Tähän tanssijakeskusteluun
2) Tuossa heidän tanssissansa on kyllä ihan idea ja liikehdinnän kyllä ymmärtäisi jos olisi kykyä ymmärtää, mutta sitä en yhtään ihmettele että tyypillinen hokifani ei ymmärrä "nykytanssista" mitään. Se että se voi hokifanin mielestä tuntua oudolta, koska kaikki olettavat "taukotanssin" olevan sitä puuhkan ja perseenheilutusta, ei tee siitä huonoa
3) Ymmärtääkseni kuitenkin tuo Cooma dance academy on todella arvostettu tanssikoulu ja tuo ryhmä ihan huipputason tanssijoita
Osittain samaa mieltä. Voivat hyvinkin olla ammattilaisia tai ainakin sellaiseksi tanssin saralla tähtäävät ja tekevät sen eteen pirusti duunia, sellainen on aina arvostettavaa.
Varmasti myös esittävät kaiken ihan kuten kuuluukin, eikä minulla ole itse tanssijoita vastaan mitään, mutta se vaan näyttää minun silmään edelleen oudolle heilumiselle ja huojumiselle.
Lisäksi esiintymisasu ei minusta ole hyvä, enkä tarkoita, että pitäisi olla mitään erityisen paljastavaa, vaan olen
@Nelfor in kanssa samalla linjalla, eli voisi olla tyylikkäämpi ja naisellisempi. Nykyisestä tulee mieleen lähinnä jokin Kanadan tukkijätkien kostyymi.
Itse olen rautakanki-osastoa, en siis varmasti tanssi enkä tajua tanssista mitään, mutta tykkään katsoa kyllä, kun ammattilaiset sitä tekee.
Tuo voisi iskeä minuun hyvinkin, jos ympäristö, tilanne, ja musiikki olisi toista.