JYPin mediaketju

  • 1 797 659
  • 7 860

makeyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ootko sää oikeasti sitä mieltä että jos sulla vähän lirahtaa housuun nauramisen yhteydessä, niin oho eikun lasketaan loputkin vaikka vois olla laskemattakin?

Virtasta ei ole pakko potkia pois, mutta sillä keinoin ei ole todennäköistä että kurssi kääntyy, joku iso herätys nyt täytyy tehdä. Itse en edes kaipaa loppukaudesta voittoja vaan asenteellista muutosta.

Ja itse pidän itseäni kriittisenä fanina, olen aikaisemmin tehnyt paljonkin asioita seuran eteen. Nyt koen fanina sen että ääntä täytyy pitää koska päättävissä elimissä olevat eivät näe metsää puilta. He eivät ymmärrä mihin ovat meidän seuraa viemässä.

No talvella se lämmittää hetken aikaa enempi, jos antaa tulla loputkin.

Moni pitää valmennuksen vaihtoa tässä vaiheessa kautta hyvänä asiana. Mä en todellakaan. Virtasen alaisuudessa me ollaan pelattu hyviäkin jaksoja. Se vaan pitää kaivaa esille. Se, kuka sen kaivaa, pitäis tällaisessa tilanteessa olla pelaajisto! Kaikki niistä haluaa menestystä, oli valmentaja kalakaveri tai ei.

Nyt Perrin, Tuppurainen yms kokeneet pelaajat kivireki hartioille ja sitä kautta peli ja asenne kuosiin. Se on se lääke. Pelataan hyvin, valmennuksesta huolimatta :)
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kumpi on todennäköisempaa?

a) Virtasen kiilaamiskiekko loksahtaa mystisesti kohdalleen ja Dufvan robottikiekkoa vuosikausia pelanneet pelaajat oivaltavat miten Virtanen haluaa heidän pelaavan ja missä haluaa heidän milloinkin kiekkottomana olevan.

b) Robottikiekkoa tottumaan pelanneet pelaajat käsketään pelamaan taas robottikiekkoa

Virtasessa roikkumista voidaan perustella a-vaihtoehdolla. B-vaihtoehdossa valmentajaksi nostetaan vaikka Jukka Ahvenjärvi joka on peluuttanut joukkueita JYPin pelitavalla jo vuosia.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Loppukausi voitaisiin mennä vaikka Siekkisellä ihan hyvin. Pääasia on, että jokin muutos tapahtuisi. Eli käytännössä Virtanen pois penkin takaa ja KUKA TAHANSA tilalle. Tami, Raato, Paskansyöjä, Ahvenjärvi.. ihan kuka tahansa.

Mäkin vertaisin tätä maalivahdin vaihtoon kesken matsin - joukkuetta on pakko herätellä jotenkin.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tästä pääsee tutkimaan Suopuron Micken twiitteihin ottelukahveista. (twiittailee siis juurikin nyt livenä) Muutama kommentti ihmetyttää kyllä meikäläistä aikalailla. Etenkin tämä:
Veltsu: "Vaatimus on kova. Taas aiotaan yhteen hiileen pusertaa. Huominen on meille iso mahdollisuus."

Jotenkin tulee kuva että pelkkää sanahelinää ja läpätiläätä ilman mitään sisältöä. Eikö aiemmin olla puhallettu joukkueena siihen kekäleeseen? Ilves-tappion jälkeen oletin että nyt se herätys tulee. No ei tullut. Sitten Lukolle annettu persraiskaus kotona. Ei siitäkään mitään...
Tuleeko tästäkään nyt sit mitään?
Toivoa sopii.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Jotenkin tulee kuva että pelkkää sanahelinää ja läpätiläätä ilman mitään sisältöä.

Ihan samaa paskaa mitä tuo avoin kirje. Luullaan että kannattajat ovat tyhmiä ja kritiikki tässä tilanteessa täysin asiatonta.

KalPan tieltä näyttää huolestuttavasti. Mitähän Tyni keksii tekosyyksi jos ja kun halli ei ole playoffseissa loppuunmyyty? Hieno ele myydä joukkuetta kannattajille vittuilemalla ja sanahelinä - lässytinläällä.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Minua ihmetyttää, mitä esim Tynini olisi pitänyt sanoa jossain avoimessa kirjeessä, mitä kanssaihmiset sitten odottivat?
Ei nyt valmentajaa kannata vaihtaa pelkän vaihtamisen ilon vuoksi tai osan kannattajin mielen piristämisen vuoksi.

