Mainos

JYP sosiaalisessa mediassa – matkalla Euroopan huipulle!

  • 70 393
  • 300

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Se minkä olen huomannut näissä JYPin sosiaalisen median kuvissa ja videoissa on Marko Virtasen totaalinen näkymättömyys. Esimerkkinä vaikka tuo kuva kesäteatterin katsomosta. Mukana on joukkueen pelaajat, siellä on valmennusta ja huoltoakin mutta ei Veltsua. Aivan kuin Veltsu ei olisi toiminnassa mukana ollenkaan.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Se minkä olen huomannut näissä JYPin sosiaalisen median kuvissa ja videoissa on Marko Virtasen totaalinen näkymättömyys. Esimerkkinä vaikka tuo kuva kesäteatterin katsomosta. Mukana on joukkueen pelaajat, siellä on valmennusta ja huoltoakin mutta ei Veltsua. Aivan kuin Veltsu ei olisi toiminnassa mukana ollenkaan.
Sama, itse myös ihmettelin kun Veltsu ei ollut kickoff tilaisuudessa tai edes mainittu miksi hän ei siellä ole.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se minkä olen huomannut näissä JYPin sosiaalisen median kuvissa ja videoissa on Marko Virtasen totaalinen näkymättömyys. Esimerkkinä vaikka tuo kuva kesäteatterin katsomosta. Mukana on joukkueen pelaajat, siellä on valmennusta ja huoltoakin mutta ei Veltsua. Aivan kuin Veltsu ei olisi toiminnassa mukana ollenkaan.

Jospa on jotain lomailua ollut ja muutenkin halutaan pitää vähemmän valtsua julkisuudessa että näin kesällä saadaan enemmän positiivisia uutisia joukkueen ympärillä kun moni tuntuu ottavan miehen negatiivisesti vaikka sanoisi mitä ja tekisi mies mitä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun mielestäni on se ja sama mikä hashtag siellä postauksien perässä pyörii. Nyt on kuitenkin ilahduttavaa että JYPin IG-feedi on ollut aika aktiivisella käytöllä. Myös yhteistyöjutut esim. Jyväskylän kaupunginteatterin kanssa lisää näkyvyyttä myös niille joiden tutkassa JYP ei aikaisemmin ole sen kummemmin ollut.

Samaa mieltä. Toivottavasti JYP ei luovu se tunne hashtagista, koska itse pidän siitä. Oma lehmä ojassa siis. Kovin on sensitiivistä tämä some-meininki.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se minkä olen huomannut näissä JYPin sosiaalisen median kuvissa ja videoissa on Marko Virtasen totaalinen näkymättömyys. Esimerkkinä vaikka tuo kuva kesäteatterin katsomosta. Mukana on joukkueen pelaajat, siellä on valmennusta ja huoltoakin mutta ei Veltsua. Aivan kuin Veltsu ei olisi toiminnassa mukana ollenkaan.

Sama havainto itselläkin. Virtasta ei selkeästi tämä puoli kiinnosta, mutta miten paljon se oma kiinnostus sitten saisi asiaan vaikuttaa. Aika toisenlainen ote on vaikkapa Jyrki Aholla. Aho muistaakseni jossain sanoikin, että hommaan vaan kuuluu, että annetaan itsestäkin jotain ulospäin eri kanavia pitkin.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Samaa mieltä. Toivottavasti JYP ei luovu se tunne hashtagista, koska itse pidän siitä. Oma lehmä ojassa siis. Kovin on sensitiivistä tämä some-meininki.
Aika huonosti tuo tekee tehtävänsä, jos esim haluaa JYP uutiset etsiä yms ja käyttää avainsanaa #setunne --> Katso nämä hakutulokset: Avainsana #setunne Twitterissä

Kyllähän tuolla JYP aiheisia päivityksiä on, mutta todella paljon muutakin. #setunne kun on varsin käytetty muutenkin. Edelleen sanon, että pelkkä vuosiluku jos laitettaisiin perään ja avainsana olisi #setunne2018 tuo toimisi huomattavasti paremmin

Kuten voimme käyttää Lukkoa esimerkkinä ja vaikka #tiedän2015 --> Katso nämä hakutulokset: Avainsana #tiedän2015 Twitterissä

