Liigakauden avaus on jo aivan nurkan takana, mutta kiinnostus tuntuu minulla olevan aika nollassa. Suurena syynä siihen on JYPin itsensä nihkeys tehdä yhtään mitään kiinnostuksen herättämisen eteen. Oikeastaan ainoa asia mikä minua tulevasta kaudesta muistuttaa, on kausikortin postitus. Aiempiin vuosiin kun vertaa, niin ei ole oikein minkäänlaista yritystä nyt seuralla tai sen yhteistyökumppaneilla.
Ralleissa JYP ei paljoa esillä ollut. Paviljongissa oli ainakin joku vuosi sitten rallien aikaan JYPillä oma piste, jossa esillä mm. Kanada-malja. Tänä vuonna ei mitään. Valtra on pitänyt myös eräänlaisia markkinointipäiviä tapansa mukaan loppukesästä, niin kävi tänäkin vuonna. Aiemmin JYP on ollut vahvasti mukana Valtran touhuissa, tapahtumassa on arvottu lippuja CHL-peliin, pelaajia on ollut paljon ja muutakin ohjelmaa on ollut (mm. tarkkuuslauontaa). Tänä vuonna oli Yonkman ja Kuukka siviileissä jakamassa nimmareita kuulakärkikynällä JYPin logolla varustetuille postikorteille (keräilen ns.henkilökohtaisia postikortteja, joten "yleismallin postikortti" oli minulle pettymys). Eikä mitään ohjelmaakaan ollut pisteellä.
Aiempina vuosina pelipaitoja ja kapteenistoa on julkaistu harkka/CHL-pelien yhteydessä. Uutta pelipaitaa julkistuksineen on mainostettu vaikka se ei ole juuri mitään päivityksiä saanut. Tänä vuonna paitaa on oikeasti päivitetty, mutta sen julkistaminen on ollut tasoa pelaajakuvat somessa uusilla paidoilla. Mitään kunnolla uusia paitoja esittelevää päivitystä, saati kuvaa vieraspaidoista en ole nähnyt. CHL-paitakin on historiassa ensimmäistä kertaa punainen, mutta sekin on ohitettu aivan olankohautuksella. Kapteeniston julkistamistakin olisi voinut hieman mehustella, tyyliin "huomenna julkaistaan uusi kapteenisto, onko arvauksia keitä sieltä löytyy?" Mutta ei, tässä tehtiin sama kuin Immosen paluun kanssa. Tuutattiin vaan touhu someen ilman mitään esileikkejä.
Tällä hetkellä pelataan Imatralla harkkapelejä, mutta sieltäkin somepäivitykset ovat tasoa kuva näyttötaulusta pelin jälkeen. Maalintekijät voi katsoa vaikka Liigan sivulta, ketäpä ne kiinnostaa. Eikä sitä mitään kuvia kannata laittaa eetteriin. Some-tiimi vissiin vielä kesälomalla?
Tiistaina nyt pääsee sentään katsomaan harjoituksia. Ne ovatkin sitten ainoat touhut ennen tosipelien eli CHL:n alkamista. Olisihan tuota mieluusti käynyt jonkun harkkamatsin myös Jyväskylässä katsomassa, mutta ei näköjään.
Kyllä nyt vähän kaipailisin jonkinlaista fiiliksennostatusvideota kautta varten. Tällä hetkellä ei jaksa kiinnostaa oikein yhtään. Se fiiliksen hakeminen on näköjään jätetty täysin fanin itsensä vastuulle. Milläpä sitä haet kun somessakin on hiljaista. Pitääkö avata Youtube, ja etsiä videoita Immosen keväästä 2009?
Olikos meillä Euroopan parhaalla some-joukkueella joku hashtag ensi kaudelle? #setunne tai jotain? Minä kehittelin jo yhden version siitä. #setunnekuneitunne
Viikko aikaa CHL:n alkuun. Lieköhän tuotakaan tapahtumaa jakseta edes mainostaa?