JYPin sisääntuloshow

• 117 778
  • 417

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä tuohon itse sisääntuloon tulee, niin se on mielestäni aivan kauhea torvineen ja kuuluttajan "jii yy pee" huutoineen. No, soi siinä sentään RYLAH.

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
JII YY PEE JYYYYP! Onko mitään typerämpää kuultu? Tuu pois sieltä kuuluttamosta, siellä on peli!

Maalilauluksihan on tietenkin saatava varsin tarttuva ja helposti omaksuttava Missä miehet ratsastaa. Miltä se kuulostaisi kun 4000 ihmistä karjuisi HU HA HU?

HU HA HU!

Ja sisääntuloshöyt ylipäätään on niin nähtyjä...

Miketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Minä toivoisin maalilauluksi jotain sellaista, johon yleisöllä olisi mahdollisuus ottaa esim. jonkun huudahduksen muodossa osaa. Uskoisin että toimisi jyväskyläläiselle yleisölle hyvin ja samalla se nostattaisi fiilistä korkeammalle muutaman seuraavan minuutin ajaksi.
Iron Maiden - Revelations vois toimia.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
We Salute You -toimii kyllä varsin hyvin ainakin omalla kohdalla ennen joukkueen sisääntuloa. Mutta seuraavaksi on luvassa lapsellista nurinaa itse alkuhömpän suhteen. Edelleenkin sitä termiä "JIIYYYPEE" käytetään kuuluttaja Janne Pölläsen toimesta JYPin tullessa jäälle. Jos tämä on seurajohdon uudistus tälle kaudelle, niin tehkää nyt ihmeessä tuolle sanonnalle jotain. Se särähtää kuitenkin korvaan tietyllä tapaa, en vaan tiedä miksi.

Ikinä ei näköjään voi olla tyytyväinen, vaan jotain valittamista pitää olla. Nyt kävi jälleen näin.

Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäisissä peleissä kun tuo "JIIII - YYYY - PEEE - JYYYP" sanottiin tuolla tavalla hitaasti niin se särähti kovastikin omiin korviini... sittemin se on muuntautunut malliin jossa sama toistetaan huomattavan nopeasti "JI-Y-PE-JYP!" joka ei tunnukaan enää yhtään pahalle omasta mielestäni ja antaisinkin huutoääneni nykymallin mukaiselle tavalle toimia, jotain eloa sentään...

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ensimmäisissä peleissä kun tuo "JIIII - YYYY - PEEE - JYYYP" sanottiin tuolla tavalla hitaasti niin se särähti kovastikin omiin korviini... sittemin se on muuntautunut malliin jossa sama toistetaan huomattavan nopeasti "JI-Y-PE-JYP!" joka ei tunnukaan enää yhtään pahalle omasta mielestäni ja antaisinkin huutoääneni nykymallin mukaiselle tavalle toimia, jotain eloa sentään...

Silti se kuulostaa aivan järkyttävän naurettavalta. Miksei voi sanoa vain "kotijoukkue JYP" ja vaikka venyttää sitä? Tuo JII - YY - PEE suorastaan hävettää. Lopettaisit Pöllänen sen.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Silti se kuulostaa aivan järkyttävän naurettavalta. Miksei voi sanoa vain "kotijoukkue JYP" ja vaikka venyttää sitä? Tuo JII - YY - PEE suorastaan hävettää. Lopettaisit Pöllänen sen.

Mulle tulee mös sellainen käsittämätön myötähäpeän tunne tuosta. Kyllä tuohon olisi kiva saada jonkinäköinen muutos.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tämä asia on mielipidekysymys, että mikä on hyvä ja mikä ei. Minusta viimekautinen Cowboys From Hell oli todella paljon parempi kuin nykyinen Rock Like A Hurricane. Pantera takaisin sisääntulobiisiksi ja Scorpions maalirallatukseksi, sanon ma!

Peesaan. Cowboys from Hell on hieno kappale, mutta ei tietysti ainut vaihtoehto paikkaamaan tuo kulunut RYLAH tuosta. Onhan noita, toki mieluusti semmoinen mitä ei joku muu jengi ole käyttänyt vielä ja tämä pudottaa pois ainakin tuo Nightwishin Planet Hellin ja Rammsteinin Du Hastin, jotka sinällään olisivat todella rokkaavia ja räväköitä sisääntulobiisejä.

Sisääntulobiisi vaihtoon ja sitten jo ylempänä mainittu naurettava venytys JII-YY-PEE helvettiin siitä sisääntulosta, niin johan alkaisi tuo sisääntulo miellyttää minuakin.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Onhan noita, toki mieluusti semmoinen mitä ei joku muu jengi ole käyttänyt vielä ja tämä pudottaa pois ainakin tuo Nightwishin Planet Hellin ja Rammsteinin Du Hastin, jotka sinällään olisivat todella rokkaavia ja räväköitä sisääntulobiisejä.

Itse olen jo pitkään, lähestulkoon biisin ensikuulemisesta saakka, hekumoinut ajatuksella käyttää erästä tiettyä kappaletta lätkäjengin sisääntulobiisinä. Mielestäni siinä on paljon hyviä elementtejä: tunnistettava ja selkeä alkusoitto, räyhäkäs intro, lätkämatsiin sopiva fiilis ja riittävän pitkä kesto instrumentaaliosassa. Sitä en osaa sanoa, onko tätä käytetty introbiisinä.

Ja kappalehan on siis Metallican For Whom the Bell Tolls.

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Siihen voisi iskeä vaikka jonkun Dragonforcen tarttuvan biisin. Esim. Black winter night.

Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Mitkä joukkueet noita on käyttänyt?

Kärpillä oli toissa kaudella Planet Hell käytössä. Tämä biisi kyllä sopi siisääntuloon kuin nenä päähän. Hieman jopa pelottava ja herättää kunnioitusta kotijoukkuetta kohtaan. Itse ainakin tykkäsin.

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Itse olen jo pitkään, lähestulkoon biisin ensikuulemisesta saakka, hekumoinut ajatuksella käyttää erästä tiettyä kappaletta lätkäjengin sisääntulobiisinä. Mielestäni siinä on paljon hyviä elementtejä: tunnistettava ja selkeä alkusoitto, räyhäkäs intro, lätkämatsiin sopiva fiilis ja riittävän pitkä kesto instrumentaaliosassa. Sitä en osaa sanoa, onko tätä käytetty introbiisinä.

Ja kappalehan on siis Metallican For Whom the Bell Tolls.

Tämä olisi hyvä biisi, mutta minulla on sellainen kuva, että joku sitä käyttääkin jo. Tai sitten olen minäkin unelmoinut siitä?

KalPalla musiikkivalinta oli hyvä, mutta show oli muuten laihanlainen. Mediakuutio tosin oli otettu ihan hyvin käyttöön, mitä Jyväskylässä ei ollut ainakaan silloin kun viimeksi olin katsomassa peliä. Miten on nyt?

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kärpillä oli toissa kaudella Planet Hell käytössä. Tämä biisi kyllä sopi siisääntuloon kuin nenä päähän. Hieman jopa pelottava ja herättää kunnioitusta kotijoukkuetta kohtaan. Itse ainakin tykkäsin.
Pieni OT, mutta tämä Planet Hell kiertää Suomalaisen Jaskan mukana joukkueissa jossa hän pelaa, ainakin Sportin sisääntulona on tällä kaudella soinut ko. kappale ja lukemani mukaan mies on itse sen valinnut. Hyvä biisi kaikenkaikkiaan.

ladamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Sergei Fedorov,D-Team
Kyllähän meidän sisääntuloshow pitäisi saada areenan nimen mukaisesti oikeasti sähköiseksi, joka luo heti sähköisen tunnelman. En ota biiseihin mitään kantaa, mutta nyt ei ole mitään sähköistä musiikkia hallissa.
Lisäksi toivoisin pelikatkojen aikana soitettavan niitä pätkiä, jotka sai (90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa?) melkein koko hallin taputtamaan rytmikkäästi. Siis juuri sitä melodista " jumputus"-musiikkia, josta en muuten pidä, mutta pelikatkojen aikana toimii.
Tämä osa-alue saattaa joistakin tuntua aika turhalta, mutta musiikki hallissa on tärkein asia joka luo tunnelman halliin. Ja kunnon meininki hallissa sytyttää aina myös pelaajat paremmin.

