Sen tietävät vai tietäjät, minä en valitettavasti heihin kuulu. Pimeän aition herraa tuskin moni näki ottelun aikana.Käviköhän siellä kuitenkin Mr 1600?
Sen tietävät vai tietäjät, minä en valitettavasti heihin kuulu. Pimeän aition herraa tuskin moni näki ottelun aikana.Käviköhän siellä kuitenkin Mr 1600?
Tieksolan peliotetta kun tänään katsoo, niin näitä yhteenottojahan toivoo lisää.
Todellakin.
Oli kyllä todella hyvää tekemistä Tieksolalta. Tosin Eronen itse kuittas sen -3 ekaan erään.
Pitäähän se viimeistenkin JYP-pelaajien päästä tehopörssissä pakkaselle.
Harmi ettei Tieksola saanut sen hienon soolon päätteeksi nostettua kiekkoa pönttöön.
Ihan hyvää pohdiskelua, tuossa ne 12 hyökkääjää on, jotka pelaavassa kokoonpanossa silloin ovat.Sitten joskus kun saadaan Schnarr ja Jore takaisin niin mielestäni voisi laittaa Jormakan. Schnarrin ja kokeilla samassa ketjussa Huovilaa.
Tällöin Aliranta, Huttu ja Tohila eiliseltä putoaisi.
Menkööt tähän tämä hahmotelma eikä sinne ketjuun missä kentällisiä pohditaan.
Tieksola-Lassila-Puustinen
Jormakka-Schnarr-Huovila
Ojantakanen-Perttu-Siikanen
Vidgren-Mäkinen-Dostie
Ketjujen järjestyksellä ei ole paskankaan väliä.
Yhtäkkiä näyttäisi jo lähes tasapainoiselta. Ei tarvita enää ku pelaajat
Olen saivarrellut ennenkin, eli Huovila on Liigassa ollut 10 peliin kolmesti jäällä kun vastustaja on rokottanut (plusmiinus -1). Se on paras näistä yli puolet kaudesta pelanneista pelaajista - yllätäen Liikonen (ja Tumanovs) tulee perässä, neljä omiin 11 pelissä (pienet minuutit toki auttaa tässä). Tuo eilinen KeuPan peli ei kyllä tilastojen valossa näytä hyvältä. Toivottavasti oli pohjakosketus.miinusmagneetti Huovila, josta ei käytännössä ole mitään apuja omassa päässä (eilen tosiaan -3 KeuPassa).
Tuskinpa Huovila noilla KeuPan otteilla hetkeen JYPin kokoonpanoon palaa. Asenne ei ole ilmeisesti kohdillaan. Harmi.Sitten joskus kun saadaan Schnarr ja Jore takaisin niin mielestäni voisi laittaa Jormakan. Schnarrin ja kokeilla samassa ketjussa Huovilaa.
Tällöin Aliranta, Huttu ja Tohila eiliseltä putoaisi.
Menkööt tähän tämä hahmotelma eikä sinne ketjuun missä kentällisiä pohditaan.
Tieksola-Lassila-Puustinen
Jormakka-Schnarr-Huovila
Ojantakanen-Perttu-Siikanen
Vidgren-Mäkinen-Dostie
Ketjujen järjestyksellä ei ole paskankaan väliä.
Yhtäkkiä näyttäisi jo lähes tasapainoiselta. Ei tarvita enää ku pelaajat
Kahteen peliin kerätyt -5 ei hirveästi kyllä herätä hurraa huutoja..Tuskinpa Huovila noilla KeuPan otteilla hetkeen JYPin kokoonpanoon palaa. Asenne ei ole ilmeisesti kohdillaan. Harmi.
Ja vielä kun tuomarilinja on palannut siihen vanhaan, niin vaikeuttaa vielä enemmän Huovilan pelaamista.Kahteen peliin kerätyt -5 ei hirveästi kyllä herätä hurraa huutoja..
Jotenkin ei yllätä yhtään, ettei asenne riitä KeuPan puolella, jos ei riittänyt JYPissä.Tuskinpa Huovila noilla KeuPan otteilla hetkeen JYPin kokoonpanoon palaa. Asenne ei ole ilmeisesti kohdillaan. Harmi.
Harmittaa, koska Huovilalla on poikkeuksellista lahjakkuutta ja JYPillä kyllä löytyisi käyttöä, mutta jos asennetta ei edes ole parantamaan heikkouksia, niin vaikeaa on.Jotenkin ei yllätä yhtään, ettei asenne riitä KeuPan puolella, jos ei riittänyt JYPissä.
Noh, asenne on silti helpompi korjata kuin puutteet taidoissa. Kyllä se siitä jossain kohtaa lähtee.
Ei ole kyllä alkukaudesta esittänytkään hirveästi mitään, millä olisi paikkaa ylempää ansainnut. On ollut aiemmin yksi sekoilijoista, joka hönkinyt vähän missä sattuu. Nyt kyllä voidaan olla hyvillä mielin, että on löytänyt paikkansa toimivasta kolmosketjusta, joka parissa viime pelissä on melkein tehtaantakuulla painanut pelin vastustajan päätyyn ja tehnyt hankalaa heidän hyökkäyksiinlähdöistään.Anteeks vieraisiin huutelu, mut nyt kun kaks matsia takana, niin uskallan kertoa aikaisemmin heränneestä ajatuksestani.
Tai siis mä olen koko alkukauden ihmetellyt kun Vidgreniä on pidetty nelosessa junioreiden mentorina, eikä kaiketi päässyt ees ylempää koittaa.
Hienoa, että saanut näytönpaikan ylempää, olen TPS- peleissä tykännyt taisteluilmeestä.
JYPillä on yksinkertaisesti niin kova rosteri, ettei siellä ole ollut tilaa ylemmissä kentissä. Nyt kun on pelaajia loukkaantuneena, niin Vidgrenkin saa näytönpaikan.Anteeks vieraisiin huutelu, mut nyt kun kaks matsia takana, niin uskallan kertoa aikaisemmin heränneestä ajatuksestani.
Tai siis mä olen koko alkukauden ihmetellyt kun Vidgreniä on pidetty nelosessa junioreiden mentorina, eikä kaiketi päässyt ees ylempää koittaa.
Hienoa, että saanut näytönpaikan ylempää, olen TPS- peleissä tykännyt taisteluilmeestä.
En ole täysin samaa mieltä tästä. Vidgren on ollut ylivoimaisesti paras pelaaja tuossa nelosessa, mutta on jäänyt kovin yksin, kun Aliranta ja Huttu vasta totuttelevat liigavauhtiin. Onhan se peli vaikean näköistä, jos saa hyvinkin nihkeästi apua ketjukavereilta.Ei ole kyllä alkukaudesta esittänytkään hirveästi mitään, millä olisi paikkaa ylempää ansainnut. On ollut aiemmin yksi sekoilijoista, joka hönkinyt vähän missä sattuu. Nyt kyllä voidaan olla hyvillä mielin, että on löytänyt paikkansa toimivasta kolmosketjusta, joka parissa viime pelissä on melkein tehtaantakuulla painanut pelin vastustajan päätyyn ja tehnyt hankalaa heidän hyökkäyksiinlähdöistään.
Korostaa vaan sitä, että Pulkkisen paluusta huolimatta yhden top4 puolustajan vajaus joukkueessa on.Joo oli kyllä komea uhraus ja pakko arvostaa. Mutta juuri kun saatiin Pulkkinen takaisin ja tilanne alkoi näyttää paremmalta niin sitten tämä.
Toisaalta, hyvin noi loputkin vetivät siellä tänään.
En ole täysin samaa mieltä tästä. Vidgren on ollut ylivoimaisesti paras pelaaja tuossa nelosessa, mutta on jäänyt kovin yksin, kun Aliranta ja Huttu vasta totuttelevat liigavauhtiin. Onhan se peli vaikean näköistä, jos saa hyvinkin nihkeästi apua ketjukavereilta.
Nyt huomaa mitä tapahtuu, kun Vidgren saa ketjukavereilta enemmän apuja. Näyttää heti paljon paremmalta pelaajalta.