Itse jo lopetin kauden kalpa peliin, mutta tunkee jyppiä jokaisessa mediassa niin, että ei tule mitään. Itse olen pitkän linjan kannattaja, enkä kaipaa selvityksiä seurajohdolta ulos potkittujen valmentajien osalta. Enkä ole mielestäni oikea ihminen arvostelemaan Viitasen tai valmentajien tekemää työtä. Pelaajia tulee arvosteltua, enimmäkseen tappion vitutuksessa, se liittyy omiin rituaaleihin.
Itse olen katsellut näitä median kirjoituksia vähän huvittuneena. Ensiksi haukutaan jypin juokkueen johto ja valmentaja, ja perään itketään kun tulee tietoa valmentajien arvelluttavista pelaajien kohtelusta. Jos pelaajia on kohdeltu väärin (en nyt tarkoita sitä, että annetaan rajumpaakin palautetta, jos on pelannut päin persettä, niin se pitäisi osata ammatikseen tätä tekevän ottaa vastaan), niin miksi sitä ei voisi tuoda tietoisuuteen? Jos Rautakorpi tai Nieminen kokevat, että tässä on valehdeltu, niin sitä voi aina käräjöidä vaikka loputtomiin. Eniten huvittaa Summasen avautumiset, koska ukolta paistaa omat traumat lävitse, joka kerta kun valmentaja saa potkut tai haukut. Summanen on nykyään sellainen poraaja, että vastaavaa saa etsiä.
Mielestäni ei jyppi ulkoistanut faniryhmiä antamaan mitään lausuntoa, vaan ilmoittivat ryhmille, että voivat keskustelusta tiedottaa kuten haluavat. Mikäli kekustelussa olisi ilmoitettu, ettei kerrottuja asioita voi eteenpäin viestiä, niin olisi valitus ollut aivan samanlaista. Tämä meni väärin jo siinä kohdassa, kun faniryhmät alkoivat vaatia tällaista keskustelua. Parempi olisi ollut vaatia seuralta julkista ulostuloa seuran tilanteesta, ennen kaikkea siitä missä nyt mennään. Itselleni Seppäsen haastattelu antoi hieman selvennystä, kun näytti jo siltä, että tämän kauden osalta on luovutettu ja prosessit haudattu. Faniryhmien ulostulo ei aiheuttanut itselleni häpeää tai mitään muutakaan, tekivät sen todennäköisesti siksi, että loput fanit rauhoittuisivat, koska alkanut menemään jo yli koko kannattajien touhu. Itse pidän itseäni hc fanina ja en loukkaannu vaikka minut yhdistettäisi mediankin haukkumaan ulostuloon. Ei kiinnosta paskan vertaa kirjoittelut, tämä on edelleen ainoa kannattamani seura (Tottenhamin lisäksi) ja pidän siitä kiinni loppuun asti. Toivon samaa myös muilta kannattajilta, koska keskenään riiteleminen ei ainakaan paranna mitään. Mutta en myöskään koe vääränä tuntea mitä nyt ikinä kukaan tunteekaan, kaiketi jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja niitä on hyvä arvostaa vaikka ei itse samaa mieltä olisikaan.