Etkö väsy saman virren veisaamiseen? Oli esitys mikä tahansa, niin ulkomaalaiset ovat aina syy huonoihin esityksiin, ja Kalapudas, Salmio, Ruusu ja Salonen ovat puolestaan aina hyviä. Eikö olisi antoisampaa tarkastella päivän peliesitystä ja tehdä analyysi sen pohjalta?
Niin, mikä on virsi kenellekin. Eikös tuolla noita puolivälin tokareita ole jaeltu. Minä jaoin tässä omani ja omasta mielestäni ne on perustellusti totta. Sinun mielestä ehkä ei, mutta sehän ei ole minun näkemys. Minusta Kalapudas on myös joukkueen paras hyökkääjä pelaaja ja siitäkin saat olla mitä mieltä huvittaa. Ruusu on ollut ihan ok ja niin on ollut Shostak myös tultuaan, mv peliin ei olla kaaduttu. Salmio ja Salonen edustavat eri roolia rosterissa kun ulkkarit, en käsittääkseni ole heitä juurikaan hehkutellut, todennut, jos ovat ruutunsa tehneet ja muuta en heiltä odota, koska se ei ole realismia. Ulkkareilta olisi pitänyt saada paljon enemmän, että minä heitä millään tasolla onnistuneina rekryinä pitäisin. Kumma ettei tätä ymmärrä, vaan venkoaa, että pitäisi nähdä pelaajat rooleitta saman arvoisina tuloksenteolle.
Päivän peliesityksen pohjalta kolme nimeä voi nostaa, Shostak, Honka ja Kalapudas, he saivat jotakin aikaan tontillaan. Kokonaisuutena jos puhutaan peliesityksestä, niin jaloissahan JYP pelillisesti oli, ei mitään uutta tässä. Kun jatkumo pelaamisessa on kutakuinkin sama pelistä toiseen, tuntuu vähän turhalta todeta samaa uudestaan peli peliltä. Silloin pyrkii huomioimaan pikku asioita, mutta iso kuva on silti sama.
Virsistä en tiedä, minä sanon oman näkemykseni omine perusteluineen, kuten liene teet sinäkin. Käytä hyvä isä sitä ignorea, niin ei tarvitse minun näkemyksiini tuskastua, ei se minulta pois ole, jos se tekee elämästäsi onnellisemman. Minä en kuulu henkilönä lainkaan tähän riitelevään JYP kannattajakuntaan, vaan kannatan etänä, enkä ymmärrä lainkaan näitä purkauksia täällä tai noita kaikkia koomisia kannattajaryhmiä, jotka eivät tule toimeen oikeen kenenkään kanssa, jos samaa mieltä eivät ole.