-JOS päädytään siihen ratkaisuun, siihen pitää olla hyvä syy, järkevä ajankohta ja saadaanko mitään muutosta aikaiseksi. Sekä kuka työtä nyt jatkaisi, onko edes hallukkaita?
-Mistä kukaan jatkoaikalainen tietää vaikka jotain olisikin päätetty, JOS vaikka valmentaja vaihdetaan kauden jälkeen, koska mahdollinen uusi ei ole vielä ollut käytettävissä.
-Vaikka JYP on kuinka tärkeä jollekin fanille, Ei sen kuulu riepotella joukkueen sisäisiä asioita julkisesti, kuka sanoi mitäkin ja kenelle. Tietyt asiat kuuluukin pysyä pukukopissa tai hallin ovien sisällä.
-Itse uskon että asiat osataan kuitenkin paremmin hoitaa ihan Johtoryhmän sisällä, ei he tarvitse neuvoa jatkoajan kirjoittajalta, JOS taas joku katsoo että hänellä on se viisasten kivi ja ratkaisu tähän, niin miksei ota yhteyttä suoraan Seppäseen tai Tyniin, eiköhän asia etene sitä kautta paremmin.
-NIIN ja jos kannattaja ei ole tyytyväinen ilmeeseen, pelitapaan, Virtaseen, tai vaikka Perriiniin niin hänhän voi äänestää jaloin, Kuten minä olen tehnyt eikä henkilökohtainen syy kulminoidu yhteenkään henkilöön. vaan suurempaan kokonaisuuteen.
JOS taas fanit katsovat että heitä ei kuunnella heidän arvonsa mukaisesti, Ehdotan että hekin äänestävät jaloin. joukossa varmasti on voimaa. Enkä tarkoita nyt mitään naurettavaa mielenilmaisua poistumalla parikisi minuutiksi katsomosta. Uskon että jotain tapahtuu jos esim kukaan ei ostaisi mitään play off kausari ja jättäisi säälipleijarin ensimmäisen ottelun katsomatta, Mikä nyt näyttää todennäköisimmältä vaihtoehdolta, ja onhan tässä pari runkosarjan matsiakin boikotoitavana, siellä kun pelaavat tyhjälle areenalle, luulen että jollain tavalla toimitaan.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tynin olisi pitänyt olla kirjoittamatta mitään. Itse en ainakaan arvosta tuollaisia marinoita. Tai jos olisi kirjoittanut olisi selkeästi lyönyt painetta Virtaselle tyyliin:"Tulosta on tuolla rosterilla tultava". Faneille olisi voinut tokaista ettei noin huonoja kotiesityksiä kukaan ansaitse.

Veltsu taas ihan hyvin olisi voinut lausunnoissaan paineistaa näitä jättipalkan omaavia Perrin-Tuppurainen-Luoma tekemään jotain palkkansa eteen. Samalla olisi voinut myöntää että vihkoon on taktiikat ja systeemit menneet ja nyt ulosmitataan tämän koutsin taidot parissa seuraavassa pelissä.

Vastuunottoa,peiliinkatsomista,vanhan liiton ärinää. Tuo toinen tie on ainakin loppuunkuljettu ja pahoin pelkään että muutosta ei tule. Huomenna pisteitä varamiehisiltä Kärpiltä ja voitto Lappeenrannasta niin olen tyytyväinen. Niin tai edes raivokasta taistelua niin en ole vihainen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tynin olisi pitänyt olla kirjoittamatta mitään. Itse en ainakaan arvosta tuollaisia marinoita. Tai jos olisi kirjoittanut olisi selkeästi lyönyt painetta Virtaselle tyyliin:"Tulosta on tuolla rosterilla tultava". Faneille olisi voinut tokaista ettei noin huonoja kotiesityksiä kukaan ansaitse.

Veltsu taas ihan hyvin olisi voinut lausunnoissaan paineistaa näitä jättipalkan omaavia Perrin-Tuppurainen-Luoma tekemään jotain palkkansa eteen. Samalla olisi voinut myöntää että vihkoon on taktiikat ja systeemit menneet ja nyt ulosmitataan tämän koutsin taidot parissa seuraavassa pelissä.

Vastuunottoa,peiliinkatsomista,vanhan liiton ärinää. Tuo toinen tie on ainakin loppuunkuljettu ja pahoin pelkään että muutosta ei tule. Huomenna pisteitä varamiehisiltä Kärpiltä ja voitto Lappeenrannasta niin olen tyytyväinen. Niin tai edes raivokasta taistelua niin en ole vihainen.
Kerrankin voin olla sanasta sanaan täysin samaa mieltä opelixin kanssa. Vastuunottoa tässä kaivataan, eikä pelkästään asioiden toteamista.

