JYPin mediaketju

  • 1 796 442
  • 7 860
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onko se todellakin niin, että Max Wärn hoitaa FB-hommat JYPissä? Mielestäni on aivan käsittämätöntä, että pelaajalle sälytetään tuo homma. Tuntuu, että HIFK:n "dinot" ovat JYPin mediahommat vallanneet ja sosiaalisen median käyttö on dinoajalta. Ja nämä perustuen pariin asiaan.

Joku aika sitten olikohan Hubacek, joka huuteli Wärniä paikalle, kun ei osannut käyttää. Tänään paikalla on vastailemassa kysymyksiin Cory Quirk ja ovat matkalla Turkuun.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Mistäs tällaista keksit että Wärn johtaisi koko hommaa? Huban kommentista ymmärsin että ei ollut koskaan käyttänyt Facebookkia ja Wärniä kehuttu hyväksi tyypiksi pukukopissa niin ajattelin että kaveri on jeesannut sitten.
Voi toki hoitaa myös koko hommaa, eihän tuo iso homma nyt olisi.
Siinä käsityksessä kuitenkin että aivan joku muu, mahdollisesti joku "media"henkilö?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Onko se todellakin niin, että Max Wärn hoitaa FB-hommat JYPissä? Mielestäni on aivan käsittämätöntä, että pelaajalle sälytetään tuo homma. Tuntuu, että HIFK:n "dinot" ovat JYPin mediahommat vallanneet ja sosiaalisen median käyttö on dinoajalta. Ja nämä perustuen pariin asiaan.

Joku aika sitten olikohan Hubacek, joka huuteli Wärniä paikalle, kun ei osannut käyttää. Tänään paikalla on vastailemassa kysymyksiin Cory Quirk ja ovat matkalla Turkuun.

Siis eiköhän tässä ole kyse vaan ja ainoastaan noista Jypin pelaajien viikkovierailuista Jyp-fb yhteisössä. Ei käsittääkseni tarkoita, että Jypin pelaajat hoitavat Jypin mediatiedotuksen facebookissa.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Onko se todellakin niin, että Max Wärn hoitaa FB-hommat JYPissä? Mielestäni on aivan käsittämätöntä, että pelaajalle sälytetään tuo homma.

Tässä todellakin kannattaisi nyt tutkia ennen sitä hutkimista. Ko. tapaukseen liittyen Hubacek oli kysynyt Wärniltä kuinka naamakirjaa käytetään, koska tiesi miehen hallitsevan ko. sovelluksen kaikkine kommervenkkeineen. En nyt oikein näe syytä sille miksi tässä nyt sitten pitäisi olettaa, että Wärn hoitaisi tämän myötä myös seuran "Fb-tuotannon".

Tänään paikalla on vastailemassa kysymyksiin Cory Quirk ja ovat matkalla Turkuun.

Joukkue oli matkalla Turkuun ja verkkovierailu hoitui komeasti vaikka jätkät istuivat bussissa. Siitä ehdottomat propsit sinne suuntaan, että onnistuivat hoitamaan tuokion.

Ja jos se nyt jäi vielä epäselväksi, niin ei, JYPin pelaajat eivät hoida seuran virallisen Facebook-yhteisön tiliä (ei edes Max Wärn, vaikka fiksu ja osaava jamppa onkin). Se homma pyörii täysin muiden ihmisten toimesta.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiekko-Keskisuomalaisen Tuomas Heikkilän arvosanat JYPille syyskaudesta.

Eipä noista sen kauheammin voi valittaa, hyvinkin oikeansuuntaiset arvostelut on Heikkilä kyennyt väsäämään.

Eipä muuten, mutta itse en sieltä otsikosta poiketen yhtään välttävää löytänyt, vaikka niin uhottiin. Voi olla, toki ettei vain osunut omaan silmään.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ruohomaalla taisi olla kutonen, joka on käsittääkseni välttävä arvosana.

Nykyään se kulkee ainakin Wikipedian mukaan termillä kohtalainen. Aiemmin ollut toki välttävä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Arsenal
Tähän ketjuun kai on ollut tyylinä avautua, kun Timo Lievemaa vituttaa.

Näin entisenä naapurinasi, Timo, en edes aio sanoa kaikkea paskaa mitä mielessä liikkuu. Mutta voi jestas, että olet huono.

Tänään oli ensimmäinen kerta tällä kaudella kun en Hippoksella JYPin pelatessa ollut. Vieraspeleistä selostuksesi laatua on hankala arvioida - ne perustuvat pääosin paikkakuntalaisten ja lehtitoimittajien arvioihin, vastaavatko selostustasi vai eivät. Kotiotteluissa taas on useita, kiekkoa aktiivisesti seuraavia ja lajia ymmärtäviä tuttuja, joiden tarinoita vastaan selostustasi voi peilata. Mutta tänään pisti vituttamaan suhteellisen paljon jo kesken pelin. Selostat noin 10 kertaa Salosen tehneen tänään ensimmäisen liigamaalinsa. Taustalta kuuluu kuulutuksesta, että maali merkittiin Markkulalle. Ei edes hidastus tai taululla näkyvät merkinnät muuta mielipidettäsi. Jonne Virtasta et mainitse sanallakaan, ennen kuin hänet muutamaa minuuttia myöhemmin korjataan maalintekijäksi. No anyway, ihan sama jos JYP johtaa.

Lopetan viimeisen minuutin kuuntelun, koska olen jo varma JYPin voitosta. Sitten Ilves tasoittaa. Kuulen sinun mainitsevan noin viisi kertaa sanan tuomarivirhe, eieiei, ei voi mennä näin ja sitten vihdoin kerrot mikä tuomarivirhe, paitsio. Hidastus vahvistaa sinulle paitsiosi, yleisö viheltää, maali oli paitsio. Tässä uskossa minä olen kunnes putkahdan Jatkoaikaan. Ja vitut, käsittääkseni päätyverkon ja sinisen välissä on jokunen metri - miten tuo voi olla paitsio?

Tiedän, ettet lue näitä, Timo. Minä kuitenkin oletan, että sinulla on esimies. Jos et itse pysty palautetta julkisilta kanavilta ottamaan vastaan, esimiehesi tulee käydä nämä kanssasi läpi. Selostuksesi on täysin luokaton, jos pelin kaksi tärkeintä tapahtumaa menee näin paljon päin persettä. Olet siinä asemassa, että olet tärkeä sadoille, ehkä jopa tuhansille keskisuomalaisille kiekkofaneille. Olet kuitenkin korvattavissa. Tiedän Jyväskylästä heti parempia kiekkoselostajia (eikä sen tarvitse edes olla Jyväskylästä hoitaakseen JYPin otteluselostuksia). Nyt nöyryyttä, esimiestyötä ja kehitystä. Tämä ei riitä sinultakaan, Timo. Kun laitatoimituksen tasokin on vaipunut Lammisen tasolle, selostuksen tulee olla parempaa. Heti.

Kiitos.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän ketjuun kai on ollut tyylinä avautua, kun Timo Lievemaa vituttaa.
Kai tänne pitäisi sitten useammin kirjoitella. :) Urho availi tuossa hyvin noita kärkkäimpiä asiavirheitä, mutta kyllähän kokonaisuudessaan selostus oli tänään täysin perseestä. Sama vanha juttu: Yhtään ei tiennyt mitä kentällä tapahtuu, maaleja tulee vaikka kiekon pitäisi selostuksen perusteella olla vielä toisessa päässä. Taustaäänet on käytännössä se mitä pitää kuunnella, ei Lievemaa. Vai onko tässä Timon juju? Kyllähän Timo osaa jännitystä luoda, huutaa kuin hullu jokaista siniviivalta lähtevää lämäriä ja ehkäpä samaan strategiaan kuuluu, että kun kuulija ei oikein tiedä mitä kentällä oikeasti tapahtuu, niin jännitys kasvaa entisestään. Kunhan jaksan, niin tarkoitukseni olisi laskea ja vertailla, kuinka monta kertaa pelin aikana Lievemaa mainitsee vastustajan pelaajan nimen ja vastaavasti kuinka monta kertaa sen joukkueen, jonka takana seisovan alueradion äänitorvena toimimisesta hän saa palkkansa.

Timo on itse ollut kriitikkona/tuomarina kaiken maailman hömppätapahtumissa, bändikisoissa etc, joten kai se on luonnollista ettei hänellä ole munaa katsoa peiliin lainkaan - vrt. liigatuomarit.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitää nyt välillä kehuakin. SaiPa -matsissa Timo muisti kiitettävän usein toistaa sen, paljonko pelissä on tilanne. Kehitystä on tapahtunut!

Mutta sitten yksi asia, johon toivoisin vielä parannusta. Kun JYP tekee maalin, voisitko Timo kertoa myös syöttäjät tai ellet voi sitä tehdä, olisitko hiljaa sen aikaa, kun kenttäkuuluttaja ne kertoo. Jokseenkin ärsyttävää oli eilen yrittää kuunnella kenttäkuuluttajaa Timon meuhkaamisen alta. Sitten kuitenkin itse unohti kertoa syöttäjät.

Ei kyseessä ole aivan toivoton tapaus selostajana, mutta pikkuisen enemmän toivoisi ottavan huomioon saatua palautetta. Veikkaisin, että kuuntelijoista suurin osa on kiinnostunut enemmän siitä, mitä pelissä tapahtuu kuin näistä tsaijaijaijoista.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Joo eilen oli Lievemaalta ihan hyvää menoa. Yksi asia jäi hieman häiritsemään: tuossa Lahden ulosajossa pitkän pätkän mainosti, miten Lahden kimppuun ollaan hyökätty ilman syytä.

Mistä nuo laitatoimittajat muuten valitaan? Tuo nykyinen kälättävä akka on aivan kamalaa kuunneltavaa. Hyvä esimerkki perjantain lehdistötilaisuudesta: pyytää kommenttia otteluvalvojalta 2-2 maalista sanomalla "saisinko otteluvalvojalta kommentin tilanteesta" Jos ottelua tosiaan oli seurannut, saattoi ymmärtää mistä puhuttiin, mutta muutama tuttu ei tosiaan ymmärtänyt, mitä se siellä höpöttää.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lyhyt on ihmisen muisti, kiittämättömiäkin ovat, vaadin JYP pelit takaisin järviradioon!

Onhan se, mutta onhan tuon ottelun kuunteleminen välillä niin toivotonta , että hyvä jos sitä radiota jaksaa edes pitää ottelupäivänä auki, mielummin katsoo teksti tv:stä tulokset vieraspeleistä kun tuota kuuntelee. Välillä jätän radion vai taustalle soimaan jotta tietää tulokset, tosin välillä ärsyttää kun vastustajan maalia aletaan niin kovasti hehkuttamaan että luulee että JYP on tehnyt maalin.

Lievemaa on hyvä selostaja, mutta sopisi varmaan paljon paremmin TV selostajaksi. Nyt on vaikea saada kiini siitä mitä itse pelissä tapahtuu. Näenäisesti hyvää selostamista, mutta vaikea mitään mielikuvaa saada kentän tapahtumista. Ehkä ensikaudeksi voisi vaihtaa vaikka Ritarin takaisin ja Lievemaan telkun puolelle?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kyllä minä ainakin ottaisin Järviradiolle selostaneen Teppo Laaksosen minä päivänä tahansa Lieveilmiön tilalle, että sikäli tuo Järviradio kelpaisi. Mutta mieluusti toki Laaksonen Radio Citylle selostamaan JYPin matseja.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syksyllä JYP järjesti kilpailun jossa fanit saivat lähettää juttu-ehdotuksia ja paras julkaistaisiin verkkosivuilla. Tästä on kulunut kohta puoli vuotta....
Tuleeko se juttu tällä vai seuraavalla kaudella?
 

Pula-aho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Allekirjoittanut myöntää, että oma ketju Hurrikaani-blogille ei ollut ehkä se tarpeellisin vaihtoehto.

Kokeillaan nyt sitten tätä kautta, jos jollakin olisi jotain sanottavaa ajatuksistani. Uusimman blogin aiheena JYPin imago: Tallinna Orkaani - Tallinnan Hurrikaani

Yksi syy miksi suoraan ennen tuota tekstiä tänne kopioi on se, että kuvien kanssa siitä saa huomattavasti miellyttävämmän lukukokemuksen - ainakin omasta mielestäni.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvää pohdintaa pula-aholta. JYP on tosiaan joutunut tekemään uhrauksia tunnelman kustannuksella viime vuosina. Pieniin osiin jaetut seisomakatsomot ja jatkuvat pelitaukomainokset ovat omiaan tuhoamaan tunnelmaa, mutta kun halli on niin pieni, niin se on varmaan aika välttämätöntä. Samaa mieltä siitä, että ottelutapahtumaa olisi hyvä kehittää kun jotkut haluavat muutakin kun juoda kahvit tauoilla ja kuulla ne samat dirlandaat jokaisessa ottelussa. Itse peli on kuitenkin tärkein ja pelin tason pysyessä korkeana ei tarvita niin paljoa hokkuspokkus temppuja viihdyttämään yleisöä.

Jos cheerleedereitä tulee Synergialle, niin sitten mielellään täysi-ikäisiä. Mikkelin Jukureilla on jotain 13-16 vuotiaita chipareita ja se tuntuu jotenkin todella väärältä.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Allekirjoittanut myöntää, että oma ketju Hurrikaani-blogille ei ollut ehkä se tarpeellisin vaihtoehto.

Kokeillaan nyt sitten tätä kautta, jos jollakin olisi jotain sanottavaa ajatuksistani. Uusimman blogin aiheena JYPin imago: Tallinna Orkaani - Tallinnan Hurrikaani

Täältäkin pisteitä bloggarille, eihän meillä näitä juurikaan ole entuudestaan, vai onko? Mielestäni siis kaikki keskustelu ja sisällöntuotanto JYPin ympärillä on erittäin tervetullutta.

Pula-aho, voisit ajoittaa uusia blogejasi siten, että osuisivat esim. pelipäivien väliin tai pelipäivien aamuun (siis ilmestymisajankohdaltaan). Näinä aikoina kun tuntuu allekirjoittanut välillä raapivan päätään etsiessään JYP-aiheista luettavaa Jatkoajalta ja muutenkin :) Jep hankitaan elämä - ehkä siinä seuraavassa elämässä.

Voit muuten varmasti oikoluettaa tekstisi muutaman JYP-nimimerkin kautta, jos haluat tsekkailla pre-tunnelmia ja poistella kirjoitusvirheet. Tähän allekirjoittanut on mielihyvin käytettävissäsi.

Summa summarum: anna rohkeasti palaa!

Jupa
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Mulle on jäänyt vähän epäselväksi mitä tuolla blogilla oikein haetaan. Tavallaan toi on vähän kuin JYPin markkinointiosaston näppikseltä, kun puhutaan jyppihengestä ja JYPin loistavasta medianäkyvyydestä ilman kriittisyyden häivääkään. ("Duffa käski pitää pään puhtaana.") Ainakaan mulle ei oikein ollut mitään mielenkiintoista, kun samat jutut on nähnyt ja kuullut moneen kertaan.

Blogilla pitää olla joku oma juttu joka kiinnostaa ihmisiä ja joka saa ihmiset lukemaan sitä. Tuo on vähän liian geneeristä settiä että siitä saisi kiinni, aiheet poukkoilee laidasta laitaan ja tekstit ovat keskimäärin aivan helvetisti liian pitkiä. Tiivistä, koeta löytää joku oma näkökulma ja keskity siihen.
 

Ch4InS4w

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #49 Tuomas Pihlman
Ekaks tuli mieleen yksi asiavirhe. Jauhoit jossain kohdassa JYPin Bluesia vastaan pelatusta juhlamatsista. Mä en jaksa kelaa sitä blogia uudestaan, mutta humalainen muistini on sitä mieltä että sä väitit et se pelattiin itsenäisyyspäivänä kaudella 2003-04. Paskat... aah, koska 1) itsenäisyyspäivänä ei ylipäätään koskaan pelata, 2) se oli jo kaudella 2002-03 ja 3) sillä kaudella itsenäisyyspäivän alla pelattiin JYP-Jokerit joka päättyi 2-1 ja eräs Eric Perrin teki ottelun avausmaalin.

En kylläkään jaksa tarkistaa mut luotan muistiini enemmän kuin mihinkään muuhun.

Ja olihan toi blogi nyt ihan vitun tylsää paskaa, vaikka mä tuun lukemaan sitä satunnaisesti jatkossakin vaikkei tyyli muuttuisikaan. En mä usko, että sä edes pystyisit kirjoittaa tekstiä mistä huokuisi että sä oot jannu, joka on elänyt ja hengittänyt Jyppii käytännössä koko elämänsä; tai tekstiä jossa sä oisit mies joka menis matseihin kaatokännissä voimaan pahoin ja huutamaan vittua samalla kun kelaa jotain vitun typerää tyttöä, jota ei saa mielestään. Mutta sellasesta tekstistä mä saattaisin innostua, toi nykyinen on aikalailla yhtä tyhjän kanssa. Ei se tuu saamaan mun kyrpää seisomaan. Tsemppii nyt kuitenkin. Älä lannistu tän takia.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ja olihan toi blogi nyt ihan vitun tylsää paskaa, vaikka mä tuun lukemaan sitä satunnaisesti jatkossakin vaikkei tyyli muuttuisikaan. En mä usko, että sä edes pystyisit kirjoittaa tekstiä mistä huokuisi että sä oot jannu, joka on elänyt ja hengittänyt Jyppii käytännössä koko elämänsä; tai tekstiä jossa sä oisit mies joka menis matseihin kaatokännissä voimaan pahoin ja huutamaan vittua samalla kun kelaa jotain vitun typerää tyttöä, jota ei saa mielestään. Mutta sellasesta tekstistä mä saattaisin innostua, toi nykyinen on aikalailla yhtä tyhjän kanssa. Ei se tuu saamaan mun kyrpää seisomaan. Tsemppii nyt kuitenkin. Älä lannistu tän takia.

Palautteensa kullakin, joten hehe. Minä en ainakaan ole elänyt ja hengittänyt JYPiä käytännössä koko ikänsä, Diskoksen miehiä kun alunperin olin, mutta sitäkin enemmän jyväskyläläisen kiekkoilun miehiä. Minä olen kai sitten homo. Ja jos jokin jääkiekkoaiheinen blogi saisi kyrvän seisomaan, niin se nyt ainakin varmistaisi homouden. Ja tämähän on toki "vain minun mielipiteeni", ja sananvapauden varjolla vedettäköön.

Mutta se oli kyllä totta, että jotakin uutta näkökulmaa voisi yrittää kehittää, tekstit olivat sinänsä hyviä mutta niissä tosiaan tuntui vaikuttavan Jatkoajan seuraaminen ja samat keskustelunaiheet mitä täällä on jo aika pitkään puitu. (Tämä on muuten sinänsä hauska juttu: joidenkin kavereiden puheista kuulee melkein heti, onko seurattu Jatkoaikaa vai ei, ja suuri osa jääkiekosta kiinnostuneista tosiaan seuraa Jatkoaikaa vaikkei tänne kirjoittaisikaan). Mutta mikäpä tällainen "uusi" näkökulma olisi, sepä siitä vaikeampaa tekeekin. Jos sellaisen löydät, sitä mielenkiintoisempi tuosta tulisi.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
JYP-Legendat vs Manse Stars

En ainakaan pikaisesti huomannut mistään mitään "raporttia" tuosta tapahtumasta, joten saisiko sellaisen joltakin? Minkälainen tapahtuma oli? Paljonko porukkaa ym?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös