Noutolokku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Jos ei tiistain pelissä Ruohomaa ollut vielä omalla tasollaan niin tänään kyllä on. Järjestänyt ainakin 3-5 huippupaikkaa ketjukavereilleen ja naulannut itse molemmat maalit. Vai pääsikö siinä 1-0 maalissa muka joku väliin? Muutenkin tuo ketju on ollut selvästi pirtein ja pitää paikoin jopa pilkkanaan vastustaja. Pitäisin ehkä tuon ketjun sittenkin kun voihan se Ruohomaa mennä ylivoimalla sitten niiden "tekijämiesten" kanssa jäälle tekemään tuhoja. Itse ainakin laittaisin Pyörälän ja Ruohomaan samaan YV kenttään. Ruohomaa osaa antaa vaikeankin syötön ja Pyörälä tehdä vaikeammastakin syötöstä maaleja. Vähän välillä hautoo itse kiekkoa liikaa ja sit se menetetään mutta annoin nuo kyllä anteeksi jo KalPassa pelatessa. On vain hieno miehen tekemistä seurata, hieman samaa on kuin Pavelissa, joskin ei ihan samalla tasolla sentäs tekemistä. Pakko on vain tykätä!
Aittokalliolta kanssa hyvää peliä niinkuin viimeksi Rynnäkseltä. Maalivahdit tulevat tälläkin kaudella olemaan Kärpillä rautaa. Mikkola on kyllä surkea. Siitä ei pääse mihinkään. Melkein voisi sanoa, että loukkaantuu ja antaa pojille tilaa/aikaa pelata. Muuten voi kyllä omista kolista turhan tiuhaan.
Aittokalliolta kanssa hyvää peliä niinkuin viimeksi Rynnäkseltä. Maalivahdit tulevat tälläkin kaudella olemaan Kärpillä rautaa. Mikkola on kyllä surkea. Siitä ei pääse mihinkään. Melkein voisi sanoa, että loukkaantuu ja antaa pojille tilaa/aikaa pelata. Muuten voi kyllä omista kolista turhan tiuhaan.