. Tuo suihkumainos ajoittautui kuitenkin mielestäni lähelle, tätä toista josta linkin löysin. Olisiko tuo suihkumainos ollut sitten kauden 09-10 mainos?
Taitaapi olla, muistaakseni siinä vetää nuo alkuspiikit Veke Viitanen.
. Tuo suihkumainos ajoittautui kuitenkin mielestäni lähelle, tätä toista josta linkin löysin. Olisiko tuo suihkumainos ollut sitten kauden 09-10 mainos?
https://www.youtube.com/watch?v=ITp4SfpymTc mitä meinaatko että nää Karin aikaiset videot olisi ihan sontaa eikä tuo joukkueen ja jyväskylän hyviä puolia esiin.. :D
Onneksi nuo ajat oli niitä kun "tuote myi itse itsensä", jos nyt yritettäisiin markkinoida joukkuetta noilla niin joku saisi potkut :)
Eikös tämä ole juurikin se Playoff-video?Samaa mieltä kuin edellä. Eteenpäin on menty, mutta vielä on paljon tekemistä.
Plussaa tuosta pienestä playoff-hypevideosta, jota näytetään ainakin hallilla ennen ottelun alkua. Sitä ei näytä Youtubesta ainakaan JYP:n omalta kanavalta löytyvän (löytyy vain tämä ihan-ok-tason pätkä: https://www.youtube.com/watch?v=XovTSE_7SsM).
Eikös tämä ole juurikin se Playoff-video?
Nyt kun sanoit niin mieleeni muistui että olihan siellä kyllä joku toinenkin pätkä screenillä tuon linkkaamasi lisäksi, mutta en millään muista että oliko siinä pelkästään JYPin highlightseja vai myös muita joukkueita.Niin tosiaan, se hallilla näytettävä taisi olla joku Liigan oma videopätkä.
Pakko sanoa, että on tuo JYPin some vielä köpöä, vaikka eteenpäin on menty mm. Hurrikaani-TV:n osalta ja posit siitä.
Mulle jää ainakin tuosta mielikuva että kyseessä olisi Pihlmanin perhettä. Luodaan viihdettä kaukalossa ja rentoutumista saunassa.Millaisia mielikuvia palstan setämiehissä herättää tuo Harvian uusi mainos, jossa pari naista vilkuttelee Pihlmanille katsomosta ja päätyy tämän kanssa lopulta saunaan?
e: linkki videoon
e2: toi pidempi versio on hieman järkevämpi, mutta eilen hallilla esitetty versio herätti kyllä melkoista hämmennystä
Mulle jää ainakin tuosta mielikuva että kyseessä olisi Pihlmanin perhettä. Luodaan viihdettä kaukalossa ja rentoutumista saunassa.
Tuo on kieltämättä yksinkertaisen nerokas ja hemmetin hauska.Nyt osui ainakin mun silmään facebuukissa ekaa kertaa Yonkmanin hai-saapas mainos, joka on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan loistava...
Nyt osui ainakin mun silmään facebuukissa ekaa kertaa Yonkmanin hai-saapas mainos, joka on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan loistava...
Toinen hyvä vaihtoehto on pelipäivänä hallissa joko ennen ottelua tai jopa erätauolla. Välttämättä ei tarvitse luisteluttaa pelaajaa jäälle vaan julkaisu voitaisiin hoitaa videotaululla. Joka tapauksessa jälkikäteen tämäkin julkistusvideo olisi hyvä saada katsottavaksi sosiaalisessa.mediassa.
Mielipiteitä? Ehdotuksia?
Tuomas Heikkilä ilmoittautui mielensäpahoittajiin mukaan.Ei vittu mitä mielensäpahoittajia täällä!
Ihan sama loppupeleissä, mistä tuo #setunne on johdettu tai otettu, tuossa muodossaan on vain erittäin typerä. Samaa mieltä siitä, että todennäköisesti JYP tulee tuota kuitenkin käyttämään läpi kauden.Siis tää #setunne juontaa tästä Immosen ilmoituksesta palata kotiin. JYP tulee käyttämään tätä jatkossakin ja hyvä niin sillä #JYPliiga se vasta typerä onkin. Edelleen mietin että mitä joukkueita siinä JYP liigassa oikein pelaa.