JYPin sisääntuloshow

  • 117 284
  • 417

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Sanokaa ihan rehellisesti pidättekö te tosiaan tästä Panterasta? Ite en tykkää yhtään ja olen myös hallilla kuullut seisomakatsomossa monesti, kun ihmiset on jupissu tästä sisääntulobiisistä.

Pidän. Jo ihan siksi että siinä on munaa, tosin JOS taas itse olisin päättämässä niin sisääntulobiisi olisi Walk. Kun en ole niin Cowboys From Hell käy hyvin, jo sikälikin että jäälle saapuu joukkue traktorimainoksissa. Nightwishista en pidä edes ajatuksena, koska en löydä siitä munaa.

En ihan tarkalleen nyt ymmärrä miksi pitäisi taputtaa biisin tahdissa, tarvitsevatko ihmiset käsiensä läpyttelyynkin jonkun ulkopuolisen tahdin? Tällä perusteellahan sisääntulobiisiksi sopisi vaikka joku kiva 90-lukulainen europoppis. Miten olisi E-Roticin Fred Come to Bed? Kiva ja yksinkertainen tahti, jonka kaikki omaksuisivat. Sopisi kuin lusikka silmäkuoppaan.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Pidän. Jo ihan siksi että siinä on munaa, tosin JOS taas itse olisin päättämässä niin sisääntulobiisi olisi Walk. Kun en ole niin Cowboys From Hell käy hyvin, jo sikälikin että jäälle saapuu joukkue traktorimainoksissa.

Tähän kommenttiin täytyy yhtyä, vaikka RYLAH:in nimeen vannon edelleen vahvasti. Tämä uusi sisääntulokappale ei alkuun tuntunut sopivan oikein mitenkään JYPin "sisääntuloshow-ohjelmaan", mutta ajan myötä kappale on juurtunut mieleen ja sen myötä vaikuttanut ihan ok valinnalta. RYLAH on itsessään niin mahtipontinen teos (nimenomaan se Berliinin filharmoonikkojen kanssa tehty), että sitä kaikesta huolimatta on toki kaipaamaan jäänyt. Mutta niinhän sitä sanotaan, että aikansa kutakin..
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Oletteko käyneet tällä kaudella Oulussa katsomassa pelejä?

Olkaa edes tyytyväisiä kun Jyväskylässä on sisääntuloshow. Oulussa ei sellaista ole ollut pitkään aikaan, kiitos vaan eräiden jeesustelijoiden. Tälle onkin jo oma ketjunsa, joten ei tästä sen enempää täällä.

Itse Panteran biisistä:Toimii helvetin varsinkin jääkiekon parissa, joten itse kyllä pidän erittäin hyvänä valintana. Hyvää työtä niitä jotka tuon alkuhässäkän keksivät, voisivat opettaa muillekkin paikkakunnille vähän show tekoa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
http://youtube.com/watch?v=CEik6UhGrd8Nykyinen JYP:n sisääntulo biisi on surkea ja omat vaihtoehdot olisi:

http://youtube.com/watch?v=hTdhXxxWREo

Hyviä perusteluja sitten kaivataan näille vaihtoehdoille.
Kummassakaan biisissä ei ole sellaista energiaa mitä pitäisi olla kun jääkiekkojoukkue luistelee jäälle. Okei, Bye Bye Beautiful on ihan menevä veto, mutta kun sen sanoma ei sovi lainkaan jääkiekkoon, huono vaihtoehto sekin.

Ja kyllä, minulle toimii myös Cowboys From Hell. Hieno biisi. Hurricane toki muodostui jo jonkinlaiseksi ikoniksi, mutta vaihtelu virkistää.
 
Viimeksi muokattu:

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
http://youtube.com/watch?v=CEik6UhGrd8Nykyinen JYP:n sisääntulo biisi on surkea ja omat vaihtoehdot olisi:

http://youtube.com/watch?v=hTdhXxxWREo

Ei juma..... Kaikilla on mielipide ja tässä minun.
Minun JYPpi ei tule kentälle minkään "hippi-rockin" säestyksellä, en ole musiikin asiantuntija joten en kauheampaa vertausta keksinyt.

Nightwishin biisi taas joten kuten elää siihen asti kunnes nainen alkaa laulaa...silloin kuolee tunne koko touhusta.
Oli se biisi Carmina B jälkeen mikä hyvänsä, sen pitää olla Asennetta, Kovaa ja vielä Lujaa! Nykyinen on tyydyttänyt tähän hyvin.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Upitaanpas taas pian ajankohtaista ketjua ylöspäin. Onkohan alkushowhun tulossa minkälaisia muutoksia? Ainakin mediakuutiota varmasti käytetään hyväksi, mitenköhän lie musiikkivalintojen laita?

Scorpions - Hurricane 2000 on mun mielestäni ainoa oikea valinta hurrikaanien sisääntulobiisiksi, se pitäisi palauttaa takaisin ottelun alkuun. Olisi kiva jos edes jotain perinteitä saataisiin aikaan, eikä vaihdeltaisi musaa tai muutakan joka kausi. Panteran biisi oli aika tunteeton puristus, RYLAH pitäisi saada takaisin.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä viime kaudella olin sitä mieltä, että Carmina Burana jne. olivat hyvää vaihtelua. Mutta kuullessani RYLAH revision Hurricane 2000-biisin pitkästä aikaa nosti se karvat pystyyn. Olen myös sitä mieltä, että se pitää palauttaa. Siitä kerkesi tulla jo jonkinlainen tavaramerkki ja biisihän on kuin tehty JYPin ja hurrikaanin tunnusbiisiksi.

RYLAH ja nimenomaan Hurricane 2000 takaisin.

Edit. Tässä ja tässä vielä sillä pidemmällä alulla. Vielä lisäksi olisi hienoa, jos niitä pelaajien nimiä ei tarvitsisi huutaa tuon hienon alun päälle. Vielä parempi; ei huudeta niitä lainkaan ja jokainen halukas voi lukea ne meidän uudelta screeniltä!
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Hauskahan näillä ajatuksilla on leikitellä, Cowboys from hell kelpaa hyvin minulle. Tosiaan pelaajien nimiä ei välttämättä tarvitsisi luetella. Oma ehdotukseni Fear Factory - Zero Signal: http://www.youtube.com/watch?v=F8WkANXoWYg Pelaajat alkaisivat valua tuossa 1.06 kohdalla jäälle, ai että nousee kylmän väreet pelkästä ajatuksesta.
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Scorpions - Hurricane 2000 on mun mielestäni ainoa oikea valinta hurrikaanien sisääntulobiisiksi, se pitäisi palauttaa takaisin ottelun alkuun. Olisi kiva jos edes jotain perinteitä saataisiin aikaan, eikä vaihdeltaisi musaa tai muutakan joka kausi. Panteran biisi oli aika tunteeton puristus, RYLAH pitäisi saada takaisin.

Komppaan täysin "Groove Armadaa" tässä asiassa, RYLAH on ainut oikea kappale siihen alkuun. Tai ainakin ylivoimaisesti paras. Olin todella vittuuntunut viime kautiseen.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kovasen oikeudenkäyntiä ei enää nettiadresseilla muuteta, mutta tämä on asia, jossa muutaman kymmenenkin nimen listalla todellakin voisi saada jotakin aikaiseksi. Itse ainakin laitan nimen, jos joku vaivautuu ottamaan asian hoitaakseen. Maailma on täynnä hyviä biisejä, se nyt on selvä, mutta RYLAH on ainoa jossa on jotakin ideaa (vaikken niin biisistä tykkääkään).
 
Komppaan täysin "Groove Armadaa" tässä asiassa, RYLAH on ainut oikea kappale siihen alkuun. Tai ainakin ylivoimaisesti paras. Olin todella vittuuntunut viime kautiseen.

Itse en ollut vittuuntunut, vaan jopa hämmentyneen iloinen kun ensimmäisen kerran kuulin Cowboys from Hellin sisääntulo-biisinä. Ajattelin jotakuinkin: "Onko tämä? Ei voi olla? Taitaa se olla! Tässä on ryminää".

Pienen ajan kuluttua aloin kuitenkin kaipaamaan RYLAH:ia takaisin, on siinä nimittäin melkoisen vetävä poljento, joka vielä kestää riittävän kauan. Cowboys from Hellin ja monen muun raskaan poljennon ongelmana on, että ne "paljastavat" kaiken lähes alkuun, eikä niissä yleensä ole toimivaa melodista koukkua joka pitäisi biisin kiinnostavana ilman laulua. Lisäksi RYLAH on nyt vain sanoiltaan ja nimeltään melkoisen sopiva hurrikaanilauman sisääntulo-biisiksi.
 

Iso D

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
nimimerkki kummitus osaa kirjottaa niin hienosävyisesti ja selväsanaisesti, joten voisitko tekaista semmosen nettiadressin ni laitettaas toimiston suuntaan toivetta että RYLAH soimaan alkutunnariks. mä oon messissä.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Vielä viime kaudella olin sitä mieltä, että Carmina Burana jne. olivat hyvää vaihtelua. Mutta kuullessani RYLAH revision Hurricane 2000-biisin pitkästä aikaa nosti se karvat pystyyn. Olen myös sitä mieltä, että se pitää palauttaa. Siitä kerkesi tulla jo jonkinlainen tavaramerkki ja biisihän on kuin tehty JYPin ja hurrikaanin tunnusbiisiksi.

Juuri näin. Kun tuo äsken pamahti soittolistalta soimaan niin siitähän se ajatus sitten lähti.. Heti tuli kylmät väreet ja fiilis että kohta alkaa kova matsi.

Tein adressin ja se löytyy tuosta: http://www.adressit.com/rylah. Jos joku halua tehdä paremman niin se suotakoon, tai editoida sanamuotoja niin laittakaa privaa. Onhan nuo nettiadressit vähän tökeröjä aina, mutta kokeillaan :D
 
Viimeksi muokattu:

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos G.A. vaivannäöstä. D Teamin nimeä ei saatu muutettua, mutta tämän pitäisi olla asia, jossa fanilla on oikeasti päätösvaltaa. Faneillehan (ja pienin varauksin niille yritysten edustajille) nämä sisääntulo-show't on väsätty. Uskon että esitys menee läpi. Itse näen 3 ratkaisevaa syytä, miksi juuri RYLAH pitää soida:
- Sisääntulomarssiksi biisin intro on rakenteellisesti todella hyvä
- Niin kansallisessa kuin kansainvälisessäkin jääkiekkohömpötyksessä kasariheavystä on tullut jo jonkinlainen merkkilippu. Pidetään siis kiinni perinteistä.
- Rock you like a HURRICANE!!!
 

Handyy

Jäsen
Tosiaan pelaajien nimiä ei välttämättä tarvitsisi luetella.
Tuo olisi nyt erinomainen vaihtoehto suorittaa videokuvalla mediakuution avulla. Toivottavasti toimistolla ollaan hereillä tämän suhteen...

Mitä tuolla Tampereella kävi katsomassa playoff-ottelua, niin siellä oli kyllä homma hoidettu aivan loistavasti. Tuntui alkuesittely videoineen olevan kuin NHL-ottelusta.
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistanko ihan väärin, kun väitän että jo kevään playoffeissa RYLAH soi joukkueen tullessa jäälle?
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
nimimerkki kummitus osaa kirjottaa niin hienosävyisesti ja selväsanaisesti, joten voisitko tekaista semmosen nettiadressin ni laitettaas toimiston suuntaan toivetta että RYLAH soimaan alkutunnariks. mä oon messissä.
Kiitoksia vain imarteluista. Luin vasta nyt tämän ja GA oli sinne jo adressin laatinut. Mukana kuitenkin olen, ääneni annoin. Tuo ralli sopii hienosti hornankattilaan tunnelman kohottajaksi.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Muistanko ihan väärin, kun väitän että jo kevään playoffeissa RYLAH soi joukkueen tullessa jäälle?

