Siis tää #setunne juontaa tästä Immosen ilmoituksesta palata kotiin. JYP tulee käyttämään tätä jatkossakin ja hyvä niin sillä #JYPliiga se vasta typerä onkin. Edelleen mietin että mitä joukkueita siinä JYP liigassa oikein pelaa.
Kokeilepa kirjoittaa Twitterin hakuun #JYP. Pelkästään edellisen tunnin ajalta on kymmenkunta twiittiä, joiden sisältö luokkaa tämä: "170512 뮤직뱅크
#전소미 프리뷰
#소미 #SOMI #JYP #언니쓰". Eli yksinkertaisuudessaan, pelkkä #JYP ei ollut vaihtoehto. Mikä olisi parempi vaihtoehto kuin #JYPliiga? Joku #Jyppi menisi ainakin omasta mielestäni metsään ja #JYPliiga siinä mielessä erittäin onnistunut.
Mua ainakin hävettää se että Hurrikaanisydän, jota olin joskus perustamassa ennen kuin siitä tuli Hurrikaanisydän, itkee tälläisten pienten asioiden kohdalla. Klassikkopaidat oli yhtä säälittävä juttu kuin tämä itkeminen jostain häshtagista jolla ei ole suurta merkitystä. Kuka tahansa sitä twittertiliä päivittää, hävetköön. On paljon sellaisia asioita joihin kannattajat voivat vaikuttaa mutta tälläiset turhanpäiväiset kitinät vaan syö pohjaa siltä alustalta johon se vaikuttavuus perustuu. Kyllä, eri mieltä voi olla. Kyllä, asioista voi julkisesti valittaa mutta ei jokaista asiaa. On asioita jotka on hyvä vaan jättää sikseen jotta isompiin asioihin voi vaikuttaa.
En ymmärrä mitä väliä sillä on, että kuinka pieni tai suuri se asia on, jos siitä on eri mieltä. Jos JYP olisi nyt ilmoittanut hashtagikseen #KalPalaisetOnHomoja niin oltaisiinko kaikki mukavasti hiljaa, koska sillä "ei ole suurta merkitystä"?
Minua rassaa eniten se, että JYPin johdon tekemiä päätöksiä pitäisi myötäillä, oli se päätös sitten hyvä tai huono. Ainakin minulle iso osa joukkueen takana olemista on se, että uskaltaa sanoa myös vastaan. Ihan naurettavaa, lähes kulttimaista toimintaa nyökytellä mukana, kun iso hahmo sanoo jotain.
Niin ja ennen kuin kukaan enempää pohtii, niin ole millään tavalla tekemisissä Hurrikaanisydämen kanssa. En ole myöskään tätä asiaa Twitterissä tai muualla sosiaalisessa mediassa kommentoinut, koska niin moni on sen osan jo tehnyt. Nopeimmiten se painuu omalta osaltani nyt unholaan, kun en edes aloita tuon "mistä aita oli matalin"-hashtagin käyttöä.