Nightwishin "Planet Hell"
Tässä löytyi nyt se, jolle minä antaisin varauksettoman kannatukseni! Alku hieman samankaltaista Carmina Buranan kanssa ja sitten alkaa hieman eri meno, me like. Keskustelu osaltani on tässä.
Joo hyvin tuntuu menevän ja meneekin.
No heitetään oma ehdotus joukkoon. Sisääntuloon sopisi hienosti Nightwishin "Planet Hell" http://www.youtube.com/watch?v=G-WPtVAAxUE
Taitaapi tuo samainen live-versio löytyä Nightwishin End of an Era -levyltä.Ei mikään huono vaihtoehto. Tuo alkuintro voisi soida siinä savujen kohdalla, ja sitten kun itse mättö alkaa, pelaajia voisi pelaajia lentää jäälle. Joku, kun miksaisi tuon siihen Youtuben pätkään, niin nähtäisiin, mille se todellisuudessa näyttäisi.
Edit: Jostain vain pitäisi tuo live pätkä saada, tuo alkuperäinen on vähän pliisumpi.
no ei sen todellakaan pidä juuri olla samanlainen kuin tuo carmina buranan biisi eikä pitäisikään olla samanlainen. Nightwish ootteko tosissanne? jotain vähän ees urheiluun enemmän liittyvää, se W.A.S.P moottorisaha biisikin on parempi kuin tuo, melkeinpä mikä tahansa. jälkeen?
jotain vähän ees urheiluun enemmän liittyvää
Toinen toimiva Nightwish biisi voisi olla uuden levyn avausraita "The Poet And The Pendulum". Siinä olisi valmiina jo tunnelmapala ennen kuin urku aukeaa.
Loistava vaihtoehto, mutta jos Kärpät käyttää tuota vieläkin, niin ei tuota sitten voi ottaa.
Raksilassa on ainakin tuota Planet Helliä soitettu sisääntulobiisinä.
Itse kyllä ottaisin tuon Nightwishin Planet Hellin kaikista innokkaimmin!! Tuossa Youtube-pätkässä lähtee ihan VITUN hyvin! Ei mitään pink panthereita.
Kyllä, Planet Hell vaan soimaan..
Ottakaahan joku sitten yhteyttä Tyniin niin tuo vois onnistuakin.
Kyllä, Planet Hell vaan soimaan..
Ottakaahan joku sitten yhteyttä Tyniin niin tuo vois onnistuakin.