Tuolla kaikki on ns Lukko aiheisia twiittejä, jos taas Lukko olisi käyttänyt hashtagia #tiedän ilman vuosilukua niin ongelma olisi sama kuin JYPin valitsemassa #setunne.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan se jos JYP meinaa olla sosiaalisessa mediassa euroopan huippua niin aika amatöörimaista nuo hastagien käyttö, toisaalta noin muuten niin ei se isossa mittakaavassa ole välttämättä juurikaan väliä.. Voipi olla vain muista asioista pois jos joku alkaa liikaa noita miettiä, olettaen toki ettei jatkossakaan ole ketään täysipäiväisesti somen kohdalla hommissa.

Kyllähän tää lupaa aika hyvää kauteen lähtiessä kun koko organisaatiossa ainut mätä on hastagien käyttö somessa, alkaisipa kausi jo! :D
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jospa on jotain lomailua ollut ja muutenkin halutaan pitää vähemmän valtsua julkisuudessa että näin kesällä saadaan enemmän positiivisia uutisia joukkueen ympärillä kun moni tuntuu ottavan miehen negatiivisesti vaikka sanoisi mitä ja tekisi mies mitä.

Niin. Eihän sitä imagoa kannata missään nimessä yrittää kohentaa. Noin ihan tulevaisuuttakin silmäillen. Virtaselle tuskin patsasta tullaan koskaan kyhäämään JYP-valmentajuuden ajalta, mutta olisi mies varmasti vähän enemmän saanut ymmärrystä osakseen jos olisi edes joskus julkisuudessa avannut(tai saanut luvan avata) korvien välistä maailmaansa. Seurajohdon sätkynukke vai oikeasti modernisointiprojektiin sopiva tyyppi? Ja mikä modernisointi sekä mikä projekti? Millainen tyyppi? Eipä olisi varmasti tarvittu juurikaan muuta kuin napakkaotteinen jakso "hurrikaanitöllöön"/haastattelu mediaan vaikkapa debyyttikauden floppaamisen ja toisen kauden onnistumisen jälkeen. Itsekritiikkiä, onnistumista ja tunnetta. Nyt näiden vuosien aikana nähdyt liirumlaarumit ovat antaneet lähinnä hyvin etäisen kuvan.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
HurrikaaniTV - Tammikuu 2017 - YouTube

Tässä vielä tuo jakso ja Veltsun osuus alkaa ajassa 2.47

Kyseisen liirumlaarumin olen nähnyt ja tuo ei tuonut mitään uutta Seppäsen itkuihin tai Tynin kommentteihin. Ehkä tuosta voi nostaa esiin hölynpölyt maltista nuorten lahjakkuuksien suhteen. Urho sanoo nyt terve. Itsekritiikkiä tuossa ei ole sanallakaan. Kaikkeen on lopulta olemassa oman vastuun ulostava selitys. Ja tosiaan pointtini oli siinä että jo alusta alkaen olisi ollut hyvä saada updatea päävalmentajan ajatuksista, koska Virtanen aloitti uuden modernisointiprojektin organisaation ohjeistamana.

Tuo nyt nähty paikoitellen hymyillyt Virtanen olisi kerännyt jopa minulta kiitosta jos matkan varrella olisi nähty kokonaisvaltaisen analyyttistä itsetutkiskelua edes kerran kaudessa. Virtanen ei kuitenkaan ollut jatkamassa dufva-ahoa vaan luomassa uutta.
 
Viimeksi muokattu:

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Se minkä olen huomannut näissä JYPin sosiaalisen median kuvissa ja videoissa on Marko Virtasen totaalinen näkymättömyys. Esimerkkinä vaikka tuo kuva kesäteatterin katsomosta. Mukana on joukkueen pelaajat, siellä on valmennusta ja huoltoakin mutta ei Veltsua. Aivan kuin Veltsu ei olisi toiminnassa mukana ollenkaan.

Tämä on kieltämättä hyvä huomio. Ehkä se on tietoinen valinta?
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se minkä olen huomannut näissä JYPin sosiaalisen median kuvissa ja videoissa on Marko Virtasen totaalinen näkymättömyys. Esimerkkinä vaikka tuo kuva kesäteatterin katsomosta. Mukana on joukkueen pelaajat, siellä on valmennusta ja huoltoakin mutta ei Veltsua. Aivan kuin Veltsu ei olisi toiminnassa mukana ollenkaan.
On aika yleinen tapa, ettei päävalmentaja juurikaan osallistu kesän kuivaharjoitteluihin; ne on fysiikkavalmentajan heiniä.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
On aika yleinen tapa, ettei päävalmentaja juurikaan osallistu kesän kuivaharjoitteluihin; ne on fysiikkavalmentajan heiniä.
Samaa ja erimieltä, olisi luullut että Veltsu olisi ollut sitten framilla JYPin kickoff'ssa, muutenkin mielestäni älytöntö, ettei joukkueen päävalmentaja ollut paikalla kauden avaustapahtumassa.

Kesän treeneistä sikäli samaa mieltä, joskin nyt kun Veltsu ei kickoff'ssa ollut, olisin luullut että olisi esillä jotenkin sitten näissä kesän treeneissä yns
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ja vaikka ei fysiikkatreeneissä olisikaan mukana niin olisin olettanut, että olisi noilla joukkueen yhteisissä tapahtumissa (mm. teatteri) mukana. Veltsua on kuvattu ainakin pelaajalähtöiseksi valmentajaksi, mutta hänen totaalinen puuttuminen antaa kuvaa ihan päinvastaisesta.

Ja voi olla että on selkeästi ajateltu että Veltsu ei ole esillä kuvissa ja videoissa, mutta itse en ainakaan ymmärrä logiikkaa sen takana. Tuon kick offista puuttumisen sen sijaan ymmärrän täysin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Liigakauden avaus on jo aivan nurkan takana, mutta kiinnostus tuntuu minulla olevan aika nollassa. Suurena syynä siihen on JYPin itsensä nihkeys tehdä yhtään mitään kiinnostuksen herättämisen eteen. Oikeastaan ainoa asia mikä minua tulevasta kaudesta muistuttaa, on kausikortin postitus. Aiempiin vuosiin kun vertaa, niin ei ole oikein minkäänlaista yritystä nyt seuralla tai sen yhteistyökumppaneilla.

Ralleissa JYP ei paljoa esillä ollut. Paviljongissa oli ainakin joku vuosi sitten rallien aikaan JYPillä oma piste, jossa esillä mm. Kanada-malja. Tänä vuonna ei mitään. Valtra on pitänyt myös eräänlaisia markkinointipäiviä tapansa mukaan loppukesästä, niin kävi tänäkin vuonna. Aiemmin JYP on ollut vahvasti mukana Valtran touhuissa, tapahtumassa on arvottu lippuja CHL-peliin, pelaajia on ollut paljon ja muutakin ohjelmaa on ollut (mm. tarkkuuslauontaa). Tänä vuonna oli Yonkman ja Kuukka siviileissä jakamassa nimmareita kuulakärkikynällä JYPin logolla varustetuille postikorteille (keräilen ns.henkilökohtaisia postikortteja, joten "yleismallin postikortti" oli minulle pettymys). Eikä mitään ohjelmaakaan ollut pisteellä.

Aiempina vuosina pelipaitoja ja kapteenistoa on julkaistu harkka/CHL-pelien yhteydessä. Uutta pelipaitaa julkistuksineen on mainostettu vaikka se ei ole juuri mitään päivityksiä saanut. Tänä vuonna paitaa on oikeasti päivitetty, mutta sen julkistaminen on ollut tasoa pelaajakuvat somessa uusilla paidoilla. Mitään kunnolla uusia paitoja esittelevää päivitystä, saati kuvaa vieraspaidoista en ole nähnyt. CHL-paitakin on historiassa ensimmäistä kertaa punainen, mutta sekin on ohitettu aivan olankohautuksella. Kapteeniston julkistamistakin olisi voinut hieman mehustella, tyyliin "huomenna julkaistaan uusi kapteenisto, onko arvauksia keitä sieltä löytyy?" Mutta ei, tässä tehtiin sama kuin Immosen paluun kanssa. Tuutattiin vaan touhu someen ilman mitään esileikkejä.

Tällä hetkellä pelataan Imatralla harkkapelejä, mutta sieltäkin somepäivitykset ovat tasoa kuva näyttötaulusta pelin jälkeen. Maalintekijät voi katsoa vaikka Liigan sivulta, ketäpä ne kiinnostaa. Eikä sitä mitään kuvia kannata laittaa eetteriin. Some-tiimi vissiin vielä kesälomalla?

Tiistaina nyt pääsee sentään katsomaan harjoituksia. Ne ovatkin sitten ainoat touhut ennen tosipelien eli CHL:n alkamista. Olisihan tuota mieluusti käynyt jonkun harkkamatsin myös Jyväskylässä katsomassa, mutta ei näköjään.

Kyllä nyt vähän kaipailisin jonkinlaista fiiliksennostatusvideota kautta varten. Tällä hetkellä ei jaksa kiinnostaa oikein yhtään. Se fiiliksen hakeminen on näköjään jätetty täysin fanin itsensä vastuulle. Milläpä sitä haet kun somessakin on hiljaista. Pitääkö avata Youtube, ja etsiä videoita Immosen keväästä 2009?

Olikos meillä Euroopan parhaalla some-joukkueella joku hashtag ensi kaudelle? #setunne tai jotain? Minä kehittelin jo yhden version siitä. #setunnekuneitunne

Viikko aikaa CHL:n alkuun. Lieköhän tuotakaan tapahtumaa jakseta edes mainostaa?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viikko aikaa CHL:n alkuun. Lieköhän tuotakaan tapahtumaa jakseta edes mainostaa?

Eihän sitä turhan paljon kannata esittää että CHL kiinostaa jengiä, lähdetään harjoittelemaan noihin peleihin ja kotipelejä on turha mainostaa. Harjoitusmatseissakin lähinnä työnnetty vain linkkejä liigan sivuille. Kaikkien aikojen kausi tulossa mutta aika vähän sitä on ihmisille saatu mielikuvaa pistettyä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Näköjään tänään sitten tuli pitkästä aikaa jonkinlainen mainos noihin CHL-peleihin. Sekin oli naamioitu osaksi tiistain avoimia harjoituksia, eli siis muistutettiin että harjoituksista on mahdollista ostaa liput perjantain ja sunnuntain peleihin. Sitä edeltävä mainos peleistä on viiden päivän takaa, jolloin jaettiin joku CHL:n itsensä tekemä "fiilisvideo". Sitä edeltävä päivitys onkin 3.8. jossa muistutetaan miten kausi alkaa 21 päivän päästä, muttei esimerkiksi vastustajan nimistä ole mitään puhetta.

Mitäkö sitten itse tekisin jos olisin JYPin somevastaava? Minä aloittaisin sillä, että tekisin edes jonkinlaisen "esittelyn" näistä vastaantulevista joukkueista. Kannattaa muistaa että toisin kuin tutut kotimaiset Liiga-vastustajat, näistä ulkomaan vastuksista keskiverto fani ei tiedä yhtään mitään. Esimerkiksi minä en tiennyt edes mistä maasta EV Zug tai Vienna Capitals tulevat. Perjantain Zug on sveitsiläinen joukkue, jonka osaomistajana on Kimi Räikkönen. Ja Kimi on oikeasti seuran faneja, käynyt paikanpäällä seuraamassa viime kevään finaaleja jossa Zug pelasi. Finaaleista tuli mieleen, että kansaa saattaisi myös kiinnostaa miten hyvin Zug on pärjännyt omassa sarjassaan. Vastaus on, että viime keväänä kaulassa roikkuivat hopeamitalit. Kullat vei JYPille viime kaudelta tuttu SC Bern. Myös joukkueen pelaajisto kiinnostaa varmasti faneja, rosterista olisi hyvä nostaa esiin esimerkiksi suomalaisille tuttuja pelaajia, tai sitten joukkueen tähtipelaajia joita pitää ottelussa silmällä. En nyt sano että sen vastustajan esittelyn tarvitsisi olla minkään opinnäytetyön tasoinen syväanalyysi, mutta voisi sitä edes joitakin mielenkiintosia faktoja nostaa esiin. Saisi edes jonkinlaista poltetta lähteä hallille katsomaan.

Mutta ei, ottelun mainokset ovat tasoa some-päivitys kerran viikossa, jossa mainitaan pelkästään joukkueen nimi. Mikäpä sitä fania muu kiinnostaisi, jos nyt kiinnostaa koko ottelu ylipäätään. Nyt ihan oikeasti hereillä siellä toimistolla!

ps, hyvänä esimerkkinä CHL:n kiinnostavuudesta voidaan sanoa tämän foorumin JYPin CHL-ketjua. Viimeisin viesti on toukokuulta. Kuvastaa sitä miten paljon nämä kansainväliset pelit kiinnostavat tällä hetkellä.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
ps, hyvänä esimerkkinä CHL:n kiinnostavuudesta voidaan sanoa tämän foorumin JYPin CHL-ketjua. Viimeisin viesti on toukokuulta. Kuvastaa sitä miten paljon nämä kansainväliset pelit kiinnostavat tällä hetkellä.
Itseä CHL on kiinnostanut alusta asti enemmän kuin liiga, koska näkee erilaisia pelityylejä, seuraorganisaatioita, kulttuureja ja lisäksi varsinkin CHL pudotuspeleissä pelin taso on ollu liigaa edellä. Yksin on vain vaikea keskustella, joten itsekään en nyt ole CHLstä paljoa jauhanut, mutta odotettua tapahtuma tämä on ainakin itselle. Liiga on täysi HMV tämän kiekkokarkin rinnalla.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseä CHL on kiinnostanut alusta asti enemmän kuin liiga, koska näkee erilaisia pelityylejä, seuraorganisaatioita, kulttuureja ja lisäksi varsinkin CHL pudotuspeleissä pelin taso on ollu liigaa edellä. Yksin on vain vaikea keskustella, joten itsekään en nyt ole CHLstä paljoa jauhanut, mutta odotettua tapahtuma tämä on ainakin itselle. Liiga on täysi HMV tämän kiekkokarkin rinnalla.

Kyllähän CHL varmasti jatkossa pintaan isommin tulee lyömään jos huhut palkintosummien kasvusta 2-3 kertaiseksi pitää paikkansa tuleville vuosille, nyt jo taidettiin tuplata. Lisäksi se että jatkossa pääsee vain parhaimmat mukaan. Tosin varmaan muutama kausi menee vielä että saadaan ihmisille tietoutta turnauksessa ja ehkä muutettua tuota imagoakin viimekausilta tuohon että vain parhaimmat on mukana eikä kyseessä mikään jokavuotinen harjoitusturnaus muiden maiden joukkueita vastaan. Tosin JYPin itsensä suhtautuminen tähän turnaukseen taitaa olla pienmpi melkein kun tätä CHL edeltävissä turnauksissa. Sitähän se on kun ei tässä kesällä ole edes muita harjoitusmatsejakaan bauer turnauksen lisäksi niin luulisi että siellä entisestään olisi kiinostusta tätä turnausta kohti. Vielähän somessakin kerkee loppukiriä ottamaan, mutta tähän asti ei turnauksen mielikuvia ole aikaisemmista yhtään ainakaan paremmaksi saatu vaikka olisi syytä. Jonkinlaisena automaattisena kesäturnauksena tätä organisaatiokin taitaa pitää somen perusteella vaikka nimenomaan joukkue selvitti tiensä omalla menestyksellä turnaukseen.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Nyt kun JYP julkisti tavoitteet sosiaalisen median käytölleen niin on mielestäni hyvä sauma perustaa aiheelle kokonaan uusi ketju. Vanha mediaketju pysykööt perinteisten medioiden (tv, radio, sanoma- sekä nettilehdet) parissa ja jatketaan täällä sosiaalisesta mediasta.

Eli JYP teki kesän aikana pieniä organisaatiomuutoksia ja Lasse Riitesuosta tuli seuran kehityspäällikkö, jonka tehtäviin kuuluu myös sosiaaliset mediat. Heti pestinsä aluksi Riitesuo ilmoitti seuran tavoitteeksi (linkki jypliiga.fi) olla tulevaisuudessa sisällöllisesti Euroopan kärkiorganisaatio somessa.
Ei olla kyllä tässä asiassa paljoa eteenpäin päästy, Riitesuokin lähti nopeasti pois syystä tai toisesta ja korvaajaa ei ilmeisesti saatu, vaan päävastuu Jirillä.

Lieköhän tuo tavoitekaan enää voimassa, kun uutinen ei ainakaan ole enää löydettävissä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Joo-o, ei somen osalta kyllä ainakaan olla eteenpäin menty. Nuo Hurrikaani-TV:n jaksotkin loppuivat syksyllä kuin seinään. Seuran YouTube-kanavalle ei tule enää kuin lähinnä lehdistötilaisuuksia.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta koko tavoite Euroopan paras some vai miten se olikaan, oli mielestäni harkitsematon. Jos mietitään realistisesti, niin Euroopassa toimii urheiluseuroja jonkin verran (köh) JYPiä isommilla lihaksilla. On tottakai hyvä asettaa tavoitteet korkealle, mutta on myös syytä arvioida realistisesti tekemisten panos-tuotossuhdetta.

Itse näkisin, että tässä asiassa pätee vanha kunnon steal with proud -malli. Annetaan jättiläisten (tai muuten vaan innovatiivisten) keksiä parhaat mallit ja napsitaan sitten rusinat pullasta.

Nähdäkseni Myrsky on luotu onnistuneesti juuri noin Benny the Bullia ja muita matkimalla.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan somen osalta eteenpäin menty, vaikka joiltain osin myös takapakkia tullut (Hurrikaani TV:n loppuminen).

Sen verran muuten sisäpiiritietoa, että idea Myrskyn kaltaisesta maskotista saatiin NHL:n puolelta, kun JYP-johto oli reissussa siellä suunnalla muistaakseni viime kauden aikana. Ja muistelen, että maskotin suhteen mallia katsottiin LA Kingsin vastaavasta, mutta joku paremmin tietävä voi sitten kertoa, että onko Kingsin maskotilla samankaltaisuutta Myrskyn kanssa.

Mallia on otettu ja yritetään varmasti edelleen ottaa muualta, jossa ei ole mitään väärää. Käsittääkseni tämä homma on vielä isosti työn alla ja JYPin johto ei todellakaan ole sitä mieltä, että nykyisellään ollaan siellä missä pitäisikin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Lainattu toisesta ketjusta.

Se on kyllä jännä että jokainen muksu osaa nykyään striimata omaa konsolipelaamistaan muiden katseltavaksi, mutta Euroopan seurajoukkueiden some-kuninkaaksi aikova joukkue ei saa yhtä lehdistötilaisuutta tulemaan livenä ulos.

On ylipäätään uskomatonta ettei JYP tuota oikein mitään sisältöä. Organisaatiossa tosin taitaa vallita setämieskulttuuri siihen saakka kunnes on herättävä nykyaikaan. On kuitenkin koomista että lätkitään julkisuuteen sinällään rohkea tavoite, mutta asian eteen ei tehdä mitään. Jo pelkästään uutta hallia ja uutta aikaa odotellessa olisi fiksua kokeilla erinäisiä ideoita ja löytää JYPin näköisiä ratkaisuja. Hyvä alku voisi olla tuottaa vaikkapa kerran kuussa video vieraspelireissulta, pelipäivävideo kotimatsista ja jokin spessusiivu ajankohdan mukaan. Vanhat sedät eivät tunnu hoksaavan että näinä päivinä on jengiä joka haluaa asioiden tulevan lähelle. Näinä päivinä kun tuo on todella helppoakin.

Ja sanotaan vielä että somekurkoiksi ei tulla "osaatko nimetä tuntemattoman sotilaan hahmoja? Lempi jouluruokasi? Kaipaatko maitokauppoja ja lankapuhelimia?" -videoilla. Sen sijaan juuri jokin ulkojäähöntsä tarjoaisi mahdollisuuden tuottaa spesiaalimpaa sisältöä, mutta sekin tehdään niin että koostetaan jokin kolmen minuutin video ja taustalle Nickelback soimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös