Kyllähän sitä voi tehdä "vuokramyynnin", jossa pelaaja käy loppukauden ajan pelaamassa muualla, ja palaa syksyllä taas Jyväskylään.
Mikähän muuten mahtaa olla yksittäisestä kevääksi poisvuokratusta pelaajasta säästyvä summa noin keskimäärin? 20t-50te?
Koitapa myydä seuran omistaja vaikka Tapparaan. Kerro keitä kaikkia asia kiinnosti.
Markkanen aikanaan jo SaiPa omistajana kävi pelaamassa Jokereissa.Kävelenkö mä nyt johonkin miinaan? Tapparaa kiinnosti kuitenkin palkata Niklas Bäckström, joka omistaa osan Hifkistä.
Jussi Markkanen on myös omistajapelaajana käynyt toisaalla loppukauden lainalla, tosin tais olla Saipa -> Sveitsi.
Robert Rooba olisi kiinnostava pelaaja Kärppiin, mutta sopimus on näköjään kevääseen -21 saakka niin hankala uskoa että pelkällä pätkädiilillä tulisi. Projektipelaajana voisi Mamban Kärppiin olla hyväkin haku, tälläkin kaudella iskenyt hyvn maaleja vaikka rooli usein ollut pienehkö.
Lukkoon tälläset ketjut.. jäljellä melkei puolet kaudesta c’mon!
Kävelit siinä mielessä miinaan, että vastasit "ikinegailijan" ja puolitrollin viestiin. Huikko kirjoittaa tänne palstalle jokaisen tappion jälkeen useamman viestin, joissa lähinnä vain kitisee kaikesta mahdollisesta. Nyt viime aikoina kitinä on alkanut pitämään sisällään myös fake news'ejä, eli viestit pitävät sisällään väritystä (tai paremminkin pyyhekumia), joissa aina vähätellään faktoja JYPille ikävämpään suuntaan. Tuon lainauksesi lisäksi Huikolla on ollut muitakin faktoja hukassa viime aikoina, milloin on JYPin mahdollisuudet playoffeihin pyöristetty ylöspäin tai milloin on vähätelty nykyisiä yleisömääriä (Huikko mm. toivoi että JYP pudottaisi pääsylippujen hintaa, koska ketään ei käy muuten pelissä. Eilen muuten vain Ässiä vastaan kauden toiseksi paras yleisömäärä). Sitten näiden viestien perässsä huudellaan jotain faktoista puhumisesta, vaikka itse suolletaan pelkkää JYPiä vähättelevää ripulia useiden viestien verran.Kävelenkö mä nyt johonkin miinaan? Tapparaa kiinnosti kuitenkin palkata Niklas Bäckström, joka omistaa osan Hifkistä.
Jussi Markkanen on myös omistajapelaajana käynyt toisaalla loppukauden lainalla, tosin tais olla Saipa -> Sveitsi.
Jos JYP nyt lähtee kuitenkin Perriniä myymään jota en itse usko niin kyllä TPS varmasti olisi hyvä vaihtoehto Ekille :)
Toisaalta "JYP ei suoraan maksa Perrinin palkkaa", on käytännössä sponssejen rahoittama extraJoo toisaalta puhutaan JYPin kovapalkkaisimmasta? pelaajasta joten lieneekö edes TPS:llä haluja maksella, olettaen siis ettei sponsorit lähde myös uuteen joukkueseen tukeen pelaajaa.
Toisaalta "JYP ei suoraan maksa Perrinin palkkaa", on käytännössä sponssejen rahoittama extra
'Valeuutisten' ongelma on, että niitä tulee lähteistä, joista niitä ei odota kuulevansa, eli ns. luotettavana erinäisistä syistä pidettävistä lähteistä.Kävelit siinä mielessä miinaan, että vastasit "ikinegailijan" ja puolitrollin viestiin. Huikko kirjoittaa tänne palstalle jokaisen tappion jälkeen useamman viestin, joissa lähinnä vain kitisee kaikesta mahdollisesta. Nyt viime aikoina kitinä on alkanut pitämään sisällään myös fake news'ejä, eli viestit pitävät sisällään väritystä (tai paremminkin pyyhekumia), joissa aina vähätellään faktoja JYPille ikävämpään suuntaan. Tuon lainauksesi lisäksi Huikolla on ollut muitakin faktoja hukassa viime aikoina, milloin on JYPin mahdollisuudet playoffeihin pyöristetty ylöspäin tai milloin on vähätelty nykyisiä yleisömääriä (Huikko mm. toivoi että JYP pudottaisi pääsylippujen hintaa, koska ketään ei käy muuten pelissä. Eilen muuten vain Ässiä vastaan kauden toiseksi paras yleisömäärä). Sitten näiden viestien perässsä huudellaan jotain faktoista puhumisesta, vaikka itse suolletaan pelkkää JYPiä vähättelevää ripulia useiden viestien verran.