Peli on tällä hetkellä niin perustavanlaatuisesti sekaisin, että vaaditaan kovia otteita. Sellaisia otteita, mitä ei yleensä tässä vaiheessa kautta pitäisi joutua edes ajattelemaan.

Jos kaksi seuraavaa matsia voitetaan, niin uskoni alkaa palautua. Tämä kylläkin edellyttää myös sitä, että pelaaminen itsessään näyttää voittavalta. Nyt viimeistäänkin ollaan siinä ratkaisevassa pisteessä - eli tulos tai ulos veltsulle.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hajaantukaa hajaantukaa, minulla on ratkaisu:

Wärn - J. Nättinen - Salmio
Löfman - Ikonen - Hubacek
Pihlman - Nenonen - Sammalmaa
Perrin - Virtanen - Auvitu

Ketjuruletti kaiken muuttaa voi. Louhivaara katsomoon, kun yrittää liikaa ja J. Nättinen tilalle. Kyllä se Virtanen jotakin lääkettä keksii. Olisiko tässä vähän käärmekeittoa, Veltsu, jos muut konstit on jo käytetty?

Mielenkiintoinen tuossa pressitilaisuudessa oli tuo Tuppuraisen ja Näkyvän tilanne. Ilmeisesti ihan oikeasti penkitetty ja hyvä niin. Toivottavasti oppivat jotakin ja toivottavasti penkitystä ei tarvitse kauan jatkaa. Jotenkin aistittavissa, että jos peli ei lähde rullaamaan, tullaan playoffseissa/sääleissä näkemään Markuloita ja Antosia jäällä, näin noista Veltsun kommenteista pystyi tulkitsemaan. Mikä tietenkin joidenkin mielestä hyvä - ajankohta tosin "hieman" huono nuorien sisäänajolle.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kumpi on todennäköisempaa?

a) Virtasen kiilaamiskiekko loksahtaa mystisesti kohdalleen ja Dufvan robottikiekkoa vuosikausia pelanneet pelaajat oivaltavat miten Virtanen haluaa heidän pelaavan ja missä haluaa heidän milloinkin kiekkottomana olevan.

b) Robottikiekkoa tottumaan pelanneet pelaajat käsketään pelamaan taas robottikiekkoa

Eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin b. Tai, oikeastaan vaihtoehtoina on laittaa viisikkopuolustus siihen kuntoon, että huonompikin vahti saa kiekot kiinni. Tämä on ollut JYPin vahvuus loistokausina. Jätetään kiekollinen peli Kalpalle ja pelataan sitä nopeaa vastaiskukiekkoa mihin ollaa totuttu. Ja lopuksi TAKALTA SAA JA PITÄÄ. KIILAAMINEN KUULUU NAISTEN LÄTKÄÄN.

Virtasen repertuaarista tälläistä pelaamista ei löydy joten pelaajien otettava joukkue haltuun, koska Markosta ei eroon päästä
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
YLEn sivuilla Tyni jatkaa samaa linjaa:

" Välillä ne [odotukset] sitten ovat niinkin kovat, että viideskin sija on pienen myrsky vesilasissa -ilmiön arvoinen."

Taas todella ylimielistä kommentointia. Eikö Tyni oikeasti käsitä että se viides sija on ihan toissijainen asia? Sarjasijoituksella ei ole mitään väliä, jos peli on pleijareihin lähdettäessä kunnossa. Nyt ei ole, ja se huolestuttaa (kuten myös koko joukkueen imagon ja identiteetin menetys), ei joku viidentenä olo. Ihan kun kannattajat olisivat idiootteja, jotka eivät näe tuloksen taakse.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
YLEn sivuilla Tyni jatkaa samaa linjaa:

" Välillä ne [odotukset] sitten ovat niinkin kovat, että viideskin sija on pienen myrsky vesilasissa -ilmiön arvoinen."

Taas todella ylimielistä kommentointia. Eikö Tyni oikeasti käsitä että se viides sija on ihan toissijainen asia? Sarjasijoituksella ei ole mitään väliä, jos peli on pleijareihin lähdettäessä kunnossa. Nyt ei ole, ja se huolestuttaa (kuten myös koko joukkueen imagon ja identiteetin menetys), ei joku viidentenä olo. Ihan kun kannattajat olisivat idiootteja, jotka eivät näe tuloksen taakse.

Vittu mun veri kiehuu!!

Ensin kaikissa haastatteluissa Veltsut ja Ossit jauhaa pelistä toiseen että pitää nähdä tuloksen taakse eikä tuijottaa pelkkiä lukemia. Sitten tämä saatanan Tyni sanoo että nimenomaan pitää katsoa pelkkää sijoitusta. Kyllä sai taas hyvän vitutuksen.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelaajat vähän sitä mieltä että ei ole saatu irti itsestään, ja että tälläistä sattuu runkosarjassa, ja että asiasta on tehty kärpäsestä härkänen, tarkoitti ilmeisesti että fanien puolesta on tehty härkänen. Lupasivat ottaa vastuuta.
(...)
Sitten lopuksi vielä sanotaan että fanien kommentointi on aiheuttanut sen että nyt on hihat kääritty.
Aloin tässä miettimään, että missä tämä fanien nousu barrikadeille on oikeastaan tapahtunut? Mistä tuuteista Tyni tätä viestiä on kuullut niin paljon, että siihen on pitänyt reagoida. Suopuron juttu lienee ollut se ratkaisevin käänne, mutta kuinka massiivisessa määrin fanit ovat maileilla pommittaneet Tyniä? Suopuro ilmeisesti on lukenut näitä meidän muutaman nimimerkin valituksia, kenties osallistunut täällä keskusteluun ja loppu on historiaa. Fanit ovat tehneet kärpäsestä härkäsen. Ketkä fanit ja missä? "Härkänen" syntyy silloin kun toteutetaan oikeasti joku liikekannallepano, mutta onko tässä nyt kyse vain siitä, että jotkut valittaa, Suopuro vetelee yleistyksiä ja JYP luulee että nyt on pakko tulla esiin?
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo Tynin touhu alkaa olla niin vastenmielistä, että tässä joutuu kohta tekemään senkin päätöksen, että en tule hallille ennen kuin Tyni on poistunut toimitusjohtajan tehtävistä.

Miten toimitusjohtajalla voi olla varaa kusta näin pahasti maksavia asiakkaita silmään noilla ylimielisillä lausunnoillaan? Vastaan itse. Hän kun on tottunut tekemään bisnestä näiden 60-vuotitaiden hyvien veljiensä kanssa, joille riittää hallilla se viinatarjoilu ja JYP-logoisten henkilöiden hännystely ympärillä. Tyntsä kuitenkin unohtaa, että suurin osa asiakkaista tulee hallille lätkän takia ja porukka oikeasti ymmärtääkin lajista jotain. Kuten nimimerkki Tj totesi, osaa katsoa sarjasijoituksen taakse.

Eivät ne 60-vuotiaat Tyntsän hyvät veljetkään kauan viitsi seuraa sponsoroida (tai ainakaan sillä rahalla), kun lehterit alkavat ammottaa tyhjyyttään ja/tai menestys on KalPan luokkaa. Sitten Tyntsä varmaan syyttää huonoja kannattajia seuran tilasta.

Tämä alkaa muistuttaa niin KalPaa, ettei ole tosikaan! Johan sielläkin jaoteltiin seuran toimesta fanit hyvän ja huonon päivän kannattajiin. Joku kirjoitti täällä osuvasti vertauksen alkoholistin omaisiin. Välittävä omainen ohjaa alkoholistin pakkohoitoon, ns. kaveri tarjoaa vielä yhdet kaljat. Ne, jotka nyt pahoittavat mielensä, kun jengi kritisoi tätä JYPin touhua, ovat ns. kavereita!
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
YLEn sivuilla Tyni jatkaa samaa linjaa:

" Välillä ne [odotukset] sitten ovat niinkin kovat, että viideskin sija on pienen myrsky vesilasissa -ilmiön arvoinen."
Odotukset on kovat? Jos kannattajat, niin ihmiset kuin yrityksetkin, sitoutuvat asiaan, niin ei kai ole väärin odottaa sitoutumista joukkueelta?
No joo. Nyt kannattaisi Tynin lopettaa nämä avautumiset. Aika paha on tulla kauppaamaan kausikorttia tulevalle kaudelle, jos asenne on todellakin tuollainen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kovasti tekisi mieli sortua jälkiviisauteen, joten sorrunkin. Heti, kun kuulin Tynin nousevan toimitusjohtajaksi, ajattelin, että "Voi pojat, nyt ollaan kusessa".
Median hallinta Tynillä on aina ollut 50-luvun rockabilly-levy-yhtiömogulin tasolla, joten tässä nyt ollaan. Toimii radioselostajalle, ei liigajoukkueen toimitusjohtajalle.