Itse en muista tuota, voisiko joku vahvistaa? Pleijareissa oli niin odottava fiilis aina ennen peliä etten edes kiinnittänyt tuohon huomiota, hieno juttu jos näin oli. Adressissa on nyt oikeita nimiä 46, varmaan saman verran lisää ja sen voisi viedä toimistolle?
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Jes, kerrankin jopa realistinen nettiaddressi, ja vieläpä näin hyvällä asialla. Itsekään en tuosta Cowboys from hell -biisistä niin välittänyt, vaikkakin Carmina Burana nyt ei niin pahalta kuulostanutkaan. Allekirjoituksiakin on tällä hetkellä 58, ja tuntuu että pikkuhiljaa kasvaa koko ajan.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
- Niin kansallisessa kuin kansainvälisessäkin jääkiekkohömpötyksessä kasariheavystä on tullut jo jonkinlainen merkkilippu. Pidetään siis kiinni perinteistä.

Ihan alkuun totean, että en allekirjoittanut enkä tule allekirjoittamaankaan, juuri tuosta mainitsemastasi syystä. Minun on näet ollut jo vuosikausia vaikea ymmärtää jääkiekko-nimisen pelin yhteydessä, että kun laji on kehittynyt ja muuttunut, niin niitä perkeleen välimusiikkeja sun muita ei vaan saada muutettua, samat hemmetin statusquot, acdt:t ja scorpionsit siellä vaan soi vuodesta toiseen.

Toki ymmärrän sitä osaa yleisöstä, joka ei rockia kuuntele, varmaan heille joku "klassikko" sitten on jotain mihin tarttua, ja sitä osaa, joka on jämähtänyt farkkuliiviaikakauteen, mutta joskus sitä toivoisi, että olisi uskallusta olla erilainen ja kehittää jotain muuta, kuin "noku noilla muillakin on". Onneksi sentään Lukko on ominut Final Countdownin, sitä ei enää hetero kestäisi kiljumatta.

Täten tyydynkin toteamaan puoltoääneni Panteran puolesta (muuttakaa kirjoitusmuoto oikeaksi adressiin), vaikka biisi ei välttämättä olekaan ihan paras ko. orkesterilta.

terveisin

Markus, kehityksen puolesta, perinteitä raiskaten.
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Muistanko ihan väärin, kun väitän että jo kevään playoffeissa RYLAH soi joukkueen tullessa jäälle?

Kyllä, muistat oikein. Playoffeissa palattiin vanhaan tuttuun RYLAH:iin.

Mutta ihmetyttää, että miksi tästä asiasta piti tehdä uusi adressi?

http://www.adressit.com/jyp
Siinä on edellinen, joka perustettiin jo viime vuonna, mutta tuon enempää kannatusta ei saanut. Toki yli 130 nimeä siinä olis ollut jo valmiiksi.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
http://www.adressit.com/jyp
Siinä on edellinen, joka perustettiin jo viime vuonna, mutta tuon enempää kannatusta ei saanut. Toki yli 130 nimeä siinä olis ollut jo valmiiksi.

Kukaan ei enää muistanut tuota, lähetettiinkö tuota koskaan toimistolle?

Käytetään nyt tuota uutta kun siihenkin on nimiä kertynyt. Hoidan sen toimistolle kunhan nimiä on "tarpeeksi".
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Siinä on edellinen, joka perustettiin jo viime vuonna, mutta tuon enempää kannatusta ei saanut. Toki yli 130 nimeä siinä olis ollut jo valmiiksi.
Noh, tuolla vanhassa nyt on Bushin lentokoneet ja Jorma Kullit sun muut mukana, joten ehkä tämä uusi pysyisi "siistimpänä". Kai tuolta kuitenkin voi addressin perustaja poistella tuollaiset vitsiniekkojen raapustelut ennen toimistolle lähettämistä? En ole itse perehtynyt miten tuo addressit.com toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös