Lainaa se kohta tekstistä, missä näin tein. Kiitos.Kerroit miten sääleissä käy.
Lainaa se kohta tekstistä, missä näin tein. Kiitos.Kerroit miten sääleissä käy.
Eikös se tässä ole:Lainaa se kohta tekstistä, missä näin tein. Kiitos.
Minäkään en ihan ymmärtänyt @HOOLIGAN_ :in kirjoituksesta suivaantumista. Jälkiviisastelu on helppoa, mutta kyllä itse pidän todennäköisenä sitä, että Rautakorven kanssa oltaisiin säälikierros nähty.Olis sillä päässy tietysti sääleihin ja sieltä lauluun 2-0.
Aivan. Toki tuossa uusimmassa tekstissä sellaista en kirjoittanut. Niin, voi se todennäköistä olla, muttei missään nimessä faktaa. Yhtä todennäköistä olisi ollut myös ulos jääminen. Kun ei ole tietoa, niin silloin todennäköisyydet liikkuvat samoissa lukemissa.Eikös se tässä ole:
Minäkään en ihan ymmärtänyt @HOOLIGAN_ :in kirjoituksesta suivaantumista. Jälkiviisastelu on helppoa, mutta kyllä itse pidän todennäköisenä sitä, että Rautakorven kanssa oltaisiin säälikierros nähty.
Ja kyllä, mulle sekin olisi riittänyt. Askeleen parempi edelliskauteen.
Eikös se tässä ole:
Minäkään en ihan ymmärtänyt @HOOLIGAN_ :in kirjoituksesta suivaantumista. Jälkiviisastelu on helppoa, mutta kyllä itse pidän todennäköisenä sitä, että Rautakorven kanssa oltaisiin säälikierros nähty.
Ja kyllä, mulle sekin olisi riittänyt. Askeleen parempi edelliskauteen.
Juu, siksi käytän sanaa todennäköinen, enkä fakta. Minä pidän käytettävissä olevien faktojen perusteella todennäköisempänä sitä, että Rautakorven kanssa olisi sääleihin menty. Liekö historian valossa jopa kaikkien aikojen heikointa tulosta edelliset 30 peliä?Aivan. Toki tuossa uusimmassa tekstissä sellaista en kirjoittanut. Niin, voi se todennäköistä olla, muttei missään nimessä faktaa. Yhtä todennäköistä olisi ollut myös ulos jääminen. Kun ei ole tietoa, niin silloin todennäköisyydet liikkuvat samoissa lukemissa.
Kyllä pitäis lopettaa moinen ja odotella vaan tuloksia :).Urheilussa on jopa tapana jossitella. Joskus oikein spekuloidaan ennen ottelua tai kautta mahdollisia sijoituksia tapahtumia yms.
-samaa mieltä! Noin onnettomalla varasuunnitelmalla en olisi kyllä lähtenyt potkuja jakelemaan. Nyt menee useampi (kuu)kausi mainehaitan normalisoimisessa kun jokainen valmentaja vuorollaan potkitaan pois. Pyyhkiminen ei yleensä enää auta kun paskat on housussa.Hämmennys kyllä jää tästä kaudesta. Minusta Rautakorven tiimin tulokset eivät olleet riittävät sen puolentoista kauden aikana, mitä saivat touhuta. Sanoin jo joulukuussa puhtaasti tuloksen perusteella ymmärtäväni potkut. Ajankohta kummastutti ja ilmeisesti päätöstä tehdessä ei ollut riittävää tuntemusta pelaajiin.
Samaan aikaan kuitenkin myös organisaatio (Viitanen ja Seppänen) pettivät rosterin kasaamisessa ja veivät joukkueelta mahdollisuuksia menestyä.
-samaa mieltä! Noin onnettomalla varasuunnitelmalla en olisi kyllä lähtenyt potkuja jakelemaan. Nyt menee useampi (kuu)kausi mainehaitan normalisoimisessa kun jokainen valmentaja vuorollaan potkitaan pois. Pyyhkiminen ei yleensä enää auta kun paskat on housussa.
-saatan olla negatiivinen mutta mikään ei viittaa siihen että ripulointi olisi lakannut jo. En alkaisi vieläkään pyyhkimään. Odottelen konkreettisia toimia, ei hienoja puheita, ennen ku uskon päätösvetelän jo tulleen pönttöön.Ehkä tässä oli sitten yhden aikakauden päätösvetelä pöksyyn, nyt ainakin viimeistään pitää olla kaikille selvää, että valmennus, tai muukaan toteuttamaan haettava ei saa tulla neuvottomaan pakettiin, siinä on liian suuri vaara niille asioille, joita tässä on jonossa JYPille käynyt, vaan organisaation pitää itse tietää mitä se haluaa ja hakea sille toteuttajaa.
Tätähän se kannattajan elämä on, ensin toivoa ja sitten jossittelua, revi siitä sitten.
Juurikin näin, ja edes kovat vahvistukset ja materiaali ei poista epäilyjäni jos näin onnellisesti kävisi, että meillä olisi lähtökohtaisesti hyvä materiaali joka huhujen mukaan täysin mahdollista.-saatan olla negatiivinen mutta mikään ei viittaa siihen että ripulointi olisi lakannut jo. En alkaisi vieläkään pyyhkimään. Odottelen konkreettisia toimia, ei hienoja puheita, ennen ku uskon päätösvetelän jo tulleen pönttöön.
Ei tietenkään, eihän pelaajamateriaali kerro vielä mitään, eikä edes uusi valmentaja. Vasta kun nähdään, että peli kehittyy ja sitä myötä sitten alkaa voittojakin tulemaan, voidaan huokaista helpotuksesta. Siihen tosin voi mennä hieman aikaa.Juurikin näin, ja edes kovat vahvistukset ja materiaali ei poista epäilyjäni jos näin onnellisesti kävisi, että meillä olisi lähtökohtaisesti hyvä materiaali joka huhujen mukaan täysin mahdollista.
Sen verran tässä mokellettu usealle eri rintamalla, että kyllä suoritusta odottelen ja kentällä puheiden lunastusta ennekuin tässä luottaa yhtään mihinkään.
Todennäköisyydet ovat varmaan samaa luokkaa kuin 7 oikein lotossa.1) Seppäsen anteeksipyyntö sillä minuutilla, kun kausi tänään päättyy
En mä yksittäisiä pelaajia ajatellut. Ajattelin JYPin mainetta pelaajien keskuudessa. Johto ns. ohjaa laivaa karille ja vetää mattoa pelaajien alta. JYPin veto pelaajien parissa ei varmaan ole kovin korkealla, enkä usko että se siitä paranee jos sama johto joka pistää vitullisen kaaoksen ja sirkuksen pystyyn sitten vielä estää halukkaita lähtemästä siitä sirkuksesta tavoittelemaan menestystä.Periaatteessa en ymmärtäisi kyseistä pelaajaa joka vetäisi herneen nennään paskanmaku suussa jos ei olisi saanut lähteä kesken sopimuksen minkä itse on allekirjoittanut. Minun silmissä ei ole mikään joukkuepelaaja jos on luovuttamassa kesken leikin vain oman etunsa vuoksi.
Toisaalata vaikka jollekin jäisi paskan maku suuhun, niin voivoi. Ei hän kumminkaan seuraan jäisi joten yhden tekevää jos itkee itsensä uneen jatkossa. Joukkueelle on tärkeimpi ne jotka pukee päivän otteluun ja antavat sen hetkisen parhaansa.
Sitten joukkueelle hyvä tavoite loppuihin 5 otteluun. keräämällä 7 pistettä niin saavat saman pistemäärän kuin viime kaudella. ja kolmantena vuonna perättäin tulee 13. sija. keräämällä 8 piestettä niin sehän on parasta JYPä vuosiin.
5vuoden otannalla JYP taitaa olla liigan toiseksi huonoin jukkue eli tuloshan on ihan omassa keskiarvossa. Odotukset oli vain ylimitoitettuja omaan tekemiseen nähden.
Kyllähän toi vähän herkisti. Siinä oli aika monelle viimeinen peli toistaiseksi JYPissä.