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Ok, toi on sit menny multa ohi, kun muistan vaan sen että ainakin silloin kun oli se pleijarisarja Kärppiä vastaan, niin silloin Kärpillä oli Nightwishin Bless the child jäälle tulo biisinä.

Welton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katselen tässä nhl-peliä Philadelphia-Carolina ja ei muuta kuin, että voisi joskus kokeilla NHL:stä jotain uutta maalitorvea

Esim. Colorado avalanchen

http://www.youtube.com/watch?v=MYWa8PshfI0

Tai St. Louis Bluesin tyylinen

http://www.youtube.com/watch?v=rO-tyAofXbs&feature=related
Nuo molemmat kuuluvat kyllä heikkoon kastiin. Carolina Hurricanesin ryhävalaan elämöimisefekti tjs. lyö kammottavuudessaan jopa nuo mainitsemasi. Tapparan tälle kaudelle mukaanottama sukellusveneujellus on myöskin todella heikko. Toisaalta Canadiensin junatorvi on ihan jännä, ja Maple Leafsin monimuotoinen äänimaailma on ihan kiva. Mielestäni kuitenkin JYPin summeri on juurikin erinomainen. Se, että KalPa otti myöhemmin saman summerin käyttöön, on toki harmi.

Ei muuta. Perjantai-illan ajatuksia.
Siksi saavat jäädäkin. "If it ain't broke, don't fix it."

honkamar

Jäsen
Sisääntulobiisiksi Abban "The Winner Takes It All", eikä mitään hard-rock -moskaa.

Muutenkin käsittämätön tämä Suomessa vallitseva hevi-villitys....

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Sisääntulobiisiksi Abban "The Winner Takes It All", eikä mitään hard-rock -moskaa.

Muutenkin käsittämätön tämä Suomessa vallitseva hevi-villitys....

Voisin sanoa että on se prkl jo aikakin, ei kukaan jaksa enää kuunnella noita iänikuisen vanhoja Abboja ym. paskaa. Sori nyt vaan mutta tämä musiikki tyyli on tulevaisuus, -70 ja -80 luku meni jo!

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Kyllähän tuohon teemaan rokki (miksei hevikin) sopii, siinä on jotain sellaista yhteenkuuluvuutta. Tai sitten siihen on vain juurtunut niin, ettei osaa hyväksyä mitään muuta. Mutta on tuo nykyinen kotijoukkueen sisääntulo jokseenkin "vaisumpi", mitä aiemmilla kausilla on nähty. Vaikka mediakuutiossa ennen ottelua nähtävä kotijoukkueen pelaajaesittely Burning Heart -musiikkeineen onkin hyvä uudistus, on se hieman latistanut ottelun alun tunnelmaa.

Ja mitä sitten tulee siihen JYPin maalin jälkeen soivalle "doyoudoyoudoyoudoyouwannadance" -renkutukseen, voitaisiin se vaihtaa johonkin iskevämpään. Se nyt vaan ei toimi, ei ainakaan omalla kohdalla.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Voisin sanoa että on se prkl jo aikakin, ei kukaan jaksa enää kuunnella noita iänikuisen vanhoja Abboja ym. paskaa. Sori nyt vaan mutta tämä musiikki tyyli on tulevaisuus, -70 ja -80 luku meni jo!

Ja silti niinsanottu "jäähallirock" on juurikin tuon ajanjakson kuva Survivoreineen, AC/DC'neen ja KISSeineen. Voi tätä ironiaa.

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Ja silti niinsanottu "jäähallirock" on juurikin tuon ajanjakson kuva Survivoreineen, AC/DC'neen ja KISSeineen. Voi tätä ironiaa.

En nyt puhunut jäähalli musiikista vaan ihan yleisellä tasolla, kun tuossakin tästä "hevi-villityksestä" puhuttiin. Ja itse en menisi kyllä mainitsemiasi bändejä heviksi kutsumaan...

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ei nykymittapuulla, mutta tuohon aikaan kyllä. Mutta ei nyt sen enempää musakorneria tässä yhteydessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy