Ootko sää oikeasti sitä mieltä että jos sulla vähän lirahtaa housuun nauramisen yhteydessä, niin oho eikun lasketaan loputkin vaikka vois olla laskemattakin?
Virtasta ei ole pakko potkia pois, mutta sillä keinoin ei ole todennäköistä että kurssi kääntyy, joku iso herätys nyt täytyy tehdä. Itse en edes kaipaa loppukaudesta voittoja vaan asenteellista muutosta.
Ja itse pidän itseäni kriittisenä fanina, olen aikaisemmin tehnyt paljonkin asioita seuran eteen. Nyt koen fanina sen että ääntä täytyy pitää koska päättävissä elimissä olevat eivät näe metsää puilta. He eivät ymmärrä mihin ovat meidän seuraa viemässä.
No talvella se lämmittää hetken aikaa enempi, jos antaa tulla loputkin.
Moni pitää valmennuksen vaihtoa tässä vaiheessa kautta hyvänä asiana. Mä en todellakaan. Virtasen alaisuudessa me ollaan pelattu hyviäkin jaksoja. Se vaan pitää kaivaa esille. Se, kuka sen kaivaa, pitäis tällaisessa tilanteessa olla pelaajisto! Kaikki niistä haluaa menestystä, oli valmentaja kalakaveri tai ei.
Nyt Perrin, Tuppurainen yms kokeneet pelaajat kivireki hartioille ja sitä kautta peli ja asenne kuosiin. Se on se lääke. Pelataan hyvin, valmennuksesta huolimatta :)