Enää muutama päivä niin alkaa!! Täällä jo kovasti odotellaan 3kk pojan kanssa, että saadaan lyödä jyp body päälle kotona ja huutaa kun hurrikaani iskee! Perjantaina myös katsomaan Jyväskylään peliä, sitäkin suuresti odottaen.
Noh itse asiaan. Mulla on tähän kauteen yksi iso asia mitä haluan nähdä ja se on taistelu ja hurrikaanin muotoinen sydän. Moneen vuoteen ei oo kovin montaa kertaa tullut fiilistä et joukkue tosissaan yrittää taistella jokaisessa pelissä. On ollut fiilis, että on annettu vaan 90, eikä 100%.
Jos asia on nyt niin, että ensimmäiset pelit mennään ilman kärki ukkoja, niin en odota voittoja, enkä välttämättä tasureita vaan sitä et tuol taistellaan, näytetään se et tässä on nyt 110% pelissä, jotta edes voidaan antaa mahdollisuus voitolle ja jos sitä ei tuu, niin sit se ei tule. Tottakai mä haluan, että toi joukkue voittaa ja menestyy, mutta omasta mielestä tärkein on nyt se et toi joukkue olis yhtä, pelitapa olis yhtä, pelattais joukkueelle, raivataan sitä tietä sinne voittojen kultaisille maille. Saatais grindattua niitä 2-1, 1-0 voittoja ja et toi joukkue uskois itseensä oikeasti.
Mä oon nii helvetin innoissani tulevasta kaudesta ja tosta joukkueesta et kopukka kovenee niin kovaksi, että nainen tulee mustasukkaiseksi :DD Mukavaa sunnuntaita ja oikein mahtavaa alkavaa kautta rakkaat jyp fanit!
Ps. Huovila täyttää #32 ammottavan aukon meidän sydämessä.
~Suomen kaunein seura on? JYPPI!!~