Jyväskylään uusi halli, mutta miten?

• 818 193
  • 5 213

manageri6969

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
Kevään aikana tulee päätös!

Eli summa summarum: Päivi haluaa julkisuutta, rahaa ja asettua lain yläpuolelle. Pelkästään Osakeyhtiölaki asettaa omat pykälät Osakassopimuksiin ja jos siellä on osapuolten välillä maininta "Salainen" haluaisin tietää, miten Korpivaara pääsee tuon yli?

Eräänä huvittavana yksityiskohtana Korpivaara on maininnut Seppäsen saavan harjoittaa ravintolatoimintaa Kaupungin tiloissa hankkeen valmistuttua. Eikös Hurrikaani ole jo kohta 20 vuotta toiminut vastaavissa tiloissa?

Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Eli se menee siihen 8 kuukauteen mikä oli aikaisemminkin kun kiirehditään. Siihen sitten vielä valituskierros päälle korkeammalla tasolla.
Ei mene tuota aikaa, tämän kevään aikana tarkoittaa Maalis-Toukokuuta ja jos valituslupaa ei tule, mikä on todennäköistä niin tämä keissi oli siinä.

Päivi näköjään vonkaa 50euron tuntiliksalla kaupungilta korvauksia omasta valitustyöstä, kostona kaupungin korvausvaateeseen.
Hoh hoijaa, Päivi ei petä..

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei mene tuota aikaa, tämän kevään aikana tarkoittaa Maalis-Toukokuuta ja jos valituslupaa ei tule, mikä on todennäköistä niin tämä keissi oli siinä.

Jos tarkoitat, että koko homma olisi paketissa maalis-toukokuussa, niin minä en siihen usko.

Vaikka HaO antaisi päätöksensä maaliskuussa, niin siihen tulisi päälle valitusaika ja valituksen käsittely. Vaikka KHO tekisikin ns. ei lupaa -päätöksen, niin sekin ottaa oman aikansa.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Jos tarkoitat, että koko homma olisi paketissa maalis-toukokuussa, niin minä en siihen usko.

Vaikka HaO antaisi päätöksensä maaliskuussa, niin siihen tulisi päälle valitusaika ja valituksen käsittely. Vaikka KHO tekisikin ns. ei lupaa -päätöksen, niin sekin ottaa oman aikansa.
Tätä asiaa ei viedä enää yhtään minnekään, jos/kun tuolta tulee hylkäävä päätös. Rakentamaan päästään samantien. Sen on sanonut kaupunginjohtajakin.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tätä asiaa ei viedä enää yhtään minnekään, jos/kun tuolta tulee hylkäävä päätös.
Se viedäänkö vai ei on täysin oikeudenkäynnin "hävinneen" käsissä. Luulisi valituslupaa haettavan hyväksyttiinpä valitus tai ei.

Rakentamaan päästään samantien. Sen on sanonut kaupunginjohtajakin.
Tähän en ottanut mitään kantaa. Onko välittömällekään aloittamiselle mitään esteträ?

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Se viedäänkö vai ei on täysin oikeudenkäynnin "hävinneen" käsissä. Luulisi valituslupaa haettavan hyväksyttiinpä valitus tai ei.

Tähän en ottanut mitään kantaa. Onko välittömällekään aloittamiselle mitään esteträ?
Miksi mun käsitys on se, että tätä valitusta ei voi viedä enää jatkokäsittelyyn? Tän käsityksen oon saanut.

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi mun käsitys on se, että tätä valitusta ei voi viedä enää jatkokäsittelyyn? Tän käsityksen oon saanut.

Riippuu hallinto-oikeuden päätöksestä. Jos päätöksessä todetaan, että valitetuista asioista on hallinto-oikeudessa päätetty jo aiemmin, ja rahoituspuolen valitukset kuuluu markkinaoikeudelle, ei lupaa hakea valituslupaa heru lainkaan.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Tähän en ottanut mitään kantaa. Onko välittömällekään aloittamiselle mitään estettä?

Tähän piti vielä vastata, että ilmeisesti on. En muista mikä tämän esti, mutta muistaakseni jossain oli, että jatkamaan ei päästä muuta kuin suunnittelun osalta, ennenkuin päätös tulee.

Suosikkijoukkue
JYP, Kiekko-Espoo
Jos muistan oikein, kuntia sitoo laki, jonka mukaan kunnan pitää odottaa päätösten lainvoimaa. Luulen, että tässä pitää odottaa vielä korkein hallinto-oikeus. Silti rakentamaan päästäisiin tänä vuonna.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Jos muistan oikein, kuntia sitoo laki, jonka mukaan kunnan pitää odottaa päätösten lainvoimaa. Luulen, että tässä pitää odottaa vielä korkein hallinto-oikeus. Silti rakentamaan päästäisiin tänä vuonna.
Tähän en millään usko, koska tossa viimesimmässä uutisessa kaupunginjohtaja mainitsee, että aikataulussa pysytään jos päätös tulee maalis-huhtikuussa. Aikataulu ei todellakaan pysy jos joudutaan odottelemaan loppuvuoteen.

Suosikkijoukkue
JYP, Kiekko-Espoo
viimesimmässä uutisessa kaupunginjohtaja mainitsee, että aikataulussa pysytään jos päätös tulee maalis-huhtikuussa
Tämä kohta olikin mennyt minulta ohi. Voi olla niin kuin edellä spekuloitiin, että päätöksestä ei voisi valittaa korkeimpaan hallinto-oikeuteen tai se ei enää vaikuta päätöksen lainvoimaisuuteen.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs KalPa
  • 3.35
  • 4.15
  • 1.95
Jukurit vs KooKoo
  • 3.40
  • 4.35
  • 1.89
Lukko vs HIFK
  • 1.78
  • 4.35
  • 3.85
Pelicans vs HPK
  • 1.86
  • 4.10
  • 3.70
SaiPa vs TPS
  • 2.10
  • 4.10
  • 3.00
Tappara vs Sport
  • 1.67
  • 4.55
  • 4.30
Kärpät vs Ilves
  • 3.10
  • 4.15
  • 2.18
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy