Yhden keskisuomalaisen musiikkivaikuttajan teos Hurrikaani on kyllä liian pienellä huomiolla. Iso kontribuutio joukkueelle JYP, jota pitäisi arvostaa enemmän.
Juu, hieno piisi kyllä. Videoiden taustalle vaan ei nuo oikein käy.
Taustamusiikista voi olla montaa (kahta) mieltä, mutta sen pitää silti pysyä siellä taustalla.
Jos sinne taustalle laittaa laulua, minkä lyriikkaa voi seurata, se vie väkisin huomiota pois itse asiasta, eli haastatteluista ja yleensäkin siitä, mitä videolla yritetään tuoda näkyvlille. Itse olen hyvin tyytyväinen JYP-tuotantoon noissa. Kai se on yksilöllistä, mikä käy hermoille.
Yksilöllistähän tuo on. Itellä tuo musiikki on ottanut jo heti ensimmäisestä pätkästä asti ihan suunnattomasti korviin ja nuo videot tulee katsottua aika vauhdilla läpi, kun ei tuota musiikkia vain pysty kuuntelemaan ilman, että kyrpä kasvaa otsaan.
Lyriikoita en toivo taustalle, mutta jotain muutakin tuohon voisi hakea, eikä vain tyytyä tuohon ja vetää vuosikaudet samalla rasittavalla loopilla noita videoita.
Tähän täysin sama. Ihmettelen tätä syntynyttä "kohua", kun itse en ole kiinnittänyt tuohon musiikkiin pienintäkään huomiota, joten se ei olisi vähempää voinut häiritäkään. Toisaalta tämä kyllä kertoo siitä, että JYPin asioiden täytyy olla hyvällä tolalla, kun tällaisesta asiasta syntyy tällä hetkellä se suurin negatiivinen kohu.Taustamusiikkiin semmoinen kanta, että itse en ole kiinnittänyt huomiota siihen, joten on tehnyt tehtävänsä eli toiminut nimenomaan taustamusiikkina.
JYPin twitterissä oleva kuva tämän ilmoituksen kanssa viittaa molariin eli ilmeisesti kyseessä on nyt se paljon huudeltu Laurikainen. Mutta mitä tekee Markus Ruusu?JYP julkistaa maanantaina klo 12.00 mielenkiintoisia pelaajauutisia.
JYP julkistaa maanantaina klo 12.00 mielenkiintoisia pelaajauutisia.
#Setunne on harvinaisen paska ja mielikuvitukseton häsä, aiheesta somessa on noussut pientä kohua.#setunne merkki ei viittaa mihinkään ikävään.
Sentään ei oo samalle linjalle lähdetty kun Jukureilla. "Heimokortti, taisteluohjelma" jne. Sama kun kausarin nimeksi lätkäistäisiin "hurrikaanikortti". Tai Vaasassa otteluohjelma nimettäisiin tyyliin "lintukirja".#Setunne on harvinaisen paska ja mielikuvitukseton häsä, aiheesta somessa on noussut pientä kohua.
Ei tuo heimokortti mielestäni huono ole ja itse voisin myös hurrikaanikorttia kantaa, samaa mieltä kuitenkin tuosta otteluohjelman nimeämisestä taisteluohjelmaksi. En tiedä mitä Jukurit tuolla hakee, mutta omaan makusteluun tuo mieleen kuluneen rinnastuksen sodan ja jääkiekon välillä. Jukurit ei välttämättä tuota taisteluohjelmalla hae, mutta tuo vaan tulee mieleen ja se aiheuttaa myötähäpeää heidän puolestaan.Sentään ei oo samalle linjalle lähdetty kun Jukureilla. "Heimokortti, taisteluohjelma" jne. Sama kun kausarin nimeksi lätkäistäisiin "hurrikaanikortti".
Ei vittu mitä mielensäpahoittajia täällä! #se tunne kun avaa keskusteluosion..
Ketähän sieltä on tulossa?
Ihmettelen kyllä, jos kyseessä on Helenius. Aika puskista tulisi se, kun Laurikaisen sopparia on pidetty varmana jo jonkin aikaa.Sopiiko veikata Riku Heleniusta?
En jaksa millään uskoa, että tähän liitetty kuva maalivahdin mailasta olisi sattumanvaraisesti valikoitu kuva. Maalivahti ainakin tulee, mutta toki sieltä voi tulla myös joku kenttäpelaaja.Minulla on sellainen kutina että Miklik tai joku muu kenttäpelaaja.