Viljasen Saab96
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp HT
Miten? Laitetaan pelikirja kinkun kääreiksi ja hommataan kanukki-apuvalmentaja, joka itseasiassa pyörittää showta vaikka Penne on virallisesta "pää"valmentaja?asia yritetään muuten korjata.
Miten? Laitetaan pelikirja kinkun kääreiksi ja hommataan kanukki-apuvalmentaja, joka itseasiassa pyörittää showta vaikka Penne on virallisesta "pää"valmentaja?asia yritetään muuten korjata.
Minä en tiedä, ja noita vastauksia kaipaisin JYPin UTJ Mälkiältä. Aika olisi tulla pimeydestä esiin.Miten? Laitetaan pelikirja kinkun kääreiksi ja hommataan kanukki-apuvalmentaja, joka itseasiassa pyörittää showta vaikka Penne on virallisesta "pää"valmentaja?
No on tämäkin jos sponsorit alkaa sanelemaan miten jääkiekko-organisaation pitää asiat hoitaa. Sama, kuin Seppänen kertoisi miten joukkueen pitää pelata.Pennen kallis sopimus sekä merkittäviltä sponsoreilta tullut viesti, että valmennus pitää katsoa sopimuksen loppuun saakka ja lopettaa jatkuva tempoilu tai rahahanat menee kiinni. JYP myös viestittänyt sponsoreille päin, että Penne pysyy ja asia yritetään muuten korjata.
Olen samaa mieltä, ettei tuokaan oikein ole mutta ymmärrän täysin miten tähän tilanteeseen on jouduttu omien virheiden kauttaNo on tämäkin jos sponsorit alkaa sanelemaan miten jääkiekko-organisaation pitää asiat hoitaa. Sama, kuin Seppänen kertoisi miten joukkueen pitää pelata.
Eiku niin...
Ollan kyllä umpikujassa ja ihan itse tämä soppa keitetty.Olen samaa mieltä, ettei tuokaan oikein ole mutta ymmärrän täysin miten tähän tilanteeseen on jouduttu omien virheiden kautta
Jumalauta @Kiuru !Olen samaa mieltä, ettei tuokaan oikein ole mutta ymmärrän täysin miten tähän tilanteeseen on jouduttu omien virheiden kautta
Vieläkös lukko maksaa tänkauden veltsun palkan ?Jumalauta @Kiuru !
Sähän sit vedit nyt ässän hihasta, ettei jopa viime metreillä.
Veltsu kakkoseksi. Tähän mä sytyn!
Penne "valmentaa" ja Veltsu suoraviivaistaa.
Saataisiimpa laukauksia.
PS. Ja missä se utj on, olikos se se Mälkiä? Mikähän sen rooli oikeasti on?
Tuossa hommassa täytyy osata kaks sanaa: vastata "joo joo" kun Seppänen sanoo jotain.missä se utj on, olikos se se Mälkiä? Mikähän sen rooli oikeasti on?
Mä oon muuten hukassa, ehkä muutenkin, näiden jääkiekkoseurojen titteleiden kanssa SM-LiigassaTuossa hommassa täytyy osata kaks sanaa: vastata "joo joo" kun Seppänen sanoo jotain.
Voisko se Mälkiä jr. soittaa iskän apuun?
puolustuspelaamisen vissiin ainoa variaatio on laittaa kiekko oman maalin taakse vaikka muitakin vaihtoehtoja olisi
Niin Eronen kyllä selvensi, että pelisysteemi "vaatii semmosta selkeyttä, vähän niinku joka puolella, ja, tota, sitä kautta saatais semmosia onnistumisia ja voittoja, ja sitä kautta se itseluottamuskin tulis pelaamiseen mukaan."Jää pohdittavaksi, onko kyse itse kokonaisuuden selkeydestä vai jostain nyanssista
Nykyinen pelitapa on kyllä aivan uutta koko maailmassa. Kukin tekee mitä haluaa ja se on ihan ok. Jos ei voiteta, niin se ei ole sinun syy, toinen oli vaan parempi. Jääkiekkolijana voit olla aivan mitä haluat ja kykysi on rajoittamattomat, siis mene vaan kentälle ja tee parhaasi. Jos ei onnistu, niin toisen kerran sitten.JYPin pelitapa on pitkään rakennettu brändäyksen kautta ja se pelitavan varsinainen sisältö on toissijaista. JYP oli pitkään tunnettu "kahvakiekosta", toki siinä on ihan selkeä pelitapa määriteltynä. Sitten tuli Dufvan robottikiekko, joka jäi itselle hieman epäselväksi mitä se käytännössä on. Jokainen pelaa niin kuin valmentaja käskee ja taiteellisia vapauksia otetaan vain siinä tapauksessa, jos se jotenkin edistää vetojen blokkauksia. Jotakin semmoista. Dufvan aikaan oli myös tämä "täysillä päin ja paareilla ulos" iskulause, joka sekin kai jonkinlaista pelitapaa tarkoitti. No sitten traktorikiekko on ollut pitkään ja siitä ei ole mitään hajua mitä se tarkoittaa. Silloin kun JYP pärjäsi, se oli jotakin voitosta voittoon puksuttamista, nyt se on jotakin suolla kyntämistä. Prosessikiekkoa ei varsinaisesti brändätty - se on sitä, kun tappion jälkeen toimittaja kysyy valmentajalta (Rautakorpi) pelitapaan liittyvistä asioista, niin vastauksessa aletaan puhumaan jostakin prosesseista. Pelipaikaton kiekko on taas jo nyt klassikko. Mutta mikä tämä total hockey on? Onks se sama kuin pelipaikaton peli?
Jos tämä pitää paikkaansa, niin Jyp on pahemmin sekaisin kuin kukaan olisi voinut ikinä kuvitellakaan. Tuollaiset sponsorit pitää laittaa aivan samantien helvettiin. Ei sponsoreilla saa olla mitään vaikutusvaltaa seuran operatiivisen toiminnan päätöksiin.Pennen kallis sopimus sekä merkittäviltä sponsoreilta tullut viesti, että valmennus pitää katsoa sopimuksen loppuun saakka ja lopettaa jatkuva tempoilu tai rahahanat menee kiinni. JYP myös viestittänyt sponsoreille päin, että Penne pysyy ja asia yritetään muuten korjata.
Näinhän se on, mutta tähän tilanteeseen JYP on sekoilullaan tilanteen ajanut ja kun tiedetään miten merkittäviä muutama sponsori JYPille on, niin heitä on pakko myös kuunnella.Jos tämä pitää paikkaansa, niin Jyp on pahemmin sekaisin kuin kukaan olisi voinut ikinä kuvitellakaan. Tuollaiset sponsorit pitää laittaa aivan samantien helvettiin. Ei sponsoreilla saa olla mitään vaikutusvaltaa seuran operatiivisen toiminnan päätöksiin.
En usko, että mitään merkittävää muutosta tapahtuu ennen omistajaportaan vaihtumista. Ja sitä taas Seppäsen tietäen ei tule koskaan tapahtumaan. Voimia.
Ok, kiitos. Ajatus oli juuri tuo itse naksuttelu, ei niinkään valmis data. Mutta, pitää kaivella lisää. Saahan noita kerättyä paperillekin, mutta pientä automaatiota koosteen muodossa toiveissa.Ei ole mulla kokemusta noista, mutta uskoisin, että yhteisöstä löytyy scoutteja, valmentajia yms jotka voi tietää. WiseHockeyltä voi varmaan ostaa tuon datan, niin ei tarvitse elämää hukata saman työn tekemiseen toiseen kertaan.