Itse taas entisenä pelaajana ja valmentajana arvostin tätä, koska tuli sen verran kovalta fanilta, että jos sillä myös näytetään ylemmälle taholle mitä ovat saaneet aikaan. Mitään kolikoiden tai muun heittelyä en kannata, eikä varsinkaan pelitilanteessa. Jokaisella on oikeus toki omaan mielipiteeseen ja hyvä että tunteita myös näytetään. Alkaa riittämään tämä puuhastelu.Samoilla linjoilla. Vaikka ymmärrän, että tämän hetken JYP herättää hyvin negatiivisia tunteita ja kannatan sitä, että niitä tunteita myös näytetään, niin ihan mitä tahansa ei silti ole hyväksyttävää tehdä.
Entisenä pelaajana mulla on nollatoleranssi siihen, että jäälle heitetään mitään. Etenkin, kun on kyse jostain pienemmästä tavarasta, joka voisi jäädä pelaajilta ja tuomareilta huomaamatta. Jos sinne jää joku tuon kaltainen tavara ja pelaajan luistin osuu siihen kovassa vauhdissa, niin jälki voi olla todella rumaa. Tuossa lähdetään leikkimään pelaajien terveydellä.
Aina voi puolustautua sillä, että nyt se kortti sieltä huomattiin - ja voi pyrkiä siihen, että huomataan, mutta tämä ei tee tuosta toiminnasta hyväksyttävää, kun lopputulema ei ole koskaan varma.
Ei tällä toiminnalla ainakaan mitään sankarin asemaa minun silmissäni saa. Ja mitä tulee asian saamaan huomioon ja siitä koituvaan palautteeseen, niin kyllä omien tekojen vastuu täytyy kantaa. Toki jossain se raja menee, kun en tiedä miten pitkälle menevää palautetta on tullut, mutta kuitenkin.
Mutta eiköhän tämä tapaus ole käsitelty ja jatketaan eteenpäin ja mietitään porukalla, kuinka KÖK savustetaan. Suurinpiirtein kaikki olemme kuitenkin samoilla ajatuksilla ja pelko perseessä mitä tuleman pitää.