Kari hei, oikeasti sen sun joukkueesi pelaa nyt niin surkeata lätkää, ettei sitä huvita tulla enää katsomaan hallille. Koittakaa pärjäillä, ihan sama mulle.
 

Seventeen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aloin tässä miettimään, että missä tämä fanien nousu barrikadeille on oikeastaan tapahtunut? Mistä tuuteista Tyni tätä viestiä on kuullut niin paljon, että siihen on pitänyt reagoida. Suopuron juttu lienee ollut se ratkaisevin käänne, mutta kuinka massiivisessa määrin fanit ovat maileilla pommittaneet Tyniä? Suopuro ilmeisesti on lukenut näitä meidän muutaman nimimerkin valituksia, kenties osallistunut täällä keskusteluun ja loppu on historiaa. Fanit ovat tehneet kärpäsestä härkäsen. Ketkä fanit ja missä? "Härkänen" syntyy silloin kun toteutetaan oikeasti joku liikekannallepano, mutta onko tässä nyt kyse vain siitä, että jotkut valittaa, Suopuro vetelee yleistyksiä ja JYP luulee että nyt on pakko tulla esiin?

Kyllä minä olen ymmärtänyt että toimistolle on tullut paljonkin postia. Tai voihan se olla että olen aikalailla ainut kuka on sieltä kysellyt, että missä mennään. Ja että onko näillä huhuilla perää. Ainakin itse ole pyytänyt Tyniltä edes jonkinlaista ulostuloa asian tiimoilta.

Kaikenkaikkiaan todella sekava tilanne ja sitä ei ole auttanut varmaan yhtään se että Seppäsen Jukka on ollut 3 viikkoa reissussa just nyt.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avoin kirje Kari Tynille:

Ei se hirveästi lohduta siinä vaiheessa - vaikka JYP olisi voittanut runkosarjan - jos peli on tuollaista kuraa ja lähtee laulukuoroon ensimmäisen pudotuspelisarjan jälkeen.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hajaantukaa, hajaantukaa! Ei ole mitään aihetta huoleen, ei murheeseen. Kaveri ei ole vielä edes sammunut, vaikka baari on jo kohta kiinni. Otetaan vielä yhdet. Vielä ehtii.

(..."hajaantukaa"-mantra ja tuo JYPin vertaus alkoholistiin on mun uusia suosikkeja.)
 

jyppimies-82

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päätin minäkin pitkän tauoan jälkeen tulla ulos. Kauden pelit olen ruutu-palvelusta katsonut ja tapani mukaan yhden paikan päällä (surkea Lukko-peli).
Aiemmin suuresti ihannoimani Tyni onnistui kirjoittamaan pitkän kirjeen sanomatta mitään. Minulle jäi ainakin epäselväksi, onko tehty jotain, kuka on puhunut ja kuka luvannut tehdä mitä.
JYP osoitti kuitenkin sen, että on edelleen myös fanien seura. Siellä ymmärretään että ilman meitä, ei olisi heitä. Mitä tulee fanien aliarvoimiseen, olen sitä mieltä että kirjoituksessa ei haluttu kertoa mitään, haluttiin kertoa kuitenkin että meitä kuunnellaan. Itse odotin edes muutaman sanan siitä, mitä on TEHTY. Valmentajaa ei tietenkään tässä vaiheessa kautta kannata vaihtaa, mutta yleensä joukkueen kriisipalavereista tuodaan jotain julkisuuteen. Edes kerrotaan, että "me olemme viime aikoina olleet surkeita, emme ole edes yrittäneet ja siksi päätimmekin istua porukalla alas ja miettimään mitä voisimme tehdä että peli NÄYTTÄISI paremmalta." (Jos siis tällaista palaveria on pidetty, ainakin aihetta olisi).
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tynin kirjeen sisältö on todellakin mielenkiintoinen. Ei sillä miehellä taida olla pää mukana tuossa mitä hän kirjoittaa. Tai sitten minulta on mennyt jotakin ohi.

Tyni: "Paine ulkopäin seuraan on kova. Saamme paljon viestejä, joissa osa kannattajissamme antaa kovaa palautetta – ja ihan aiheesta.

Kannattajat siis antavat JYPin suuntaan kovaa palautetta, painetta, Tynin mukaan aivan aiheesta. Mutta on siinä hyvätkin puolensa; Tyni jatkaa:

Tyni: "Paineen hyvä puoli on siinä, että se tiivistää seuraa. Ja mitä tiiviimpi JYP on sisäisesti, sitä vahvempi JYP on myös ulospäin ja sitä vaikeampi on kenenkään lyödä ulkoapäin kiilaa JYP-toimijoiden väliin."

Siis kuka, mitä, häh? JYPistä tulee paineen kautta vahvempi ja sen myötä on vaikeampi lyödä kiilaa JYP-toimijoiden väliin? Kuka siis on lyömässä kiilaa? Eikös toistaiseksi ainoa kiilanlyöjä ole ollut JYPin fanit? Vai ketä tässä tarkoitetaan? Jos olen ymmärtänyt oikein, niin fanien kritiikki on Tynin mukaan ollut hyvä juttu, koska sen myötä fanien on entistä vaikeampaa esittää kritiikkiä. Diipa daa, ja niin edelleen...
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Asia selvä - ipanoilla asiaa

Tynin ongelma on että hän kuvittelee että esim. Jatkoajassa kirjoittelee pari 17-vuotiasta Mikkelissä syntynyttä datanomi-opiskelijaa. Koska Tynin mediaosaaminen on Kekkosen ajalta niin hänen mielessään internet se paikka jossa ne nuoret roikkuu IRC:ssä ja Kiss FM:n chatissä. Ei siellä aikuisia vaikutusvaltaisia ihmisiä ole. Ne tavoitetaan parhaiten Keskisuomalaisessa olevalla mainoksella.

Sitten Tyni kalibroi viestinsä tuolle 17-vuotiaalle fanipaidalle ja soppa on valmis. Tynin ja muitten dinosaurusten ongelma on siinä että he eivät tajua että esimerkiksi Jatkoajan keskustelupalstan peruskäyttäjä voi olla juuri se yritysjohtaja joka miettii JYPin sponsorointia tai kaupungin iso viskaali joka vuoden päästä päättää tuista hallille. Internet on meri ja siinä merissä pikkukalojen ohella uiskentelee isoja vonkaleita.

Ja vaikka ei olisikaan niin tuolla setämies-tyylillä ei kertakaikkiaan puhuta aikuisille ihmiselle. Joko Tyni puhuu sidosryhmilleen kuin idiooteille tai hän on itse idiootti. Veikkaan molempia mutta root cause on jälkimmäinen.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
SergeiK tiivisti tuntoni ennenkuin itse ehdin näpytellä. Jatkoajassa kirjoittaa ihan muitakin kuin teinejä. Tyni onneksi varmaan lukee onneksi näitä jos vain saa koneensa auki.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään on kuitenkin ilmeisesti halli melkoisen täynnä. Tuskin se on Kärpät, mikä jengiä sytyttää. Ja täälläkin on nähty niin monta "vittu en mene peliin" -kommenttia, että ei nuo huonot peliesitykset ole yleisöä vetämässä. Jotakin kampanjaa siellä taisi olla? Mutta olisiko niin, että tuo Tynin johdolla tehty lupaus tasonnostosta ja sen saama huomio olisi herättänyt ihmiset liikkeelle? Halutaan nähdä tapahtuuko nyt oikeasti jotakin? Liput on ilmeisesti siis kuitenkin myyty.
 

Markiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tyni elää menneessä ajassa. Asiakassuhteet pidetään kyllä lähimpien yhteistyökumppanien kanssa niin hyvin kunnossa kuin vain voi, mutta samalla unohdetaan kokonaan iso kuva. Nykypäivänä myös ihan yksittäinen asiakas tuolla klassikkokatsomossa on yhteistyökumppani ja tuo tapa miten Tyni suorastaan väheksyy meitä ja käyttäytyy kuin olisimme karjaa joka seuraa sokeasti noita parempia asiakkaita, on paha virhe Tyniltä.

Minkä takia Kari luulet Jypin saaneen negatiivista julkisuutta viime aikoina? Se ei johdu isoimpien sponsoreiden tyytymättömyydestä, vaan meidän katsojien ja ymmärrä jo, että nykyään katsojilla on paljon enemmän valtaa vaikuttaa mielipiteillään joukkueen julkikuvaan ja maineeseen. Tätä et ole selkeästi vieläkään käsittänyt, vaan kohtelet meitä kuin olisimme typeriä lapsia, jotka vähän kiukuttelee kun äiti ei ostakaan karkkia kauppareissulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös