Ilmeisesti tämä päivä ei tee poikkeusta Sportsin vakioporukan suhteen, peliä ollaan menossa katsomaan? Täältä suunnasta voisi olla tulossa pk-seudun keskisuomalaisin JYP-fani :) Missäspäin sitä paikkaa te yleensä istutte? Paljon siellä maksaa tuoppi?
Mulla on teille (etenkin pääkaupunkiseudun etäfanit) kysymys:
Miksi te ette perusta omaa yhdistysta. EtäJYP ry. esim?
Ilman muuta Sporttiin pitkän hiljaiselon jälkeen. Toimintatonni paukahtaa tilille, joten eikun baariin. Lompakossa olisi yksi ilmainen hanatuote kuponkikin...
En pääse paikalle :( Olen reissussa. Pitäkeehän railakkaat pikkujoulut ässien kustannuksella. Ja ehkä vähän sportin pokejenkin :)
Enkä minäkään pääse, menee vkl Keski-Suomessa. Juuri silloin kun sinne pääsee, JYPillä on vieraspeli. Tää on niin tätä.
Sun varaan en laskenutkaan, tunnut aina lähtevän pelejä karkuun ;) Jokos se Perrinin paita tuli btw?
jääkaapit räjähtää
Noniin, elikkä tuleekos sitä jengiä hallille perjantaina?
Ilmoittautuneita on mun lisäksi ainakin moby, Humppis (+seurue) ja JMA.
Mites bryant, Birdie ja kumppanit??
Noniin, elikkä tuleekos sitä jengiä hallille perjantaina?
Ilmoittautuneita on mun lisäksi ainakin moby, Humppis (+seurue) ja JMA.
Mites bryant, Birdie ja kumppanit??
Katsomo 113, Perrin #11. Jupa ilmestyy myös.
Hieno homma. Niin meillähän on liput katsomoon 114, unohdin aikaisemmassa viestissä mainita.
Royal-E, Bbird80, InfernalDark...ketkä muut tänään Hartwallilla?
Itsekin tulossa, jos vaikka ekalla erätauolla oluet jossain..niin missä?
Jupa
Royal-E, Bbird80, InfernalDark...ketkä muut tänään Hartwallilla?
ID, onko sämpylät paistettu jo?
Lisätään ainakin vielä listaan moby ja JMA. Ja maskottimme Humppis.
Joo srry, tänään ollaan kyllä niin laiskoja, että saatte tyytyä Subwayn valmissämpylään. Tosta 30cm versiostahan riittää koko vieraspäädylle?
Anyway dudes, itse menen ottamaan muutamat tuopit Sporttiin ennen matsia. Siinä neljän maissa about. Seuraan saa liittyä.