielä olisi puuttunut, että kyselyn lopuksi kohta "anna pankkitilisi ja salasana".
Huippupakki Reijo Ruotsalainen, 17 vuotta | Elävä arkisto | yle.fi
Linkissä kiva pikku pätkä ylen sivuille vuodelta 1977. Aikamatka 70-luvun Ouluun ja Silloin uuden karheaan Raksilan jäähalliin.
Kiinnostava pätkä. Näitä tämmösiä on aina kiva katella. Kiitokset linkityksestä!Huippupakki Reijo Ruotsalainen, 17 vuotta | Elävä arkisto | yle.fi
Linkissä kiva pikku pätkä ylen sivuille vuodelta 1977. Aikamatka 70-luvun Ouluun ja Silloin uuden karheaan Raksilan jäähalliin.
Totta. Ottelutapahtumakin soittolistaa myöten on pysynyt samanlaisena näihin päiviin saakka. Mainosten määrässä on sen sijaan tapahtunut lisääntymistä, mutta asian selittää se, että Junno ei vielä noihin aikoihin Kärpissä vaikuttanut. ;)Kuka väittää ettei Raksila ole uudistunut? Onhan siellä nykyään istuimet katsomossa!
Muuta eroa tuohon videossa näytettyyn ei sitten olekaan ;)
Onhan se. Nyt tuota videoltakin kuuluvaa perinteistä kannustusta ei kuule, vaikka miten joukkue kentällä leipoisi.Kuka väittää ettei Raksila ole uudistunut?
Niin totta. Junnu-lisenssillä pääsi päätyihin pleksin taakse jollain markalla tai kahdella, ja monet monet kerrat sieltä aloitettiin "kärpät, tap tap tap" huuto, johon yhtyi koko halli. Nythän porukat ei viitsi edes taputtaa, jos ei ole läpytintä kädessä... Fanikatsomo voisi mielestäni joskus koittaa tällaista vähän yksinkertaisempaa chanttia, niin pääsisi vanhatkin huutamaan...Onhan se. Nyt tuota videoltakin kuuluvaa perinteistä kannustusta ei kuule, vaikka miten joukkue kentällä leipoisi.
Loistava juttu! Katselin Jokereista tehtyä vastavaa juttua ja se oli ainakin mielenkiintoinen.Kärppien valmistautumisesta ulkoilma peliin tehdään ohjelma NHL:n "Road to the winter classic" tyyliin. Tekijöinä Eränkävijöiden taustalta löytyvä NTRNZ media Oy joten laatu lienee hyvä. Joukkueen seuraaminen alkoi lauantaina ja ohjelma julkaistaan youtubessa, julkaisu aikataulu ei ole vielä varmistunut.
Oikein hyvää joulua kaikille toivottaa Oulun Kär... mutta hetkinen! Ei jumalauta mitä puuhastelua taas kerran. Jääkiekon suurseura Oulun Kärpät EI TOIVOTA HYVÄÄ JOULUA MISSÄÄN seuraavista: kotisivut, Twitter tai Instagram. Siis mitä v**tua? No, katselinpa aikani kuluksi muut Liiga-seurat läpi ja ei liene vaikea arvata mikä tulos oli? Kärpät oli ainoa seura, joka ei aktivoitunut sosiaalisessa mediassa nyt joulun aikana. Ei ilmeisesti edes Facebookissa? Toisilla seuroilla oli huomioitu faneja eri tavoilla: asiallisilla joulutervehdyksillä tai sitten nähty vaivaa tekemällä kannattajille jouluvideoita. Kärpiltä ei mitään.
Teknologiakaupunki Oulun yksi suurimmista markkinointivalteista on näin helevetin dinosaurus mitä tulee sosiaalisen median käyttöön markkinoinnin tukena. Luulin, ett kun viestintävastaavaksi palkattiin tämä Pirttikoski, että hommat saataisiin jo 2000-luvulle päivitettyä, mutta mitä sitä jaskaa. Täydellistä amatöörihyvävelisaunakaveriurpoilua edelleen.
Hyvä Tommi Virkkunen,
nyt annat Pirttikoskelle uuden läppärin, Padin, videokameraryhmän ja luurin ja vapaat kädet hoitaa sos.median asiat "suuren maailman tyyliin". Kaikille pikkunilkeille, jotka siellä uudistuksia vastustavat, annat joko potkut tai hiljennät muuten vain. Ja jos Pirttikoski ei yksinkertaisesti osaa hommiaan, niin katse kohti markkinoita. Kyllä siellä ammattilaisia on pilvin pimein. Ja jos siellä dinosaurusten keskellä joku erehtyy valittamaan kustannuksista, niin laskekoon uudestaan. Jos somemarkkinointi on laadukasta ja hyvin toteutettua, niin ne rahat tulevat nopeasti takaisin fanimyynnin ja jäähallille tulevien katsojien myötä. Puhumattakaan sponsoreista.
Sitten kun some-puoli on nykyaikaistettu, niin voin mielelläni osoittaa myös muita kehtyskohteita joita sinun luotsaamassasi organisaatiossa on pahasti vinossa.
Hyvää joulua Oulun Kärpille ja kaikille sen kannattajille ympäri maailman
toivottaa @1971