Olenpa hieman ymmälläni tästä valtra kuviosta: kumpainenkin oletettavasti pyrkii saamaan tällaisella sopimuksella näkyvyyttä ja nostetta omalle jutulleen? Miksi uutisointi sitten hoidettiin kuin jossain pr-komediassa? Medioissa hädintuskin huomattiin, sisältöä ei haluta paljastaa(?!), mutta tyytyväisiä ollaan; joukkuetta rakennellaan kuin mitään ei olisi edes tapahtunutkaan...
Valaiskaapa viisaammat taustoja moiselle käytännölle, minun täytyy myöntää, etten tästä sponsorointi agendasta enää mitään ymmärrä, liekö koskaan ymmärtänytkään.
Tämän kun veisi taiteeksi, voisi paidassa lukea, että tyytyväinen sponssi, eikä muuta- mitä sitä nyt nimeään levittelemään.
Seppänen on siis kommentoinut, että sopimuksella on taloudellisesti suuri merkitys, jos ymmärsin oikein. Jos näin on, olettaisi hänen myös kommentoivan sopimuksen vaikutusta vähän syvemminkin( lyhyen aikavälin/pitkän aikavälin tasolla).
Jotenkin tuntuu, että tällä tiedottamisella valtra on ostanut tukun pilettejä ensikaudelle henkilökunnan käyttöön ja jyp saa sponssina uudet paidat. No, voihan sekin olla merkittävää.