Esimerkiksi nyt 2020-luvulla tällaisia kenttäpelaajia on Keuruulle laitettu:
Valtteri Kakkonen, Valtteri Koskela, Kimi Kuusela, Daniil Kulintsev, Aleksi Malinen, Ville Ottavainen, Elias Ruusu, Joni Airo, Samuel Valkeejärvi, Onni Boman, Santeri Koskela, Jere Lassila, Mikko Perttu, Tino Aunala, Niko Liiri, Samu Romakkaniemi, Jesse Helander, Rasmus Heljanko, Riku Tohila, Niko Minkkinen, Jesse Pulkkinen, Miks Tumanovs, Eetu Peltola, Santeri Huovila ja Balazs Varga.
Näistä Kulintsev, Ruusu, Airo, Boman, Aunala, Liiri, Romakkaniemi ja Helander ovat sellaisia, joiden steppi menee U20 -> Keuruu.
Airo palasi Keuruulta seuraavaksi kaudeksi vielä U20-jengiin ja pelasi samalla kaudella 9 peliä Liigaa. Ei riittänyt taso.
Ruusu kävi pelaamassa kaksi peliä Keuruulla, muuten junnuissa. Seuraavalla kaudella jatkoi junnuissa, pelasi kaksi peliä Liigaa ja kaksi Keuruulla.
Lopuilta ei löydy matseja Liigasta. Voit ottaa itse selvää, miten urat on tuosta eteenpäin jatkuneet kenelläkin. Että jos tämä nyt on sitä ongelmallista pelaajien syöttämistä mestikseen pyörimään, niin ok.
Odotin kyllä, että olisit itse perustellut kirjoituksiasi, etkä jäänyt odottamaan, että tarttuuko joku niihin ja jos tarttuu, pyydät valistusta.
Niin minä perustelin eri asiaa, eli sitä kuinka minä näen sen mitä JYP hakee prosessissaan, kuten kirjoitin se voi olla valittu tie ja sellaisena ihan ihan ok, tässä avainsana valittu tie, kuitenkin viesti on ollut muutos ja kun tuota litaniaa nimiä lueskelet, se pohdinta kannattaa suunnata siihen, olisiko noissa nimissä ollut osaamista ja talenttia oikein työstämällä saada liigan tasolla parempaa tulosta ja siltä osin myös JYPin tulosta, jolla niissä sääleissä vähintään olisi keikuttu?
Minusta tai näin sen ainakin ymmärrän, JYP on organisaationa paaluttanut tätä po asiaa ja strategiaansa. Vasta nyt sitä kuulen myös valmentajan haastatteluissa myös hänen suustaan ja näen jotakin tekoja puheiden seuraksi. Aiemmin tämä on puuttunut. Nimien tiputtelu ei ole minkään perustelemista, ellei mieti miksi niitä tiputtelee. Niitä nimiä en historiasta lähtenyt kaivamaan ihan siitä syystä ettei ne olleet sinänsä merkityksellisiä perustelemaan sanaakaan mitä ja mistä olen kirjoittanut. Käsitin niin päin, että sinulla päin vastoin on todistusaineistoa haastaa mielikuviini perustuva logiikka. Jos virheen olisin tehnyt, kuten kirjoitin olisin nostanut kätösen pystyyn korjattuna ja väärässä olleena.
Ikävä, sekin tuohon on lisättävä, kun kirjoitellaan, että joku x määrän pelejä liigassa, ei pärjännyt, ne sisältää itsessään jo vahvistusta sille mistä kirjoitan. Jos tulet kokemattomana identiteettiin jota ei ole ja jota et tunne, jos valmennus lyö ruudun, jossa vain miinukset on merkittäviä, eikä sen kummempaa viisikkopeliä ole edes suunniteltu omattavaksi, ei lie mikään ihme, että harva saa lunastettua kokemattomista, joku syyllistää junnuja itseään, joku näkee siellä rakenteen joka on haitallinen koko organisaatiolle, ei pelkästään junnuille. Näinhän se menee. Tämä on yksi iso syy, että aiemmin kausin otin isosti kantaa Seppäsen puolesta, koska ulos annettujen haastiksien pohjalta hän vaikutti olevan jos ei ainoa, niin parhaiten kartalla siitä, mitä JYP isossa kuvassa tarvitsee ja on vailla, mikäli menestystään haluaa palauttaa.